Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: XM Y4 automaagia manuaalin tilalle?
ViestiLähetetty: 14.03.2012 01:26 
Käyttäjän avatar

Viestit: 113

Profiili WWW
No niin, nyt on nahkaratti & sähkökyynärnoja hankittu ja seuraavaa projektia tähyilen. 2-litraisesta SX:stäni siis hissunkissun SXclusivea puuhailen. ;) Tykkään pirusti automaattilaatiokoista. Omassani on kumminkin manuaali. Olisiko kuinka iso projekti heivata manuaali kalliolle ja laittaa tilalle automaattilaatikko? Onko kukaan suorittanut täällä moista operaatiota?

Joo-o, olishan noilla kaikilla specseillä varustetun XM:n voinut tietenkin ostaa valmiiksi, mutta eihän siinä olisi tarpeeksi harrastettavaa. :D



C5 Break 2.0 VTR 2006 "Sepi" | XM 2.0i SX 1997 In Memoriam 'Madame X', | CX TRD Turbo 2 1988 In Memoriam.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM Y4 automaagia manuaalin tilalle?
ViestiLähetetty: 15.03.2012 11:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Ainakin vauhtilevyn ajoituslovista tulee kiva show ;-)
Dieselflossella taitaa olla eniten tuosta vitsistä kokemusta. Nopeemmin saat automaagin kun ostat sellaisen.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM Y4 automaagia manuaalin tilalle?
ViestiLähetetty: 17.03.2012 22:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 113

Profiili WWW
"Jotenkin" arvelinkin että ei taida onnistua ihan niin helposti kuin esim. noissa ameriikan jenkeissä. :D



C5 Break 2.0 VTR 2006 "Sepi" | XM 2.0i SX 1997 In Memoriam 'Madame X', | CX TRD Turbo 2 1988 In Memoriam.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM Y4 automaagia manuaalin tilalle?
ViestiLähetetty: 19.03.2012 12:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 755
Paikkakunta: Nurmijärvi
Terve!

Onhan tuossa muutama paikka, joka voi mennä pieleen ;)

Omat käytännön kokemukseni koskevat lähinnä vaihetta, jolloin laatikko oli jo kertaalleen fyysisesti vaihdettu.

Sen verran tuosta voi sanoa (tarkempia kuvauksia löytyy jostain tämän saitin syövereistä tai sitten citikka-foorumilta, en enää muista, mihin niitä raapustin :roll: ), jotta laatikon lisäksi vaihtuu tietysti petaalisarja ja vaihdekeppi romppeineen. Lisäksi vielä kojelaudan johtosarja. Mittaristoon pitää laittaa vaihdenäyttö, ellei sitten vaihda koko mittaristoa.

Eli, aika paljon helpomalla pääsee, jos valmiin automaagin löytää. Mutta tehtävissähän tuo vaihto jälkeenkin päin tietenkin on. Ja täältä palstalta löytyy myös asiantuntija, joka tuon ensimmäisen vaihdon minulle teki. Hänellä saattaa jopa löytyä tarvittavat hilut moisen tempun tekoon. Jos ilmaiset kiinnostuksesi tällaiseen vaihtoehtoon, niin eiköhän henkilön nicci löydy ;)



Terveisin
Tero, Taaborin tuunaaja, vintage-autoilija
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: