Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 16 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Xsaran hinta nousussa?
ViestiLähetetty: 08.05.2009 22:25 
Käyttäjän avatar

Tässä autoliike on hinnoitellut -98 diesel Xsaran kohtuullisen kovaan hintaan. Autolla on ajettu 290 tkm ja pyynti 6600€. :roll:
Liekö Xsaran hinnat nousussa, kuten pörssisijoituksetkin? 8-)

http://www.nettiauto.com/citroen/xsara/2166706

Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Poissa

Viestin otsikko: Re: Xsaran hinta nousussa?
ViestiLähetetty: 08.05.2009 23:37 

Autoliikkellä oli ihan hyvä ilmoitus. Siinä vain ei käynyt ilmi Xsarojen lukumäärä.

Poissa

ViestiLähetetty: 09.05.2009 09:25 
Käyttäjän avatar

...samassa tarhassa viisi vuotta uudempi HDi pienemmällä kilometrimäärällä hiukan toista tonnia kalliimpi...

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa

ViestiLähetetty: 09.05.2009 10:28 

eskere kirjoitti:
Tässä autoliike on hinnoitellut -98 diesel Xsaran kohtuullisen kovaan hintaan. Autolla on ajettu 290 tkm ja pyynti 6600€. :roll:

Ai, niinkö se menee? Mites BX:n kanssa? Olen aanaillut yhden Beksin myyntiä 300:lla eurolla. Jos nyt pistänkin hinnaksi 500 €. Silloinhan olisi ainakin BX:n hinta nousussa. Iskeeköhän? :)

Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa

ViestiLähetetty: 09.05.2009 12:02 

Ai, niinkö se menee? Mites BX:n kanssa? Olen aanaillut yhden Beksin myyntiä 300:lla eurolla. Jos nyt pistänkin hinnaksi 500 €. Silloinhan olisi ainakin BX:n hinta nousussa. Iskeeköhän? :)

Ei iske.
Kiinnostusta olisin TRS:ään vanhalla hinnalla. Pitää vaan saada muita kaluja alta pois. Mulla on ehdoton lisähankintakielto.

Poissa

ViestiLähetetty: 09.05.2009 12:54 

r_a_n_u kirjoitti:

Tane N. kirjoitti:
Ei iske.
Kiinnostusta olisin TRS:ään vanhalla hinnalla. Pitää vaan saada muita kaluja alta pois. Mulla on ehdoton lisähankintakielto.

No eihän se kesken kaupanhieronnan nouse. Jos ei tosin muutenkaan. Kunhan nyt vaan kureillani.

Lisähankintakieltoa on helppo kiertää. Yksi autoista kaverin pihaan. "Myin sen." Tai sitten uusi hankinta sinne suoraan. Niin se toimii. Kuva

Poissa

ViestiLähetetty: 09.05.2009 13:15 
Käyttäjän avatar

r_a_n_u kirjoitti:
r_a_n_u kirjoitti:

Tane N. kirjoitti:
Ei iske.

No eihän se kesken kaupanhieronnan nouse. Jos ei tosin muutenkaan. Kunhan nyt vaan kureillani.

Lisähankintakieltoa on helppo kiertää. Yksi autoista kaverin pihaan. "Myin sen." Tai sitten uusi hankinta sinne suoraan. Niin se toimii. Kuva

Vanha kikka! :D Sitrosen palstalla olis yksi TR Automaatti myynnissä. Hinta ei ole paha!

Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa

ViestiLähetetty: 09.05.2009 13:25 

Sitrosen palstalla olis yksi TR Automaatti myynnissä. Hinta ei ole paha!

On ollut useaan otteeseen myynnissä myös Nettiautossa. Tosin ei nyt.
Ja se on 16 RS.

Poissa

ViestiLähetetty: 09.05.2009 13:42 
Putkimies22 kirjoitti:
Vanha kikka! :D Sitrosen palstalla olis yksi TR Automaatti myynnissä. Hinta ei ole paha!

Ainakin tämä löytyi: BX 16 RS Aut. -89. Jos tarkoitat tätä niin sen ei pitäis olla enää myynnissä... Ilmoitus on jätetty 5.5. ja siinä lukee, että myydään kahden päivän aikana eniten tarjoavalle.

ViestiLähetetty: 09.05.2009 15:49 
Käyttäjän avatar

ei ole hullu se joka pyytää vaan se joka maksaa.
ainahan varmaan löytyy hyväuskoisia jotka maksavat tietämättään. Tiedän yhden esim. joka maksoi 250tkm ajetusta vm92 1.4 pösöstä vuonna 2004 3500e. autoliike pyysi ja pöljä maksoi, näin se menee

Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Poissa

ViestiLähetetty: 09.05.2009 17:41 
Käyttäjän avatar

Lemon kirjoitti:
Putkimies22 kirjoitti:

Ainakin tämä löytyi: BX 16 RS Aut. -89. Jos tarkoitat tätä niin sen ei pitäis olla enää myynnissä... Ilmoitus on jätetty 5.5. ja siinä lukee, että myydään kahden päivän aikana eniten tarjoavalle.

Oli se tänään vielä. Tosin hinta ei enää ollut 1e :(

Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa

ViestiLähetetty: 09.05.2009 18:57 

Lisähankintakieltoa on helppo kiertää. Yksi autoista kaverin pihaan. "Myin sen." Tai sitten uusi hankinta sinne suoraan. Niin se toimii.

Otatko ilmaiseksi vastaan 1,4 E:n? Silloin kalusto ei lisäänny. Kilvissä, väliaikainen liikenteestäpoisto päällä. Luullakseni vähällä vaivalla leimaan.Voisin ajaa sen kesäkuun alussa sinne.

Poissa

ViestiLähetetty: 09.05.2009 21:09 

No mutta? Toisit sen 1,4:n tänne ja veisit tuon TRS:n? Sitäkö tarkoitat? Ja jos, niin kait sille paikka löytyy kesäkuun alkuun mennessä. Minä en sitä tarvitse, mutta kait joku. Katsellaan ja kuunnellaan.
Kun tämä ketjun nimikin on niin osuva tähän puuhaan, joten kehitellään tuota vääntöä. Ja kun sille 1,4:lle ottaja löytyy, niin ajat sen uudelle omistajalle ja minä haen sinut sieltä. Sitten tuot minut tänne ja jatkat onnellisena TRS:n omistajana kohti uusia seikkailuja.

Jos, tai kun tuo homma toteutuu, niin kait sille 1,4:n uudelle omistajallekin tästä jotain muutakin rasitetta on keksittävä kuin pelkästään se E? Rekisterissä oleva peli toimitetaan ihan kotipihaan. Kakkukahvit nyt ainakin. Mutta autohan on sinun, joten sen päätät sinä. Ja seurataan nyt kuinka kova kilpailu siitä pelistä vielä syntyy.

Onhan se jo yli 550:n viestin voimin tuolla toisaalla todettu, että BX on katoava luonnonvara. Kuva

Poissa

ViestiLähetetty: 10.05.2009 09:02 

eskere kirjoitti:

http://www.nettiauto.com/citroen/xsara/2166706

Onpas Xsaralla hintaa.. :shock:

Itse ostin viisi vuotta uudemman 1.6 breakin automaattilaatikolla lähes samaan hintaan :D

Itsellä: Nissan Interstar 2.5dci-07
Perhepiirissä myös: Peugeot 308 2.0 Hdi Sw - 15, Citroen Xsara 1.6 X-Wagon -05,Subaru Targa Pickup -89
Poissa

ViestiLähetetty: 10.05.2009 10:59 
Käyttäjän avatar

Jos tulee joskus Xsara myytyä, niin pitääkin vedota tuohon hintaan. :lol:

C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
Poissa

ViestiLähetetty: 11.05.2009 09:20 

No mutta? Toisit sen 1,4:n tänne ja veisit tuon TRS:n? Sitäkö tarkoitat? Ja jos, niin kait sille paikka löytyy kesäkuun alkuun mennessä. Minä en sitä tarvitse, mutta kait joku. Katsellaan ja kuunnellaan.

Tämä oli suunnitelma: olen joka tapauksessa matkustamassa sinnepäin tuohon aikaan. Pihaa pitäisi saada hieman tyhjennettyä: asun neljän hengen pienkertsissä ja vien neljä autopaikkaa. Naapuri on ostanut kulkimen ja alkaa olla ahdasta.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 16 viestiä ]