|
Kirjoittaja |
Viesti |
jules
|
Viestin otsikko: Tapsaltako minä nämä ostin Lähetetty: 15.04.2012 18:00 |
|
En muista keneltä ostin, ehkä Tapsalta, enkä suinkaan valita. Ihan hyvät pölykapselit, Xsantian pulttien alle menevät, Xsaraan. Nyt rupesimme laittamaan kesän tullen alle, pyöritteli ja mittaili asentajahemmoni, väitti ettei sovi ja sitten kuitenkin, että sopiihan se. Mutta pultti meni pidikkeiden läpi, elikäpä ei olekaan kapseli pulttien alla. Hyvin tuntuu olevan kuitenkin kiinni, näissä tuo kynsi kaksi kertaa isompi kuin tarvikevehkeissä ja muovikin taipuisempaa. Voipi pysyäkin. Useamman sarjan 15" (C5 alkuperäisiä) tielle jättänyt jo, niissä yleensä tuo kynsi pienempi. Mimmoinen lieneekään Xsaran alkuperäinen, koskaan en ole nähnyt. Aloinpa varmuuden vuoksi pohtimaan, jotta laittaisinko yhden pultin alle esim prikan. Vai olisiko jossain saatavilla isompikantaisia pultteja. Luulis olevan, jollainhan nuo Xsantiankin pyörät on kiinnitetty. Good ideas, anybody?
|
|
|
|
 |
svc
|
Viestin otsikko: Re: Tapsaltako minä nämä ostin Lähetetty: 15.04.2012 18:55 |
|
Tuonnäköinen on ykköskorisen Xsaran alkuperäinen 14" kapseli. Olikos 15 tuumainen samanlainen, kuin Xantiassa?
Liitteet: |

Xsara1.jpg [ 8.6 KiB | Katsottu 2656 kertaa ]
|
"Pitäähän miehellä leluja olla..." C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
|
|
|
|
 |
eskere
|
Viestin otsikko: Re: Tapsaltako minä nämä ostin Lähetetty: 15.04.2012 19:33 |
|
Jules, siinä Xsaran levyssä voi olla ET erilainen, niin siksi ei käy. Xantian Et on muistaakseni 8-18 välillä ja xsarassa on tuota lukemaa suurempi. Nyt siinä Xantian kapselissa oleva kiinnikenapa on liian lyhyt ja pultti menee siitä läpi ennen kuin se kiristää levypyörän. Ei onnistu prikan kanssa laittokaan, pitäis tehdä holkki jossa on hartiat kapselin kiinnipysymiseen. Helpommalla pääset kun ostat oikeat kapselit. Tuollaiset svc:n laittaman kuvan näköiset saattaa löytyä ylimääräisenä 10€/kpl hintaan minultakin.
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92. Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
|
|
|
|
 |
Tapsa 63
|
Viestin otsikko: Re: Tapsaltako minä nämä ostin Lähetetty: 15.04.2012 19:38 |
|
No huijauhan se oli palauta jos et ole tyytyväinen,en muista mitä möin,kakkoskoppasessa on erilaiset,olisko ne mitkä möin olleet Xantian kakkoskoppasen,pahoittelen jos et ole tyytyväinen,ethän vie asiaa kuluttajaasiahenkilölle... Tapsa 0400641460
|
|
|
|
 |
jules
|
Viestin otsikko: Re: Tapsaltako minä nämä ostin Lähetetty: 15.04.2012 21:43 |
|
En ole ollenkaan tyytymätön! Ihan hyvät kapselit ja hyvinkin samannäköiset kuin tuossa kuvassa yllä. Mielestäni menee juurikin kohdilleen, mutta pultit ovat liian lyhytkantaiset. Tai siis liian ohutkantaiset. Nyt menee vaikeaksi, siis leveämpi kanta pitäisi olla. Tapsa, kiitos kaunis kapseleista, 60e taisin maksaa noista. En valita. Eskere: en ymmärrä täysin. Nämä kyllä sopivat kohdilleen, mutta pultti siis hujahtaa läpi kapselin, niistä pidikkeistä. Ymmärtääkseni isompikantainen pultti ajaisi asian. Jos muutoin, olen toki kiinnostunut sinunkin kapseleistasi. Olisi kiva, että vaimonkin mielestä auto näyttäisi kivalta. Ja vielä varmuudeksi: Tapsa on hyvä, mukava ja rehellinen, sympaattinen, oikeudenmukainen ihminen, jonka kanssa voi aina tehdä kauppaa.
|
|
|
|
 |
|
|