Noniin. Eli puolajakaja vaihdettu ja kone pelittää taas. Tosin käynti ei ole mielestäni ihan yhtä tasaista kuin aikaisemmin, mutta tasaista kuitenkin. Sellainen vahva fiilis että tuli downgradetettua tätä menopeliä korjaamisen yhteydessä ihan turhaan (viitaten motonet kaapeleihin ja lämpötila-anturiin). Tuossa vaihtohytäkässä löysin myös yhden askarruttavan seikan autosta. Lambdaan liittyvien liittimien klimpissä menee 2 liitintä perille mutta yksi ruskea heiluu siellä tyhjänä. Mielestäni en ole mitään mistään irroittanut mitä en olisi laittanut takaisin joten siksi tuo kummastuttaa hieman.
Noh, "toimivaa" ei korjata. Tästä nyt pitäis kuitenkin vaihtaa sylinterikannen tiiviste ja sitten laittaa uusi kumi lätty tuohon lhm tankin päälle kun sieltä välistä on nyt ruiskinut vuoden verran öljyä tuonne johtoihin. Nyt sitten vaan jännitetään mitä tuli sohittua rikki tämän koko projektin yhteydessä. Toivottavasti ne hydrauliikkaputket kuitenkaan kauhean helposti ota nokkiinsa

Kiitokset kaikille osallistujille vielä kerran. Toivottavasti tässä on varoittava esimerkki tuleville sitikkasukupolville. Kiireessä ei tule mitään hyvää ja huolellisuus vaatii yleensä 8h+ yöunet.