Xantiassakin alkoi viime syksynä vahvasti tuntua kytkimen vaihtotarve ja yritin sitä tähän kesään venytellä. Joulukuussahan se petti. Kampiakselin asentotunnistin ei siinä ollut millänsäkään kyllä. Oletko varma, että holkki oli ehjä siihen täystuhoon asti? Xantiassa nimittäin miuta ainakin epäilytti, että olisi painelaakeri taivutellut holkkia jo ennen täystuhoa eli ihan ajallaankin tehtynä se olisi tarvinut vaihtaa. Ja olisihan se toki muutenkin tarvinut vaihtaa Xantiassa, kun siinä satutaan vaihtamaan kytkinakselin stefa vaihtamalla se holkki - tai saahan niitä stefoja yksinäänkin, mutta tuossa paketissa tulee näppärästi mukana.
Vanha holkki ja painelaakeri
Uusi holkki laatikon puolelta nähtynä
Asetelma tuhon jälkeenUnohdit vissiinkin tuosta osalistasta kampiakselin takapään stefan ja vetareiden stefat, jotka yleensä vaihtuvat kytkinrempan yhteydessä?