JKiiski kirjoitti:
Johtosarjan ensimmäinen liitin tankin jälkeen on apukuskin kohdalla kynnyskotelon johtokanavassa. Pelkääjän penkki piti irrottaa ja kynnyksen muoveja.
Kyllä vain, tuolta se vikakohta täälläkin (XM 2.0i 1992) löytyi, eikä penkkiä tarvinnut irroittaa; varovasti irroittaen saa oviaukon sisäpuolisen, muovisen kynnyslistan sen verran taiteltua aukipäin etuosan saumastaan, että ko. liitin on käsillä. Liittimen kerta-aukaisu - ja kiinnitys laittoi mittarin toimimaan kuten pitikin. Toki sitä tuli vielä varmuuden vuoksi puhdisteltua enemmänkin
Jännästi kyllä mittari oirehti: ensin sekoili mittausalueen keskivaiheilla, noin kahden viikon ajan. Sitten jo maksimissakin, lopulta ei edes inahtanut minimistä mihinkään.
Aluksi epäilin tankin anturia, kun siitä löytyi useampikin keskustelu tältä palstalta. Mutta eipä sitten (onneksi) vika siinä ollutkaan.