Mun hitaalla yhteydellä kestää tolkuttoman kauan kunnes nuo kuvat latautuu, mutta muistaakseni siellä on muutamia hyviä kuvia ja muutamia ylivärikylläisiä kuvia, kun niitä joskus katsoin.
Putkimies22
Viestin otsikko: Re: Valokuvaus-harrastajia
Lähetetty: 02.08.2012 10:12
Jurmalan rannan auringonlaskusta biitsilla muutama upea kannykkakuva muttei mtn mahista ladata niita mihinkaan talla hetkella.
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
simpa
Lähetetty: 03.08.2012 01:03
tässä pari räpsäystä viime vuoden Jyväskylän Suurajoista. Tunnetaan nyk. nimellä Neste Ralli. Mitä jos Siemens olisi rallin toinen pääsponsori, niin miltä nimi näyttäisi Suomalaisen silmin. SiemensNeste ralli. Ja koska ollaan Citikka sivulla niin Eläköön!!! maailman menestynein rallikuski Sebastien Loeb.
Liitteet:
4.JPG [ 92.11 KiB | Katsottu 5428 kertaa ]
18.JPG [ 114.78 KiB | Katsottu 5428 kertaa ]
simpa
Lähetetty: 03.08.2012 01:08
Huomasinkin etä tuossa Loebin kurvaus kuvassa on kuvamanipulaatio. Eli olen väärentänyt kuvaa joltain osin. Missä väärernnös ? Tarjoan kaljan( pidätän oikeuden olla saapumatta itse , mutta kaljan maksan) sille, joka hokasee kuvan väärennöksen.
simpa
Lähetetty: 03.08.2012 01:11
Anteeksi vaan , en vedä sanojani takaisin, mutta tarkennan: kaljan tarjoan ensimmäiselle oikean vastauksen esittäneelle.
Tulsku
Lähetetty: 03.08.2012 07:49
Tuossa säleikössä ainakin lukee ihan mitä sattuu, tosin kaljaa en juo...
Huomasinkin etä tuossa Loebin kurvaus kuvassa on kuvamanipulaatio. Eli olen väärentänyt kuvaa joltain osin. Missä väärernnös ? Tarjoan kaljan( pidätän oikeuden olla saapumatta itse , mutta kaljan maksan) sille, joka hokasee kuvan väärennöksen.
Olet manipuloinut itsesi tuonne yleisön joukkoon!
jasu
Lähetetty: 13.08.2012 16:08
Luontoystävällisiä ovat nämä..?
Pitkään tämä tuossa viihty, liekö lämmitelly pannuhuoneesta huokuvassa lämmössä...
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
simpa
Lähetetty: 25.08.2012 01:08
Tulsku kirjoitti:
Tuossa säleikössä ainakin lukee ihan mitä sattuu, tosin kaljaa en juo...
Just just,tarkka poika ( tai tyttö). Etumaskissa lukee Ritsoen eikä Citroen. Onneksi olkoon , jos ei kalja maistu voin tarjota kyllä Jaffat.
Tulsku
Lähetetty: 25.08.2012 08:06
simpa kirjoitti:
Just just,tarkka poika ( tai tyttö). Etumaskissa lukee Ritsoen eikä Citroen. Onneksi olkoon , jos ei kalja maistu voin tarjota kyllä Jaffat.
Pojasta on käsittääkseni kyse. Ja Jaffa kelpaa kyllä, pidetään mielessä. Kiitos!
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.