Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 3/3 [ 54 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Olipa ajokokemus
ViestiLähetetty: 13.10.2012 21:33 
ihmekiitäjä 4 kirjoitti:
Koeajanut/ osallistunut korjaamiseen:
Ferrari Testarossa + 3 muuta ferraria
Bentley
Rolls Royce
Jaguaareja XJ6...MK2...E-type
Lexus V8 , GS300
Porschet 911, 944, 928
Cadillacit 90-luvun alusta
Fordit + Lincolnit 90-luvulta
Lähes kaikki 80-luvun mersut
BMW 500, 700 sarja
Citroen 2CV (vain koeajo), GS (vain koeajo), DS/ID, CX 25GTI, XM, BX, ZX
Ja muutama kymmenen muuta merkkiä

Pakasta vedetty Lincoln Town Car vm1992 tuntui parhaalle... uusi nahka tuoksui ja pedaali pohjaan niin savu nousi renkaista....uusi Lexus GS300 ei ollut pöllömpi sekään....täysin äänetön

Esim 1992 Chevrolet Camaro tehtaan tiukimmalla virikoneella kiihdytti kuskia parhaiten mutta oli ahdas ja jousitus huono...olispa DS jousituksineen tällaisella koneella.

Jos vaimosi ajaa peräkolarin Testarossallaan niin kerron miten se korjataan... 8-)


Mikä oli kamalin Lincolnin jälkeen?
Miten sait renkaat savuamaan? Sytytysneste, kaasutoho tms.?


   
 
 Viestin otsikko: Re: Olipa ajokokemus
ViestiLähetetty: 13.10.2012 23:31 

Viestit: 115
Natero kirjoitti:
ihmekiitäjä 4 kirjoitti:
Koeajanut/ osallistunut korjaamiseen:
Ferrari Testarossa + 3 muuta ferraria
Bentley
Rolls Royce
Jaguaareja XJ6...MK2...E-type
Lexus V8 , GS300
Porschet 911, 944, 928
Cadillacit 90-luvun alusta
Fordit + Lincolnit 90-luvulta
Lähes kaikki 80-luvun mersut
BMW 500, 700 sarja
Citroen 2CV (vain koeajo), GS (vain koeajo), DS/ID, CX 25GTI, XM, BX, ZX
Ja muutama kymmenen muuta merkkiä

Pakasta vedetty Lincoln Town Car vm1992 tuntui parhaalle... uusi nahka tuoksui ja pedaali pohjaan niin savu nousi renkaista....uusi Lexus GS300 ei ollut pöllömpi sekään....täysin äänetön

Esim 1992 Chevrolet Camaro tehtaan tiukimmalla virikoneella kiihdytti kuskia parhaiten mutta oli ahdas ja jousitus huono...olispa DS jousituksineen tällaisella koneella.

Jos vaimosi ajaa peräkolarin Testarossallaan niin kerron miten se korjataan... 8-)


Mikä oli kamalin Lincolnin jälkeen? toinen v8 Lincoln, ei edes saksantuonti c6 pääse lähelle...itellä ei perse kestä kumpaakaan, hienoa että olet rahamiehiä ja ryhtiä pistää köyhät kyykkyyn.
Miten sait renkaat savuamaan? Sytytysneste, kaasutoho tms.?
voin tunnustaa sytytysneste :oops:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olipa ajokokemus
ViestiLähetetty: 14.10.2012 00:25 

Viestit: 115
ihmekiitäjä 4 kirjoitti:
Natero kirjoitti:
ihmekiitäjä 4 kirjoitti:
Koeajanut/ osallistunut korjaamiseen:
Ferrari Testarossa + 3 muuta ferraria
Bentley
Rolls Royce
Jaguaareja XJ6...MK2...E-type
Lexus V8 , GS300
Porschet 911, 944, 928
Cadillacit 90-luvun alusta
Fordit + Lincolnit 90-luvulta
Lähes kaikki 80-luvun mersut
BMW 500, 700 sarja
Citroen 2CV (vain koeajo), GS (vain koeajo), DS/ID, CX 25GTI, XM, BX, ZX
Ja muutama kymmenen muuta merkkiä

Pakasta vedetty Lincoln Town Car vm1992 tuntui parhaalle... uusi nahka tuoksui ja pedaali pohjaan niin savu nousi renkaista....uusi Lexus GS300 ei ollut pöllömpi sekään....täysin äänetön

Esim 1992 Chevrolet Camaro tehtaan tiukimmalla virikoneella kiihdytti kuskia parhaiten mutta oli ahdas ja jousitus huono...olispa DS jousituksineen tällaisella koneella.

Jos vaimosi ajaa peräkolarin Testarossallaan niin kerron miten se korjataan... 8-)


Mikä oli kamalin Lincolnin jälkeen? toinen v8 Lincoln, ei edes saksantuonti c6 pääse lähelle...itellä ei perse kestä kumpaakaan, hienoa että olet rahamiehiä ja ryhtiä pistää köyhät kyykkyyn.
Miten sait renkaat savuamaan? Sytytysneste, kaasutoho tms.?
voin tunnustaa sytytysneste :oops:


oliko natero alkuperäinen otsikko negatiivisten asioitten nostoon? Vai mistä otit herneet nenään? Volga M21 hinnat taitavat olla yli kaikkien LHM-pohjaisten citikoitten jotka valmistettu 1990 jälkeen vaikka tilanne pitäisi olla toisinpäin. Sinäkin edelleen ihannoit ko itäautoja...mikäs niissä oli erityisen hyvää?????


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olipa ajokokemus
ViestiLähetetty: 14.10.2012 11:05 
Pakasta vedetty Lincoln Town Car vm1992 tuntui parhaalle... uusi nahka tuoksui ja pedaali pohjaan niin savu nousi renkaista....uusi Lexus GS300 ei ollut pöllömpi sekään....täysin äänetön

Esim 1992 Chevrolet Camaro tehtaan tiukimmalla virikoneella kiihdytti kuskia parhaiten mutta oli ahdas ja jousitus huono...olispa DS jousituksineen tällaisella koneella.

Jos vaimosi ajaa peräkolarin Testarossallaan niin kerron miten se korjataan... 8-)[/quote]

Mikä oli kamalin Lincolnin jälkeen? toinen v8 Lincoln, ei edes saksantuonti c6 pääse lähelle...itellä ei perse kestä kumpaakaan, hienoa että olet rahamiehiä ja ryhtiä pistää köyhät kyykkyyn.
Miten sait renkaat savuamaan? Sytytysneste, kaasutoho tms.?[/quote] voin tunnustaa sytytysneste :oops:[/quote]

oliko natero alkuperäinen otsikko negatiivisten asioitten nostoon? Vai mistä otit herneet nenään? Volga M21 hinnat taitavat olla yli kaikkien LHM-pohjaisten citikoitten jotka valmistettu 1990 jälkeen vaikka tilanne pitäisi olla toisinpäin. Sinäkin edelleen ihannoit ko itäautoja...mikäs niissä oli erityisen hyvää?????[/quote]

Ymmärtääkseni tässä ketjussa haettiin kamalinta ajokokemusta? Saatan olla väärässä. Enkä ole vetänyt hernettä nenään.
Sattumoisin ajoin viime viikolla -97 Lincoln Town Carilla ja ainakaan sillä ei kumi savua muuten kuin sytyttämällä palamaan.
Olen ajanut myös -83 ja -92 malleilla eivätkä nekään ole isosti ryntäilleet.


   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/3 [ 54 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: