Nickroen kirjoitti:
Sonera sucks.
Cikatti kirjoitti:
En koskaan sen jälkeen ole palannut heidän (nykyään Sonera) asiakkaaksi ja en palaa ihan vähään aikaan.
Eiköhän Soneraa käytetä vain siellä, missä ei muita vaihtoehtoja ole, pl. yritykset, joille on onnistuttu houkutteleva tarjous tekemään. Omasta mielestäni Soneran toimintatapoja kuvaa parhaiten heidän ratkaisunsa asiakaspalvelun jonojen purkamiseen. Itsekin joskus jonottelin 2,5 tuntia puhelimessa vikailmoitusta tekemään, sitten loppui itseltäni aika kesken. Kohta tämän jälkeen Sonera keksi ratkaisun: muutetaan palvelunumero maksulliseksi. Kiitos ja hyvästi, onneksi ei tarvitse tällä hetkellä olla sen firman kanssa tekemisissä edes töissä. Edellisessä työpaikassani jouduin, eikä se yrityspuoli tuntunut siellä yhtään toimivammalta.
