Entiset -98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut -93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
Cikatti
Viestin otsikko: Re: Tiemäärärahoista halutaan leikata
Lähetetty: 16.11.2012 00:24
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
Jospa laitettas laki joka kieltää sopivan osan eteläistä Suomea käyttämästä nastoja niin ainakin asvaltointikuluja säästyisiä huikeita summia ja se ei ole muutama kymmenen miljoonaa.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Xari
Viestin otsikko: Re: Tiemäärärahoista halutaan leikata
Lähetetty: 16.11.2012 11:13
Viestit: 5869 Paikkakunta: Lahti
Tierahat on olleet pahasti alakanttiin jo vuosia ja silti on muka varaa leikata, kumma kun tuo korpikommunisti ei ole huomannut nykytilaa, luulis noiden kuoppien jo tuntuvan taksin takapenkilläkin
Kunniajäsen BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
BLEKO
Viestin otsikko: Re: Tiemäärärahoista halutaan leikata
Lähetetty: 20.11.2012 18:45
Viestit: 32
Tänään löytyi 50-150 millin aukko tiemäärärahoista.Urat syvenee ja kuopat lisääntyy.Toivottavasti ei tule etelään pajon lunta.Destiaakin myydään.Siellä oli vielä muutama ajokuntoinen aura-auto viimetalvena.Aion tehdä kuin Keski Euroopassa ja ostaa lumiketjut C5:een.
RPekka
Viestin otsikko: Re: Tiemäärärahoista halutaan leikata
Lähetetty: 20.11.2012 18:52
Viestit: 1654 Paikkakunta: Lappeenranta
BLEKO kirjoitti:
Destiaakin myydään.
Miksipä ei? Onko valtion firman tehtävä kilpailla toisen valtion firman (VR-Rata) ja lukuisien yksityisten kanssa samoista urakoista.
Citroen e-C4, vm 2020. Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013. Citroen 2CV "Justiina", vm 1980 Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Lemon
Viestin otsikko: Re: Tiemäärärahoista halutaan leikata
Lähetetty: 20.11.2012 21:08
Viestit: 3655
Eli myydään ulkomaille? Pian ei olla enää ainoassakaan asiassa omavaraisia, kaikki on sen varassa mitä ulkomaiset firmat haluavat tehdä täällä. Eihän tänne tietenkään koskaan tule mitään kriisitilannetta, mutta entäs jos sittenkin...?
RPekka
Viestin otsikko: Re: Tiemäärärahoista halutaan leikata
Lähetetty: 20.11.2012 21:19
Viestit: 1654 Paikkakunta: Lappeenranta
Hmm... Kuka sitä ulkomaille oli myymässä. Veronmaksajien etu on myydä Destia sille joka maksaa siitä eniten, mielellään yli käyvän arvon. Työntekijät on vapaita siirtymään kotimaisiin yrityksiin ja koneita saa kaupasta, vanhalla koneella ei kuitenkaan mitään tulosta saa tehtyäkään. Urakathan on määräaikaisia ja pääosin kiinteähintaisiakin joten en näe siinäkään mitään väärää että jos korkeimman tarjouksen tehnyt yritys on vaikkapa puolalainen niin kaupat tuolle EU-maahan rekisteröidylle firmalle tehtäisiin. Lain mukaan kun puolalaisella yrityksellä on nytkin oikeus tarjota tien hoito- tai rakennusurakkaa valtiolle.
Citroen e-C4, vm 2020. Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013. Citroen 2CV "Justiina", vm 1980 Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.