Koskaan ei ole Xantian kanssa ollut hydeongelmia, ja taas on. Hän halusi sylkäistä nesteet pihalle jostain vasemman etukulmansa tienoilta, kun häntä vähän meinasin tuossa lähteä ajeluttamaan.
Epäilys oli, että Xantioita joskus ennenkin vaivannut ohjaustehostimen syöttöputken ruostuminen olisi iskenyt, mutta näemmä V6-malleissa tämä(kin) on tehty vähän toisin. Etukulman läheisyydessä on K:n muotoinen liitoskappale, johon tulee pumpulta syöttö ja josta lähtee putki edelleen ohjaustehostimelle. Lisäksi tässä kappaleessa on kiinni kaikenlaista muutakin, josta olennainen on tässä yhteydessä K:n tasoa vastaan kohtisuorasti sojottava anturin taikka solenoidin näköinen pulikka, josta lähtee kaksi johtoa johonkin. Miulle on kerrottu, että Service tuntee tämän pulikan nimellä paineen rajoitin (varaosanumero 401504). Tämä kyseinen rajoitin sieltä nyt sitten näkyisi olevan entinen. Jos en nyt väärin katsonut, niin se koostuu metallisesta 6-kulmaisesta putkenpätkästä (pituus n. 2 cm) ja siihen liittyvästä muovisesta anturista/toimilaitteesta. No nyt on niin, että tämä metalliosa on halki liki puolelta pituudeltaan, ja muoviosa lähti irti nyppäisemällä.
Täältä löytyy kännykameralla otettuja kehnoja kuvia kohteesta. Näissä muoviosa on nyppäisty irti (metalliosan halkeama on sen takana).
Osaisiko joku kertoa lisäinfoa aiheesta, ennen kaikkea kiinnostaisi, olisiko jollakin tiedossa korvaava osa? Tämä voipi olla hiukan vaikea löytää, kun näitä ei vissiin enää tehdä ja lisäksi osa taitaa olla V6-spesifinen.