Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/2 [ 48 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: CXt2
ViestiLähetetty: 03.12.2012 14:26 

Viestit: 7
Talvi pääsi yllättämään CX:n ja kulettajan, nyt on hyvät (lämpimät) neuvot tarpeen:
Laitos hönkii kyllä lämmintä ilmaa keskikonsolin räppänöistä sekä vielä tuulilasillekin, mutta mistä hemmetistä saadaan lämmintä ilmaa jalkatilaan???

nimim. hankinko huopikkaat


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 03.12.2012 14:42 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1557
Paikkakunta: Tampere
En ole aivan varma, mutta omiin kokemuksiini pohjautuen: Ilmeisesti ranskalaiseen suunnittelufilosofiaan ei kuulu varpaiden lämmittäminen, vaan jalkoja tarvitsee lämmittää ainoastaan nilkan yläpuolelta :evil:



Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 03.12.2012 14:46 
Käyttäjän avatar

Viestit: 624
Paikkakunta: espoo
Ääni huopikkaille ;)



GS break 1015 Convertisseur 1972 Jaune Primevere
CX25TRI break serie1 1985 Bleu Romantique
C6 3.0HDi exclusive 2010 Gris Thorium
MB C43 AMG Touring 2017

Volvo Amazon P220 Herrgårdsvagn 1969
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 03.12.2012 17:29 
Käyttäjän avatar

Viestit: 217
Paikkakunta: Vantaa
Ei ole tullut Cx:llä ajettua varsinaisilla pakkaskeleillä, mutta olisin kyllä sitä mieltä, että ainakin syyskoleilla lämmintä omassa Cx:ssä tuli jaloille siinä missä tuuliklasillekin. Sen sijaan sivuklaseille on aina hönkinyt vain vilpoista. Liekö tämä sitten vika?
Taannoin oli sellainen vika, että se laitos joka kääntää kaiken ilman tuuliklasille oli rikki, minkä seurauksena jaloille ei tullut lainkaan puhallusta. Kylmällä ilmalla tämäkin tuntui varsin viileältä varpaille. Puhaltaako laitos sinun tapauksessa kuitenkin jotain ilmaa jalkatilaan vai meneekö kaikki puhallus muihin rööreihin?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 03.12.2012 19:39 
Käyttäjän avatar

Viestit: 533
Paikkakunta: Mäntyharju
Tuo lämmmityslaite on se tekijä, joka pitää hoitaa kuntoon, jos aikoo ajaa CX:llä lopun ikäänsä.

1. Matkustajanpuolinen keskikonsolin seinä irti ja tarkkailemaan, jotta
a) kaikki putket ovat paikoillaan lämmityslaitekompleksissa
b) CX:n hienot sähkökäyttöiset läpät toimivat kuten tehdas on aikoinaan tarkoittanut (kun tuulilasisymbolipainike on painamatta ja keskimmäinen säätörulla kiinni, pitäisi lämmitysilman tulla jalkatilaan; ei tosin ole kummoinen puhuri!)

2. Hankitaan kuparikenno (200€/kpl) esim. minulta.

3. Jyrsitään lämmitylaitteen muovikoteloon sopiva reikä ja vaihdetaan alkuperäinen, naurettava alumiinikenno kupariseen, teipataan kotelo umpeen, kiinnitetään keskikonsolin seinä ja ilmataan jäähdytysjärjestelmä.

4. Ajellaan lämpimällä CX:llä lopputalvi. Ja loput elämän talvet.



[size=50]
DS19 58
DS21ieH 5v. 71
C8 V6 04
BX19GTi 16V 90
Xantia TCT Activa 96
Xantia V6 Break 98, 2 x 00
14 x Xantia 1.8-2.0 95-01
Traction avant B15H -54 (projekti)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 04.12.2012 00:35 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Alkuperäiseen kyssäriin olis kiva kuulla vuosimalli? Mikäli uudempi eli muovipuskurit niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kuparikenno sillä se nostaa lämmitysilman lämpötilaa jopa 25 astetta. Kuparikennossa on yli 20 ripaa ja alukennossa noin 13 ripaa + alukenno johtaa huonosti lämpöä kupariin verrattuna.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 04.12.2012 10:05 

Viestit: 7
Kyseessä vm -86, siis muovipuskurillinen. Kuparikenno on jo, seuraavaksi täytynee tsekata ne putket ja läpät.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 07.12.2012 19:13 

Viestit: 208
aivan ensimmäiseksi keskisuuttimet kiinni. samoin puhallus takajalkatilaan. kakkos-sarjalaisen CX:n lämppäri on huonosti toteutettu, kun ei ole säätöjä kun ne kaksi valmiiksi asetettua. Jos ei lämpöä tule, niin sitten ei auta kuin laittaa kiertovesipumppu. keskisuuttimia en talvella käytä missään autossa, koska muu puhallus kärsii.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 07.12.2012 23:42 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
huoltomies kirjoitti:
aivan ensimmäiseksi keskisuuttimet kiinni. samoin puhallus takajalkatilaan. kakkos-sarjalaisen CX:n lämppäri on huonosti toteutettu, kun ei ole säätöjä kun ne kaksi valmiiksi asetettua. Jos ei lämpöä tule, niin sitten ei auta kuin laittaa kiertovesipumppu. keskisuuttimia en talvella käytä missään autossa, koska muu puhallus kärsii.



Mitä muuten tarkoitat kiertovesipumpun asennuksella CX:ssä? CX:n lämmityskennoon tulee todella lujaa vettä koko ajan joten lisäpumpulla ei tee mitään. Jos vehje on vanha ja lämppärin kennokin ollut vuosia kiinni (vaikka onkin kuparia) niin se tulis huuhdella kunnolla. Itse kokeilin joskus pesua niin että irroitin sen niin karstaa ja kattilakiveä tuli liki loputtomiin. Se edellyyttää myös koneen vesisysteemin huuhtomista. CX:n kenno on niin alhaalla jäähyjärjestelmässä että se kerää PALJON sedimenttiä sisäänsä. Kennon ssaa irti kun avaa apukuskin sivuseinän keskikonsolista ja tuhoaa sen takana olevaa muoviseinää varovasti.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 08.12.2012 01:28 

Viestit: 115
Cikatti kirjoitti:
huoltomies kirjoitti:
aivan ensimmäiseksi keskisuuttimet kiinni. samoin puhallus takajalkatilaan. kakkos-sarjalaisen CX:n lämppäri on huonosti toteutettu, kun ei ole säätöjä kun ne kaksi valmiiksi asetettua. Jos ei lämpöä tule, niin sitten ei auta kuin laittaa kiertovesipumppu. keskisuuttimia en talvella käytä missään autossa, koska muu puhallus kärsii.



Mitä muuten tarkoitat kiertovesipumpun asennuksella CX:ssä? CX:n lämmityskennoon tulee todella lujaa vettä koko ajan joten lisäpumpulla ei tee mitään. Jos vehje on vanha ja lämppärin kennokin ollut vuosia kiinni (vaikka onkin kuparia) niin se tulis huuhdella kunnolla. Itse kokeilin joskus pesua niin että irroitin sen niin karstaa ja kattilakiveä tuli liki loputtomiin. Se edellyyttää myös koneen vesisysteemin huuhtomista. CX:n kenno on niin alhaalla jäähyjärjestelmässä että se kerää PALJON sedimenttiä sisäänsä. Kennon ssaa irti kun avaa apukuskin sivuseinän keskikonsolista ja tuhoaa sen takana olevaa muoviseinää varovasti.


Cikatti ei tiedä paskaakaan autoista... 8-)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 08.12.2012 01:33 

Viestit: 115
Cikatti kirjoitti:
Alkuperäiseen kyssäriin olis kiva kuulla vuosimalli? Mikäli uudempi eli muovipuskurit niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kuparikenno sillä se nostaa lämmitysilman lämpötilaa jopa 25 astetta. Kuparikennossa on yli 20 ripaa ja alukennossa noin 13 ripaa + alukenno johtaa huonosti lämpöä kupariin verrattuna.


Oletko varma...mitenkä olet mitannut...jotkut ajaneet vuosikymmeniä eikä mitään ongelmia...minkäs sortin teknikko olet...cx lämmin talvella...mitään et tiedät lämmönjohtavuudesta


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 08.12.2012 01:40 

Viestit: 115
Cikatti kirjoitti:
huoltomies kirjoitti:
aivan ensimmäiseksi keskisuuttimet kiinni. samoin puhallus takajalkatilaan. kakkos-sarjalaisen CX:n lämppäri on huonosti toteutettu, kun ei ole säätöjä kun ne kaksi valmiiksi asetettua. Jos ei lämpöä tule, niin sitten ei auta kuin laittaa kiertovesipumppu. keskisuuttimia en talvella käytä missään autossa, koska muu puhallus kärsii.



Mitä muuten tarkoitat kiertovesipumpun asennuksella CX:ssä? CX:n lämmityskennoon tulee todella lujaa vettä koko ajan joten lisäpumpulla ei tee mitään. Jos vehje on vanha ja lämppärin kennokin ollut vuosia kiinni (vaikka onkin kuparia) niin se tulis huuhdella kunnolla. Itse kokeilin joskus pesua niin että irroitin sen niin karstaa ja kattilakiveä tuli liki loputtomiin. Se edellyyttää myös koneen vesisysteemin huuhtomista. CX:n kenno on niin alhaalla jäähyjärjestelmässä että se kerää PALJON sedimenttiä sisäänsä. Kennon ssaa irti kun avaa apukuskin sivuseinän keskikonsolista ja tuhoaa sen takana olevaa muoviseinää varovasti.


Täässä voorumin viisain mies...paskaa jauhaa ilman perusteluja


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 08.12.2012 01:42 

Viestit: 115
Cikatti kirjoitti:
Alkuperäiseen kyssäriin olis kiva kuulla vuosimalli? Mikäli uudempi eli muovipuskurit niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kuparikenno sillä se nostaa lämmitysilman lämpötilaa jopa 25 astetta. Kuparikennossa on yli 20 ripaa ja alukennossa noin 13 ripaa + alukenno johtaa huonosti lämpöä kupariin verrattuna.


CX turbo 2 et ole liiemmin ajellut...huoltomies tietää oikeasti jotain


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 08.12.2012 01:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1557
Paikkakunta: Tampere
ihmekiitäjä 4 kirjoitti:
Cikatti kirjoitti:
huoltomies kirjoitti:
aivan ensimmäiseksi keskisuuttimet kiinni. samoin puhallus takajalkatilaan. kakkos-sarjalaisen CX:n lämppäri on huonosti toteutettu, kun ei ole säätöjä kun ne kaksi valmiiksi asetettua. Jos ei lämpöä tule, niin sitten ei auta kuin laittaa kiertovesipumppu. keskisuuttimia en talvella käytä missään autossa, koska muu puhallus kärsii.



Mitä muuten tarkoitat kiertovesipumpun asennuksella CX:ssä? CX:n lämmityskennoon tulee todella lujaa vettä koko ajan joten lisäpumpulla ei tee mitään. Jos vehje on vanha ja lämppärin kennokin ollut vuosia kiinni (vaikka onkin kuparia) niin se tulis huuhdella kunnolla. Itse kokeilin joskus pesua niin että irroitin sen niin karstaa ja kattilakiveä tuli liki loputtomiin. Se edellyyttää myös koneen vesisysteemin huuhtomista. CX:n kenno on niin alhaalla jäähyjärjestelmässä että se kerää PALJON sedimenttiä sisäänsä. Kennon ssaa irti kun avaa apukuskin sivuseinän keskikonsolista ja tuhoaa sen takana olevaa muoviseinää varovasti.


Täässä voorumin viisain mies...paskaa jauhaa ilman perusteluja


Perinteisesti paskanjauhamiseen eivät perustelut ole kuuluneet.



Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 08.12.2012 02:00 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Kappas, olen tainnut useamman CX Tbo kakkosen ja myös ykkösen omistaa.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 08.12.2012 02:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1203
Paikkakunta: Ilmajoki

Profiili WWW
Huoltomiehen tunnen henkilökohtaisesti yli 20 vuoden ajalta ja voin kertoa samaa eli CX lämppäriin kannattaa laittaa kiertovesipumppu jos haluaa ajaa talvella, lämpötila nousee ainakin 10 astetta hytissä. Sama huomio tehtiin tänä talvena Jumpyissä.. kehitys kehittyy.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 08.12.2012 02:05 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
ihmekiitäjä 4 kirjoitti:
Cikatti kirjoitti:
Alkuperäiseen kyssäriin olis kiva kuulla vuosimalli? Mikäli uudempi eli muovipuskurit niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kuparikenno sillä se nostaa lämmitysilman lämpötilaa jopa 25 astetta. Kuparikennossa on yli 20 ripaa ja alukennossa noin 13 ripaa + alukenno johtaa huonosti lämpöä kupariin verrattuna.


Oletko varma...mitenkä olet mitannut...jotkut ajaneet vuosikymmeniä eikä mitään ongelmia...minkäs sortin teknikko olet...cx lämmin talvella...mitään et tiedät lämmönjohtavuudesta


CX alukennolla mitannut keskikonsolista noin 0-kelillä (käytin tantaalikondensaaattoria mittaamiseen) ja tulos 45 astetta. Kuparikennolla sama mittaustilanne: yli 70 astetta vastaavassa ulkoilman lämmössä.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 08.12.2012 02:05 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
ihmekiitäjä 4 kirjoitti:
Cikatti kirjoitti:
Alkuperäiseen kyssäriin olis kiva kuulla vuosimalli? Mikäli uudempi eli muovipuskurit niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kuparikenno sillä se nostaa lämmitysilman lämpötilaa jopa 25 astetta. Kuparikennossa on yli 20 ripaa ja alukennossa noin 13 ripaa + alukenno johtaa huonosti lämpöä kupariin verrattuna.


Oletko varma...mitenkä olet mitannut...jotkut ajaneet vuosikymmeniä eikä mitään ongelmia...minkäs sortin teknikko olet...cx lämmin talvella...mitään et tiedät lämmönjohtavuudesta


CX alukennolla mitannut keskikonsolista noin 0-kelillä (käytin tantaalikondensaaattoria mittaamiseen) ja tulos 45 astetta. Kuparikennolla sama mittaustilanne: yli 70 astetta vastaavassa ulkoilman lämmössä.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 08.12.2012 02:12 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1557
Paikkakunta: Tampere
Lämmityslaitteen vesikiertoon vaikuttaa jopa ajotapakin, pienemmillä kierroksilla vesipumpun tuotto ei välttämättä riitä, mutta isommilla asia muuttuu.



Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 08.12.2012 02:21 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1203
Paikkakunta: Ilmajoki

Profiili WWW
No jos oot verrannut vanhaa alukennoa jonka päädystä kumitiiviste pettänyt uuteen kuparikennoon niin noin käy. Tyypillistä foorumishaissea.. Onko pakko hakata päätään seinään.. Minä olen peruuttanut CX:llä enemmän kuin moni teistä eteenpäin. Loimaalta löytyy tuo huoltomies jolle en pärjää. ;)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 09.12.2012 04:00 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2006
Paikkakunta: Tampere
Sitikkapuoskari kirjoitti:
No jos oot verrannut vanhaa alukennoa jonka päädystä kumitiiviste pettänyt uuteen kuparikennoon niin noin käy. Tyypillistä foorumishaissea.. Onko pakko hakata päätään seinään.. Minä olen peruuttanut CX:llä enemmän kuin moni teistä eteenpäin. Loimaalta löytyy tuo huoltomies jolle en pärjää. ;)



Vaikka tähän ei tekis mieli ottaa kantaa, mutta ehkä silti on pakko? eli Cikatti taitaa olla ajanut CX:llä vähintään saman verran kuin minäkin, eli reilusti yli 200 tkm, ellei enempikin, niin puoskari olis siten kyllä maailman eniten peruuttanut CX-kuski? :lol:

Kiertovesipumpun tarvetta en itsekään ymmärrä, kuparikennon kylläkin, se oikeesti auttaa, ja isosti, sen tietää kaikki :D


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 09.12.2012 04:15 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Kiertovesipumppu :lol:

Ja en ivaa ketään ja koitan olla pahoittamatta kenenkään mieltä, taas kerran kun en nähtävästi osaa kirjoittaa :D

Kiitos Croisette, lienen ajanut noin 300 000 km CX:illä ja ne ovat kaikki olleet jo minimissään 170 000 km ajettuja. Kaikilla noin kuudella kappaleella CX:iä lapsetkin tarkenivat autossani naisesta puhumattakaan.
Hmm, ajatella, pitikö käyttää 6 kappaletta CX:iä 300 000 km ajamiseen :shock:
...piti, koska se kokemus ei katoa kankuistani koskaan. Alusta on tuossa mitä mahtavin.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 09.12.2012 11:32 

Viestit: 923
Paikkakunta: Etelä-Savo
Johan pomppasi. Onneksi minä en tiedä asioista paljoakaan, ainoastaan sen, että kuparikenno pelastaa sekä pelti- että muovipuskurisessa. Minulle on opetettu myös suuttimien käyttö, joten lämmintä on ollut. Muuta en ole tehnyt. Ensimmäinen kuparikenno oli minulla peltipuskuri breikissä eikä kylmä ollut, vaikka ajelinkin sillä keskisuomessa, eli Kainuussa. Sittemmin hankin Juusolta ensimmäisen muovipuskimen, eli juurikin sen T2n ja kuparikenno siihen. Ei palellut. Ikkunat ei tosin pysyneet sulana aina talvella, mutta se ei haitannut.



Muista hymyillä, Pete 040-7334478
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 09.12.2012 11:56 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1332
Paikkakunta: Järvenpää
Vaikka kuparin lämmönjohtavuus on lähes kaksinkertainen alumiiniin verrattuna se ei ratkaise tuota kokonaislämmönsiirtymää nesteestä ilmaan, vaan suurempi tekijä tuossa lienee tuo jäähdyttävän pinta-alan suuruus.
Puhallusilman lämpötila on suunnilleen kennoon saapuvan ja siitä poistuvan nestevirtauksen keskiarvo. Jos kuparikennon lämmönsiirto on kovin tehokas nestevirtaukseen nähden, alenee poistuvan nesteen lämpötila ja siten myös puhallusilman lämpötila. Tällöin pumpun lisäyksestä voi olla hyötyä.
Huonokin alukenno tuottaa yhtä kuumaa ilmaa kuin moottorin veden lämpö jos puhaltimen virtaus äärettömän alhainen. Kuparikennon puhallusllämön nousukin voi olla osin seurausta tiheämmän kennon ilmavirtusta vastustavasta vaikutuksesta? Tiheämpi kenno on myös herkempi tukkeutumaan.

Tuo ero pitäisi mitata vakio kierrosnopeudella ja ulkolämmöllä nestekierron lämpötilan muutoksesta sisäkennon yli. Tällöin saataisiin lämmitysteho.
Toisaalta suurempi lämmitystehokaan ei lohduta jos on tukka putkella kun suuttimista tulee -20 asteista ilmaa ja ulkona -30C, verrattuna 80 asteiseen lehmänhenkäykseen.

Olen Cx:llä ajanut puolisen miljoonaa mutta en ole kennoja vaihdellut. Ykkösarjaisessa muistaakseni puhallin oli hieman kesy, 1,5 sarjalainen ok, kakkonen ok mutta kylmä alkoi tulla -30:ssä. Uskon että kupari olisi siinä tehnyt gutaa. Yksilöeroja ristiin rastiin ollut näissä myös termareissa, puhaltmen ja säätimen kunnossa ja varmaan myös tukkeumissa kennon sisä- ja ulkopuolella...



Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: CXt2
ViestiLähetetty: 09.12.2012 12:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1723
Paikkakunta: Parainen
Täässä voorumin viisain mies...paskaa jauhaa ilman perusteluja[/quote]

Kiitos, kun ilmoittauduit. Olis voinut vaikka jäädä huomaamatta :mrgreen:



Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/2 [ 48 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  

cron