Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 36/76 [ 1879 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 76  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Päivän kevennys
ViestiLähetetty: 15.12.2012 08:35 

tapahtui livenä, kaksi 8v leikkivät keskenään:

Poika: Tyttö sanoi että "sun nalle on sun homo", ei kiva sano sille että ei saa sanoa niin(selvisi että nalle oli poika nalle)
Tyttö(kun kysyttiin miksi meni sanomaan niin): No kun poika sanoi että se on nallen kanssa naimisissa ja se pussasi nallea.
Poika(kun kysyttiin mitä tapahtui): Pussasin nallea ja tyttö sanoi että nalle on mun homo.
Tyttö(kun nuhdeltiin ettei niin saa sanoa):Mutta kun poika sanoi että ne on naimisissa nallen kanssa ja se on poikanalle.OK en sano enää silleen...

Että näin... :)

Poissa

ViestiLähetetty: 15.12.2012 10:36 

Eilen kevensin tunnelmaa Kummeli-lainalla. Vaimo kysyi että mikä päivä on ja vastasin: "Tänään on perjantai, sulle Pitkäperjantai." Ei kyllä oikein uponnut yleisöön.

Meille tosiaan syntyi eilen vauva sektiolla.

Ennen oli Sitikka, nyt vain Väärämmerkkinen Japaninmersu

Assumption is the mother of all fuck ups.
Poissa

ViestiLähetetty: 15.12.2012 11:22 

Hurjasti onnea :D

Poissa

ViestiLähetetty: 16.12.2012 00:06 

Raivohullu Citroënisti :shock:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288524611809.html?pos=ok-nln

Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa

ViestiLähetetty: 16.12.2012 03:33 

Ei takuusti ollut katti, vaikka kyseessä onkin Kainuun keskussairaala.

Poissa

ViestiLähetetty: 16.12.2012 11:44 
Käyttäjän avatar

meillä on tälläinen Drive-in sairaala :lol: ja varmasti pääsi "hoitoon"

Poissa

ViestiLähetetty: 16.12.2012 13:24 

Ajoneuvoveroon tulee korotus 1.1.2013 keskipäästöisen auton verotus kiristyy noin 50€ vuodessa.
Rahapussi kevenee :lol: :lol: :lol: :lol:

C5 1,8 Break -03 Peugeot Expert TD -00 Honda GL1800 -08 edesmenneet 2CV4 -72 2CV6 -82 Peugeot Satelis 500 -08
Poissa

ViestiLähetetty: 16.12.2012 18:47 
Käyttäjän avatar

kiva kun voi tehdä lumijuttuja

Liitteet:
Tiedoston kommentti: palautetaan aikanaan.
lainaksi vaan.jpg
lainaksi vaan.jpg [ 65.03 KiB | Katsottu 12504 kertaa ]
Poissa

ViestiLähetetty: 18.12.2012 08:57 
Käyttäjän avatar

http://kuvaton.com/browse/24738/it_make ... brakes.jpg

Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Poissa

ViestiLähetetty: 18.12.2012 11:42 

Suomalaisten voimanlähde, vie tuhkatkin pesästä...

http://www.iltasanomat.fi/kamalaluonto/ ... 26400.html

Poissa

ViestiLähetetty: 18.12.2012 12:12 

Profiili WWW
Kaksi kaverusta, jotka ovat molemmat avioliitossa, olivat eräänä iltana Ivalon Jätkälässä, kun toinen sanoo:

- Katoppakö, mie en ymmärrä mitä minun pittää tehhä. Milloin vaan molen ollu pilettämässä, mie sammutan autosta valot ennenkö ajan pihhaan, sammutan vielä heleketti moottorinki, ennenkö rullaan autotalhin, otan kengäkki pois ennenkö meen sisälle. Sitte hiivin yläkerthan, riisun vessassa vaathet ja hilijaa kömmin eukon vierhen nukkumhan. Mutta JOKA jeesuksen kerta se herrää ja huutaa mulle siittä, että molin niin myöhään ulukona.

Kaveri vastaa:

- Son kaikki kato asenthesta kiini, kaveri. Sie ilimiselevästi käytät väärää taktiikkaa. Mie ajan renkhat uluvoen pihhaan, paiskaan uluko-oven kiini, juoksen porthaita ylös, heitän vaatthet lattialle. Sitte hyppään sänkhyn, läpsähytän vaimoa persheelle ja karjasen: KÖYRÄSEMMÄKÖ?!!! Se vain teeskentellee nukkuvansa, joka heleketin kerta!

Poissa

ViestiLähetetty: 18.12.2012 15:57 

Osaatko naista?
Mä en osaa… 
Uusia asioitakin kannattaa opetella, mutta jotkut asiat ovat mahdottomia, kuten opetella puhumaan naista :

Taisin olla 12-vuotias kun naapurin saparopäinen Jenni tiedusteli minulta, että alettaisiinko olla?
Pikkupioneereille epätyypilliseen tapaan olin heti valmis sillä seurauksella, että Jennipä alkoi styylata Pekan kanssa.
 Olin todella ymmälläni. Mitä ihmettä tein väärin? Oliko kysymys osoitettu Pekalle ja minun tehtäväni oli vain vastata?
Vuosia myöhemmin – taisin olla jo mopoiässä ja ensimmäistä kertaa kännissä – tiedustelin Jenniltä syytä hänen omituiseen käytökseensä:
 ”Sä vastasit liian nopeesti” Jenni ilmoitti ykskantaan.
Olin melko huono tekemään aloitteita, mutta siitä huolimatta pystyin aina silloin tällöin yhyttämään jonkun vastakkaista sukupuolta edustavan hahmon. Eräälläkin armeijasta saamallani iltalomalla eräskin Saara iski silmänsä minuun ja alkoi kautta rantain ehdotella kovin jennimäisiä asioita. Minä vanhempana ja viisaampana ajattelin, että nyt en pilaa hyvin alkanutta suhdetta liialla innokkuudella. Soittelin ja kirjoittelin ja kolmen viikon paaston jälkeen ajattelin ajan olevan kypsä. Mutta Saaran luokse mennessäni kohtasin ennalta-arvaamattoman esteen:
 Oven avasikin eräs Jyrki.
 ”No kun sä aikailit vastaukses kans ja Jyrki oli heti valmis.” oli Saaran selitys tilanteeseen.
 Sen jälkeen olin taas kännissä.
Muutamien tuollaisten kokemusten jälkeen luulin jo osaavani jonkin verran naista.
Etenin jopa pysyvämpiin seurustelusuhteisiin joiden kesto oli kolmesta tunnista kolmeen kuukauteen. Omat oksymoroninsa niissäkin toki oli.
Yksikin Riitta halusi seurustelustamme huolimatta viettää aikaa myös omien kavereidensa kanssa. Minulla sitä vastaan ei ollut mitään, vaan käytin ajan hyödyllisesti istumalla Vesan kanssa Teboilin baarissa tai sitten kiertelimme Korpivaaran parkkipaikkaa potkien autojen renkaita, samaan aikaan kun Riitta kiersi kaveriensa kanssa Hämppiä avopäin pakkasessa. Suhde tosin kariutui, sillä vietin liikaa aikaa Vesan seurassa. Puolustukseksi ei hyväksytty mitään tosiseikkoja hänen omasta liikehdinnästään. Ja kun todistajina olivat vielä Annika, Leena ja yhdeksän muuta Riitan kaveria, jotka eivät koskaan olleet nähneet minua, mutta tiesivät varmasti, että olen täysi kusipää koska en ikinä ole ollut Riitan kanssa Hämpillä, vaan he ovat joutuneet aina pitämään hänelle seuraa – niin hävisinhän minä ne käräjät.
Enää en viitsinyt juoda itseäni edes känniin. 
Nuorena aikuisena taluttelin tovin aikaa kovinkin henkevää runotyttöä, joka halusi mennä joka paikkaan yhdessä. Lienee turha mainita, että jonkin ajan kuluttua hän jätti minut:
”Ei tästä tuu mitään kun me ollaan kokoajan yhdessä.”
Muutamien tuollaisten, ja vähän toisenlaistenkin suhteiden jälkeen luulin minäkin oppineeni puhumaan naista. Iloisena oppimastani kävin pari kertaa alttarilla sanomassa tahdon, vaikka en tahtonutkaan. Kerroin joillekuille rakastavani, vaikka en rakastanutkaan. Toki aksenttini paljasti minut lopulta ja hetikohta huomasin istuvani avioero-oikeudenkäynnissä tai (naispuolisen) lastenvalvojan pakeilla. Varmaan arvaattekin mitä kieltä hän puhui.
Näiden tapahtumien jälkeen olen elänyt naisten suhteen jonkinlaisella demilitarisoidulla vyöhykkeellä. Jokusen Sirkan ja Tellervon kanssa olen jos jonkinlaisia soidinmenoja pitänyt, mutta yhtä kaikki: ne ovat kaatuneet kielitaidottomuuteeni. Pariin seireenin tekstiviestitse esittämään teatteri- ym. kutsuun olen vastannut asianmukaisesti kesken hiekkapuhallusurakan, että: ”Sopii”, vain lukeakseni kohta: ”Antaa olla sitten kun viestisi oli niin ikävän sävyinen!” Olen muuten siitä lähtien miettinyt minkä kohdan sanasta: ”sopii,” tuo kysyjä koki ikäväksi.
Tähän ikään mennessä pidänkin todennäköisempänä osallistumistani kuulennolle kuin sitä, että puhuisin jonakin päivänä naista. Sen sijaan olen alkanut etsiä naista joka puhuu miestä, mutta luulen että se kaiverretaan hautakiveeni kesken jääneiden töiden listaan.
Kirjoitan tätä muuten selvin päin. Naisten kielellä se tarkoittanee, että olen humalassa.
Seuraavaksi kirjoitan Joulupukille, jos vaikka oppikirjan…

Poissa

ViestiLähetetty: 18.12.2012 16:41 
Käyttäjän avatar

varsin osuva tarina yhdele sun toiselle. :roll:

Poissa

ViestiLähetetty: 18.12.2012 18:27 

Psjääkärin tarinaan on pakko kommentoida, miten poikani oli jo 10 - 11-vuotiaana isäänsä viisaampi.
Kiusoittelin poikaa tuolloin jostain naapurin tytöstä, mutta sain jauhot suuhun, kun poika tokaisi:" Minä en kommentoi asioita, joiden sisäistä logiikkaa ei voi ymmärtää". Taidatkos paremmin sanoa?

Poissa

ViestiLähetetty: 18.12.2012 21:38 
Käyttäjän avatar

aaltosa kirjoitti:
Minä en kommentoi asioita, joiden sisäistä logiikkaa ei voi ymmärtää

Kuulostaa pahasti insinöörimäiselle :lol:

Oikeesti kaikista asioista ei tartte tietää kuinka ne toimii, riittää että ne toimii :!:

Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Poissa

ViestiLähetetty: 20.12.2012 20:13 

Trendikäs sulkasiipinen Smart ForJeremy

Poissa

ViestiLähetetty: 20.12.2012 20:58 

vibes kirjoitti:
...Meille tosiaan syntyi eilen vauva...

Ja tässä teille nimiehdotuksia. Miltäs vaikkapa Ruuti Tennessee kuulostaisi? :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 20.12.2012 22:18 

Vaimo oli nimen päättänyt jo aikoja sitten, mutta tuolla olis kyllä hyviä ehdotuksia myös :D

Ei voi kuin ihmetellä, mitä joidenkin vanhempien päässä liikkuu...

Ennen oli Sitikka, nyt vain Väärämmerkkinen Japaninmersu

Assumption is the mother of all fuck ups.
Poissa

ViestiLähetetty: 21.12.2012 00:28 
Käyttäjän avatar

Ziisus, niin, sekin olis parempi kuin tuo Ilo"v"ittu. Tämä "Iloittu" joutuu NIIN koulukiusatuksi ettei ole tottakaan, ihan tasan on niin.

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 21.12.2012 00:51 
Käyttäjän avatar

Maailmanloppu muuten tulee noin 9 minuutin kuluttua... Minulla se maailmanloppu alkoi varmuudella koska olen vasta ostamassa KAHTA Citikkaa :shock:

Poissa

ViestiLähetetty: 21.12.2012 01:11 
Käyttäjän avatar

Veljeni totesi nimestäni joskus vähän toisella kymmenellä ollessaan, että mun nimivalinnassa vanhimpana lapsena isän moottoripyöräharrastuksella oli vielä merkitystä.
Kysyin mitkä siskon ja hänen nimensä sitten pitäisi olla. Veli vastasi, että sisko voisi olla Honda ja hän itse Jawa :lol:

Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Poissa

ViestiLähetetty: 21.12.2012 01:21 
Käyttäjän avatar

Cikatti kirjoitti:
Maailmanloppu muuten tulee noin 9 minuutin kuluttua... Minulla se maailmanloppu alkoi varmuudella koska olen vasta ostamassa KAHTA Citikkaa :shock:

Eli luultavasti tätä kirjoitustani ei enää kukaan lue.
Mahdollisesti maailmanloppu on peruttu tältä viikolta tai sitten se tulee tänne viiveellä niinkuin postikin. Tai voi olla että posti on hukannut sen.

Vakavammin olen maailmanlopusta sitä mieltä, että se on kuin Olkiluoto 3, valmistumiseen on aikaa 2 vuotta. Niinkuin oli 2 vuotta sittenkin. Ja 2 vuotta sitä ennen.

Poissa

ViestiLähetetty: 21.12.2012 01:51 
Käyttäjän avatar

Les Excentriques kirjoitti:
Cikatti kirjoitti:

Eli luultavasti tätä kirjoitustani ei enää kukaan lue.
Mahdollisesti maailmanloppu on peruttu tältä viikolta tai sitten se tulee tänne viiveellä niinkuin postikin. Tai voi olla että posti on hukannut sen.
...

Me vaan ei tiedetä sitä oikeaa aikavyöhykettä. Siellä Maya-kotiseutumuseossa taitaa kello olla hyvän matkaa vielä 21. päivän puolella... siellähän kello taitaa olla joku +10h meihin nähden.

Toisaalta eipä taida olla kerrottuna että tuleeko se loppu nyt sitten kun vuorokausi vaihtuu 21. puolelle, vai vasta sitten kun tulisi se 22. päivä. Eli aika jännä vuorokausi tulossa... :lol:

Nissan Maxima Platinum 3.5 V6
(ex) Xsara -04 1,6i VTR
(ex) ZX -92 1,9i Volcane
(ex) Xantia -94 2,0i VTS
(ex) BX -88, 1,6 RX
Poissa

ViestiLähetetty: 21.12.2012 03:01 
Käyttäjän avatar

Ei kait + vaan aikavyöhyke lienee jotain -6 GMT ...huh, kohta sitä romua on tuossa työnnettäväksi aidan yli. Aidan takana näet on virallinen recycling. Tosin BAT-mobil ei tasan sinne mene mutta yhden Xantian se kita kohta syöpi jahka tarvekaluusit ovat ensin irroitetut.

Maailmanloppu alkoi sitenkin että pienempi neiti heräs melko tasan 00:00 valtavaan kuumeeseen. Hain ämpärin valmiiksi... meni vartti ja jo lensi laatta ämpäriin. Hän heittää kannat kattoon ja ygän mattoon aina 15 min kuluttua kuumeen aloituksesta, jännä, isosiskonsa ei tuota temppua osaa. Toivon että molemmat neidit ovat jouluksi terveitä...

Poissa

ViestiLähetetty: 21.12.2012 08:37 
Käyttäjän avatar

Mies kirjoitti:

"En tiennyt ensimmäistä autoa ostaessani minkälaiseksi ekspertiksi kehittyisin lyhyessä ajassa. Nykyisin tunnistan pienestäkin sivuäänestä tulevat viat ja osaan sen vuoksi ennakoida jo hyvissä ajoin mitä tuleman pitää. Suurempi yllätys minulle on ollut taitoni kehittyminen sille tasolle, että ymmärrän autoni tulevat viat jo vaimoni huudon seasta puhelimessakin. Sanotaan, että autoa tai vaimoa ei pidä haukkua, sillä kummatkin on mies valinnut..."

Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 36/76 [ 1879 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 76  Seuraava