Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Jumperin webastoon kaukosäädin + kaiutinasiaa
ViestiLähetetty: 29.12.2012 13:55 

Uusi Sitikoitsija ilmoittautuu joukkoon tummaan ;)

Kalustona on vm. 2005 Jumper 2.2 HDI ja lienee 100 hv koneella tai jotain sen suuntaista.
Nyt pitäis saada Webastoon telestart, mistä tuollaista kannattais lähteä ostamaan ja onko
hankala asentaa itse? Jonkun verran on tullu väännettyä autojen kanssa, mutta sähköosasto
on mulle kuitenkin hepreaa. Saisko näitä ostettua edullisesti vaikka saksasta tms? Linkkejä kiitos :)

Toinen info mikä olis tarpeen, on Jumperin kaiuttimien koko. Netistä oon löytäny vain uudemman korimallin
mitat, mutta en mistään tämän vanhemman. Eli oven ja kojalaudan kaiuttimien koko pitäis saada selville.

Onko näihin olemassa missään englanninkielisellä sivulla ilmaisia räjäytyskuvia?

Poissa

Viestin otsikko: Re: Jumperin webastoon kaukosäädin + kaiutinasiaa
ViestiLähetetty: 29.12.2012 14:11 

Onko webastolle kellokytkin? Mikäli on, tarvitset telestartille y-kaapelin kellon johtoon haaroittimeksi. Johto kiinni, antenni tuulilasiin ja kovaa käyttöä. Suosittelen saksasta ostamista, hintataso puolet suomen hinnoista, eli n.200e postien kanssa.

Poissa

ViestiLähetetty: 29.12.2012 14:33 
Käyttäjän avatar

SRMK kirjoitti:
Toinen info mikä olis tarpeen, on Jumperin kaiuttimien koko. Netistä oon löytäny vain uudemman korimallin
mitat, mutta en mistään tämän vanhemman. Eli oven ja kojalaudan kaiuttimien koko pitäis saada selville.
Autohifiliikkeissä on yleensä radio- ja kaiutinvalmistajien kataloogeja, joista koko selviää. Service tarjoaa tämmöistä Jumper II:een:
Liitteet:
jumperin_korkeat_puhujat.png
jumperin_korkeat_puhujat.png [ 50.47 KiB | Katsottu 2451 kertaa ]

Onko näihin olemassa missään englanninkielisellä sivulla ilmaisia räjäytyskuvia?[/quote]Service taitaa osata englanninkin. Olen käyttänyt kuitenkin vain ranskaksi ja suomeksi.

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 29.12.2012 15:24 

Kiitos, näillä päästään jo helpommassa, eli kaiutinasioissa liikkeelle.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ]