|
Kirjoittaja |
Viesti |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 16.01.2013 09:48 |
|
Lemon kirjoitti: Olisiko hankalaa tai kalliimpa tehdä ikkunan sisäpuolelle kiinnitettäviä tarroja? Ikkunan sisäpuolelle? Eihän ikkunoissa ole ruostereikiä paikattaviksi 
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 16.01.2013 09:53 |
|
Kerhotarrat on niiden ruosteisten kotteroiden paikkaamiseen, patonkitarrat kuuluu ikkunaan ja sisäpuolelle, ettei kukaan kateellinen pölli niitä!
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 16.01.2013 09:59 |
|
Lemon kirjoitti: Kerhotarrat on niiden ruosteisten kotteroiden paikkaamiseen, patonkitarrat kuuluu ikkunaan ja sisäpuolelle, ettei kukaan kateellinen pölli niitä! Ai sitä vartenko ne isot tarrat on?  Just sopivan kokoinen peittämään ykköskoppaisen xantian takakyljen reiät?
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
oddjob58
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 16.01.2013 19:24 |
|
Ralle kirjoitti: oddjob58 kirjoitti: Tokkopa tälläiseen porukkaan kuulumista kannattaa kovin julkisesti mainostaa... Mikäs vika tässä porukassa on? Monessa autossa, anteeksi Citikassa ollut ja muihinkin laitan jos noita teetetään. Ei mua ahista olla C-Nisti, kaikkihan sen jo tietää ja osa käy kattomassa jopa mitä mä tänne avaudun  Eli ei mulla ole itsetunnossa ongelmaa, muilla on vaan ongelma omansa kanssa  Täällä tuntuu olevan tyhjänpäiväisia suunsoittajia ja asian vierestä kirjoittajia. Kyllä minullakin ACry:n tarra ajokissani on, jäsen kun olen.
vv. 1968-1983 omistanut 8 rättäriä ja 1 GSA 2 Xsara farkkua 2 Xsara Picasso 1,6i 16v -07
|
|
|
|
 |
XM-Hannu
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 16.01.2013 20:02 |
|
oddjob58 kirjoitti: Täällä tuntuu olevan tyhjänpäiväisia suunsoittajia ja asian vierestä kirjoittajia.. Mitä? Onko teitä useampiakin? 
|
|
|
|
 |
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 16.01.2013 22:15 |
|
oddjob58 kirjoitti: Ralle kirjoitti: oddjob58 kirjoitti: Tokkopa tälläiseen porukkaan kuulumista kannattaa kovin julkisesti mainostaa... Mikäs vika tässä porukassa on? Monessa autossa, anteeksi Citikassa ollut ja muihinkin laitan jos noita teetetään. Ei mua ahista olla C-Nisti, kaikkihan sen jo tietää ja osa käy kattomassa jopa mitä mä tänne avaudun  Eli ei mulla ole itsetunnossa ongelmaa, muilla on vaan ongelma omansa kanssa  Täällä tuntuu olevan tyhjänpäiväisia suunsoittajia ja asian vierestä kirjoittajia. Kyllä minullakin ACry:n tarra ajokissani on, jäsen kun olen. Mielipiteesi kirjoituksestani ei merkitse minulle ainakaan mitään, ja jos tuosta kirjoituksestani vedit herneen nenään niin...... Sitäpaitsi tarroistahan tässä juuri puhutaan niin kukahan se nyt siitä asian vierestä kirjoittikaan???
|
|
|
|
 |
janne___
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 13.02.2013 11:42 |
|
Meikäläiselle vois kans patonkitarraa tyrkyttää 
Xsara 1.8 16v farmari -98
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 14.02.2013 11:16 |
|
"Täällä tuntuu olevan tyhjänpäiväisia suunsoittajia ja asian vierestä kirjoittajia. Kyllä minullakin ACry:n tarra ajokissani on, jäsen kun olen."
Oddjob58 ei taida tietää että aika moni asianvierestä kirjoittaja on ACRYn jäsen. En minäkään mene paikkoihin joissa minua alkaa närästämään.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
oddjob58
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 14.02.2013 12:07 |
|
Katohan, siekii kerkisit vihdoin kommentoimaan... 
vv. 1968-1983 omistanut 8 rättäriä ja 1 GSA 2 Xsara farkkua 2 Xsara Picasso 1,6i 16v -07
|
|
|
|
 |
psjääkäri
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 15.02.2013 10:18 |
|
Nyt määkin, niinkuin useasti. Kirjoitan ohi asiasta tai liki vierestä. Olen jäsen acryyssä ja asian vierestä, tyttärenpoika vannoi sotilasvalan ja minä olin lähes vieressä.
|
|
|
|
 |
XM-Hannu
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 15.02.2013 21:21 |
|
black_van kirjoitti: Voisin ottaa homman työn alle ja teettää myös sisäpuolelta kiinnitettäviä. Aika hankala arvioida paljonko teetän,mutta riski se on otettava. Jos tekisi nyt hieman isompia (näkyvämpiä,muutaman sentin pitempiä. Oletko ehtinyt jo teettää tarroja? Laita tietoa, heti kun sitä on. 
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 15.02.2013 21:37 |
|
oddjob58 kirjoitti: Tokkopa tälläiseen porukkaan kuulumista kannattaa kovin julkisesti mainostaa... Sisäpiiritieto: Sitruunapatonki-tarroja on mennyt jo satoja ja se ei tarkoita että päälle 200 vaan paljon enemmän. eroakirkosta.fi vaimitensenytmeni 
|
|
|
|
 |
oddjob58
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 15.02.2013 21:57 |
|
Säälittävää...
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 15.02.2013 22:33 |
|
Juu, niin minustakin Toisaalta tuhansilla lukee takaloosterissa/kyljessä "Bimber" ...se on myös hirveen säälittävää, toisaalta haluisin joskus yhden Bemarin ja kun olen kasvanut isoksi niin Ferrarin... Mutta eihän harrastuksia yleensä arvostella mutta onneksi huonosta mausta voi huomauttaa 
|
|
|
|
 |
black_van
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 15.02.2013 22:35 |
|
XM-Hannu kirjoitti: black_van kirjoitti: Voisin ottaa homman työn alle ja teettää myös sisäpuolelta kiinnitettäviä. Aika hankala arvioida paljonko teetän,mutta riski se on otettava. Jos tekisi nyt hieman isompia (näkyvämpiä,muutaman sentin pitempiä. Oletko ehtinyt jo teettää tarroja? Laita tietoa, heti kun sitä on.  En ole vielä ehtinyt syventymään asiaan. Ensi viikolla rupean tuumasta toimeen. Ilmoitan kyllä sitten kun niitä saa,
Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
|
|
|
|
 |
black_van
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 15.02.2013 22:37 |
|
Cikatti kirjoitti: Juu, niin minustakin toisaalta haluisin joskus yhden Bemarin ja kun olen kasvanut isoksi niin Ferrarin... Mutta eihän harrastuksia yleensä arvostella mutta onneksi huonosta mausta voi huomauttaa  Olethan sä jo päässyt jossain muodossa bemarin "makuun"  Kiitos muuten siitä,emäntä sanoi että johan hiljeni.
Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
|
|
|
|
 |
jean-michel
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 17.10.2013 06:51 |
|
Onkos näitä tarroja vielä tiskin alla? Parille olisi kysyntää...
"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"
Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
|
|
|
|
 |
palep
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 24.07.2014 11:28 |
|
Vieläkös tollasia patonkitarroja jollain olis laatikon pohjalla?
|
|
|
|
 |
samforman71
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 25.07.2014 00:40 |
|
Minäkin voisin haluta tuollaisen hienon tarran laittaa kulkimeeni, jos jostain löytyisi.
Suomi / Lahti
Citroen Evasion 2.0 16V 8-paikk."eeva" -00, Škoda 110 L -75, Renault Laguna 2.0 -04
|
|
|
|
 |
palep
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 27.07.2014 05:52 |
|
Onkohan ylläpidolla sitä vastaan mitään, jos painattaisin omatoimisesti x määrän sivun yläosassa olevan logon mukaisia tarroja. ?
|
|
|
|
 |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 27.07.2014 08:24 |
|
palep kirjoitti: Onkohan ylläpidolla sitä vastaan mitään, jos painattaisin omatoimisesti x määrän sivun yläosassa olevan logon mukaisia tarroja. ? Muutamia halukkaita tekijöitä on toisinaan pompsahtanut esille. Toistaiseksi yksi on halunnut alkuperäisen vektorimuotoisen tiedoston tarraleikkuria varten. Mitä haluaisit siis tehdä?
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
palep
|
Viestin otsikko: Re: Sitruunapatonkilainen? Lähetetty: 27.07.2014 10:09 |
|
Tarkoituksena oli tuossa paikallisessa tarrafimassa käydä painattamassa. Saan netinkautta heidän sivuillaan tehtyä ton logon , mut ajattelin että jos jollakin olisi tuo logo valmiina tiedostona niin olisin saanut lähetettyä sen ja olisin vain ilmoittanut mitat.
|
|
|
|
 |
|
|