|
Kirjoittaja |
Viesti |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Herrojen kanssa mä kuljin pellon laitaa (Pt VII) Lähetetty: 24.01.2013 14:45 |
Viestit: 3465 Paikkakunta: Vallis Gratiae
|
|
|
|
 |
jiipee62
|
Viestin otsikko: Re: Herrojen kanssa mä kuljin pellon laitaa (Pt VII) Lähetetty: 24.01.2013 22:33 |
Viestit: 202 Paikkakunta: Nummela
|
Ai kauan sitten, eli näitä ei enää ole olemassa? Yksi herätti kiinnostusta, toivottoman laho raato luultavasti, mutta silti...
Jyrki C5 X7 sedan 2.0 HDI 136, C8 2.0 HDI ja jaguar ja Kia ja punto ja yaris ja aygo Exiä:Pöso 407 2,7 HDI, Berlingo 1,4 Multispace -99, C5 2.0 HDI Break -02, 406 HDI pösö -03, Xantia 2.0 16V Break -96, BX 19 GTI, Visa GT, BX 16 Break
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Herrojen kanssa mä kuljin pellon laitaa (Pt VII) Lähetetty: 24.01.2013 23:06 |
Viestit: 3655
|
En tuollaista huolisi nurkkiini, mutta haluaisin kuvata tollasia raatoja ja sammaloituneita ruosteläjiä.
|
|
|
|
 |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Re: Herrojen kanssa mä kuljin pellon laitaa (Pt VII) Lähetetty: 25.01.2013 10:03 |
Viestit: 3465 Paikkakunta: Vallis Gratiae
|
jiipee62 kirjoitti: Ai kauan sitten, eli näitä ei enää ole olemassa? 16.10.2004 oli digikuvien päiväys, joten... Toista kertaa en ole alueella liikkunut, joten ei tietoa nykyisestä tilasta. Enkä mää sinne enää yksin osaisikaan.
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
Scrat
|
Viestin otsikko: Re: Herrojen kanssa mä kuljin pellon laitaa (Pt VII) Lähetetty: 26.01.2013 12:39 |
Viestit: 400
|
Hienoja kuvia, suurin osa aika helposti tunnistettavia, nuo kaksi IFAa voisivat kiinnostaa jopa saksalaisia
Scrat
|
|
|
|
 |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Re: Herrojen kanssa mä kuljin pellon laitaa (Pt VII) Lähetetty: 27.01.2013 14:26 |
Viestit: 3465 Paikkakunta: Vallis Gratiae
|
Ohessa vielä oma ihasteluni kohde, Land Rover Station Wagon. Tämä yksilö oli ilmeisesti ollut paikallisen Yleisradio-joukkueen käytössä 50-60-lukujen taitteessa.
Liitteet: |

stationwagon.jpg [ 76.35 KiB | Katsottu 8411 kertaa ]
|
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
swap
|
Viestin otsikko: Re: Herrojen kanssa mä kuljin pellon laitaa (Pt VII) Lähetetty: 29.01.2013 16:28 |
Viestit: 66
|
Jamuakiinnostais III-osiossa Isuzu B..(maski,merkit,penkit,oviverh.t,puskurit,takatukivarsi,alkup.takapakari..onhan niitä),mut tuo happosade joissain paikkakunnis tekee nopeasti tuhoa,kun vaseliinisuojaus ulkosalla jätetty huomioimatta..ja aika huomioiden just tolloin alettiin maksaan romuista hintaakin hyvin,siis kierrätysmetallista.Puhumattakaan ympäristöviraston uhasta,kyseessä ei liene virall.autopurkaamo,jolloin lupa pitää tontilla sallii niiden olemassaolon vieläkin?
[color=#FF8000]Anxti Neortic`a; Xantia 1.8i16V hb-96, + to pieces xsara Picasso 1.6hdi-04,Xantia1.8i8V hb-94/color]
|
|
|
|
 |
|
|