|
Jeth
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 02.11.2012 21:28 |
Viestit: 993 Paikkakunta: Seinäjoki
|
Ralle kirjoitti: Paljon paremmat noi oranssit vilkut ton nelivaloisen mustan voi tuosta helposti kuvitella. Koskas aloitat???  Tonnilla sais maalattua  pitäs vaan maalata oven välit yms ettei oo nii tökerö
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 02.11.2012 22:11 |
Viestit: 3537 Paikkakunta: Espoo
|
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
O17
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 03.11.2012 22:23 |
Viestit: 36 Paikkakunta: Kuopio
|
Putkimies22 kirjoitti: musta bx check nelivalot check aluvanteet check ...jos vaik joskus omakin bx näyttäs noin hyvälle...  mikä etupuskuri tos on muuten, onko ite tehty vai onko tollaste olemassa bxään suoraan ?
MB C230 Kompressor Avantgarde '07 Skoda Fabia vRS '10 Citroën BX 16 TGi '93 Citroën BX 14 TE '92 Nissan Sunny 1.4LXi '93 Toyota Carina II 1.6 LB '88 Citroën BX 16 RE '88
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 03.11.2012 23:03 |
Viestit: 3537 Paikkakunta: Espoo
|
O17 kirjoitti: Putkimies22 kirjoitti: musta bx check nelivalot check aluvanteet check ...jos vaik joskus omakin bx näyttäs noin hyvälle...  mikä etupuskuri tos on muuten, onko ite tehty vai onko tollaste olemassa bxään suoraan ? 16V Mk II orkkispuskuri kyseessä
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
Posambique
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 04.11.2012 23:47 |
Viestit: 203 Paikkakunta: Helsinki
|
Vanteethan ei ole aivan omaan makuun, mutta hitto että näyttää muuten nannalta. Taisin juuri rakastua uudelleen BeXiin. Kiitos Jeth lisämotivaatiosta oman ropaamiseen. 
Xsara 1.6i Porsche 944 -86 EX-BX 16 GTi -91
|
|
|
|
 |
Jeth
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 29.01.2013 19:02 |
Viestit: 993 Paikkakunta: Seinäjoki
|
 Tänään otettu päivän päätteeksi hallin puolelle. Akun joku oli mennyt tyhjentämään seisonta aikana, nykyinen on muutenkin vaan "testiakku", mutta kyllä se sen puoli kesää pelasi hyvin  Huomenna saakin aloittaa sepittämään taas kesää varten. To-do listaa: - Kuskin etujarrusatula vuotaa - Ylävesiletku vuotaa vähän - LHM vuotoja sielä täälä vähän myös - Puskurien fiksaus / siloittaminen
|
|
|
|
 |
Pete H
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 29.01.2013 22:57 |
Viestit: 923 Paikkakunta: Etelä-Savo
|
Kyllä tuo sitten on nätti noin valkoisena. Hommaa toinen mustana. 
Muista hymyillä, Pete 040-7334478
|
|
|
|
 |
Jeth
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 29.01.2013 23:01 |
Viestit: 993 Paikkakunta: Seinäjoki
|
Pete H kirjoitti: Kyllä tuo sitten on nätti noin valkoisena. Hommaa toinen mustana.  Ylimaalauksen tuo vaatisi, levikkeet eriväriset kuin auto ja muutenki ajan patina näkyy korissa... Ei kyllä kahta 16V beksiä 
|
|
|
|
 |
kokemjne
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 30.01.2013 19:48 |
Viestit: 4693 Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
|
eipä tarvii ihmetellä. pilattu madaltamalla ja todella tyhmän värisillä vanteilla makkarankuorineen.
|
|
|
|
 |
Posambique
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 30.01.2013 22:18 |
Viestit: 203 Paikkakunta: Helsinki
|
kokemjne kirjoitti: eipä tarvii ihmetellä. pilattu madaltamalla ja todella tyhmän värisillä vanteilla makkarankuorineen. Haha Ei hitto, tuli mieleen vanha lausahdus Kummelista: "Se on hyvä kun tiimi toimii, ja saadaan palautetta."
Xsara 1.6i Porsche 944 -86 EX-BX 16 GTi -91
|
|
|
|
 |
Jeth
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 30.01.2013 23:04 |
Viestit: 993 Paikkakunta: Seinäjoki
|
Ralle kirjoitti: Ehkä vähän sais kuitenkin nostaa  tä?  .....moottoria 
|
|
|
|
 |
Tulsku
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 31.01.2013 08:21 |
Viestit: 1590 Paikkakunta: Lappeenranta
|
Itte saattaisin samalla vähän nostaa apurunkoa ja koriakin, kun näyttäisi niitä jälkiä olevan sielläkin. Tai jos se ei haittaa, niin mikäs siinä.
C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
|
|
|
|
 |
Siert
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 31.01.2013 09:23 |
Viestit: 362 Paikkakunta: Eindhoven
|
Onko mahdollista nostaa apurunko ja moottori yhdessä noin että kori jää niin matalla mutta tukivarret on lepoissa lähempänä vaakasuora? Jos mietin omasta pösöstä sen näyttää oleva aika hankala. PS Autosi sopisi hyvin tähän: http://retrorides.proboards.com/
1978 Citroën GS Club
|
|
|
|
 |
Jeth
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 31.01.2013 10:09 |
Viestit: 993 Paikkakunta: Seinäjoki
|
Apurungon nostaminen on sen verran työläs, etten ainakaan tässä vaiheessa sitä tee. Moottoria saa ainakin sentin helposti ylöspäin, jolloin on maavaraa jo paljon  Tulsku, ei noi raapokset niin pahoja ole että asiaan puuttuisin.
|
|
|
|
 |
Igor
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 31.01.2013 10:23 |
Viestit: 1599 Paikkakunta: Tampere
|
Kyllä se tosta pikkuhiljaa kuluu tiekäyttöön sopivaksi. 
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006) - ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 31.01.2013 12:01 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Jeth kirjoitti: Apurungon nostaminen on sen verran työläs, etten ainakaan tässä vaiheessa sitä tee. Moottoria saa ainakin sentin helposti ylöspäin, jolloin on maavaraa jo paljon  Miulla olisi noille helppo ja nopea vaihtoehto, jolla lopputuloksesta saisi paljon paremman näköisen, mutta sitä ehdotusta ei välttämättä arvosteta, niin jätänpä toistaiseksi sanomatta 
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Jeth
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 31.01.2013 12:11 |
Viestit: 993 Paikkakunta: Seinäjoki
|
laakeri kirjoitti: Jeth kirjoitti: Apurungon nostaminen on sen verran työläs, etten ainakaan tässä vaiheessa sitä tee. Moottoria saa ainakin sentin helposti ylöspäin, jolloin on maavaraa jo paljon  Miulla olisi noille helppo ja nopea vaihtoehto, jolla lopputuloksesta saisi paljon paremman näköisen, mutta sitä ehdotusta ei välttämättä arvosteta, niin jätänpä toistaiseksi sanomatta  Jos se on joku oikeasti varteenotettava, niin laita yv:llä
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 31.01.2013 12:16 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Jeth kirjoitti: laakeri kirjoitti: Miulla olisi noille helppo ja nopea vaihtoehto, jolla lopputuloksesta saisi paljon paremman näköisen, mutta sitä ehdotusta ei välttämättä arvosteta, niin jätänpä toistaiseksi sanomatta  Jos se on joku oikeasti varteenotettava, niin laita yv:llä Ei se varmaan ole, mutta sanotaan nyt ihan yleisesti. Ja tässä tulee: miten olisi vakiokuntoiset ehjät etujousitolpat alkuperäisiin kiinnityspisteisiin? Ei ottaisi pohja kiinni ihan heti ja näyttäisi paremmalta... 
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Jeth
|
Viestin otsikko: Re: BX 19GTi 16V projektia Lähetetty: 31.01.2013 12:22 |
Viestit: 993 Paikkakunta: Seinäjoki
|
Miks mä jotenki osasin odottaa jotain tuon kaltaista
|
|
|
|
 |
|
|