|
XM-Hannu
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 14.02.2013 22:20 |
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 14.02.2013 22:47 |
|
XM-Hannu kirjoitti: en ole koskaan kirjautunut veispuukkiin Mie olen. Mutta mie en ole vielä selvittänyt, että mikä ihme tuo vitteri on.
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Les Excentriques
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 15.02.2013 00:26 |
|
laakeri kirjoitti: XM-Hannu kirjoitti: en ole koskaan kirjautunut veispuukkiin Mie olen. Mutta mie en ole vielä selvittänyt, että mikä ihme tuo vitteri on. Se on amerikkalaisten keksimä varsin yksinkertainen joukkojenhallintajärjestelmä. Teknologiselta tasoltaan lähinnä verrattavissa Norjalaiseen tietokonevirukseen: DEAR RECEIVER, You have just received a Norwegian virus. Since we are not so technologically advanced in Norway, this is a MANUAL virus. Please delete all the files on your hard disk yourself and send this mail to everyone you know. Thank you very much for helping me. Ole Hacker
Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 15.02.2013 00:33 |
|
XM-Hannu kirjoitti: Tunnustan että minäkin olen ylpeä siitä, että en ole veispuukissa.  Vitteriin olen hankkinut tunnukset (häpeä häpeä) kun kuvaplokikin oli siellä mutta en ole siellä sen jälkeen käynyt. Enkä edes tiä mitä siellä tehdään 
|
|
|
|
 |
Joni2402
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 15.02.2013 00:50 |
|
kävin tykkäämässä 
C5 break 2.0AT -05 ex xantia ´99 exclusive break
|
|
|
|
 |
Croisette
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 15.02.2013 01:37 |
|
Visa-mies kirjoitti: Ja mikä parasta, ei tarvitse vieläkään - vain linkin klikkaaminen riittää!  Klikkasin ja aukeaa sivu, jossa pitäis kirjautua sisään, ja en vieläkään koe tarpeelliseksi kirjautua naamakirjaan? Ehkä sekin päivä joskus koittaa, että pitää tuota kautta kertoa menoistaan ja tuloistaan, vielä en ole kokenut sitä tarpeelliseksi  .
|
|
|
|
 |
svc
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 15.02.2013 08:51 |
|
Visa-mies kirjoitti: Ja mikä parasta, ei tarvitse vieläkään - vain linkin klikkaaminen riittää!  Linkin klikkaaminen riittää myös siihen, että Facebookin cookie ilmestyy koneella, jolla face seuraa kaikkea nettisurffailuasi. (Tai ainakin yritti...  )
"Pitäähän miehellä leluja olla..." C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
|
|
|
|
 |
Igor
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 15.02.2013 09:57 |
|
Kai sitä käyttökatkotiedotusta vois hoitaa tuolla foorumin puolellakin, tavottais varmaan suuremman patonkikäyttäjäkunnan kuin nämä suuret saatanat. 
- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006) - ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 15.02.2013 11:58 |
|
Croisette kirjoitti: Ehkä sekin päivä joskus koittaa, että pitää tuota kautta kertoa menoistaan ja tuloistaan, vielä en ole kokenut sitä tarpeelliseksi  . Eikös siitä naamakirjan viestittelystä hyvin pieni osa ole tulemisten ja menemisten kertomista? Suurin osa lienee yksitiysviestejä ja/tai ryhmien tiedotuksia. Ihan näppärä monessakin tapauksessa, kun valitettavasti vieläkään kaikki eivät käytä IRC:iä 
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Tulsku
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 15.02.2013 15:33 |
|
niko kirjoitti: Mut minäpä oon Facebookissa ja Twitterissä ja olen ylpeä siitä  Etkä ollenkaan suotta, onhan se melkoinen suoritus ja saavutus. 
C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
|
|
|
|
 |
jarruventtiili
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 15.02.2013 21:05 |
|
Sinne naamakirjaan voi kirjoittaa yhtä paljon tai vähän kuin vaikka Sitruunapatonkiin. Kukaan ei pakota kirjoittamaan menemisiä tai tulemisia jne. Siellä voi olla sanomatta mitään.
Itse seuraan useamman eri aiheen naamakirjaryhmiä ja olen saanut sieltä mm. paljon todella mielenkiintoista tietoa, loistavia valokuvia yms.
|
|
|
|
 |
XM-Hannu
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 15.02.2013 21:16 |
|
laakeri kirjoitti: Croisette kirjoitti: kun valitettavasti vieläkään kaikki eivät käytä IRC:iä  Pidäpäs, Laakeri; lyhyt (tai pitkä) esitelmä siitä, miksi IRC:iä kannattaa käyttää.
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 15.02.2013 22:20 |
|
XM-Hannu kirjoitti: Pidäpäs, Laakeri; lyhyt (tai pitkä) esitelmä siitä, miksi IRC:iä kannattaa käyttää. No en ole keksinyt mitään syytä käyttämättöolemiseenkaan. Tosin olen käyttänyt vasta jostain vuodesta '97 tai '98 asti. Mielestäni ihan näppärä tapa reaaliaikaiseen keskusteluun, eikä turhan paljoa kuormita tiedonsiirtoakaan silti. Mitään järkeviä vaihtoehtoja sille ei ole vielä tullut vastaan.
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Visa-mies
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 15.02.2013 23:35 |
|
Croisette kirjoitti: Klikkasin ja aukeaa sivu, jossa pitäis kirjautua sisään, ja en vieläkään koe tarpeelliseksi kirjautua naamakirjaan? Ehkä sekin päivä joskus koittaa, että pitää tuota kautta kertoa menoistaan ja tuloistaan, vielä en ole kokenut sitä tarpeelliseksi  . Ei ole pakko, lukee vaan mitä siinä ekalla sivulla kulloinkin sanotaan! svc kirjoitti: Linkin klikkaaminen riittää myös siihen, että Facebookin cookie ilmestyy koneella, jolla face seuraa kaikkea nettisurffailuasi. (Tai ainakin yritti...  ) "Miälenvikast läppändeerust!" Igor kirjoitti: Kai sitä käyttökatkotiedotusta vois hoitaa tuolla foorumin puolellakin, tavottais varmaan suuremman patonkikäyttäjäkunnan kuin nämä suuret saatanat.  Minkä foorumin 
Yksipuolaisen ratin takaa,
Visa-mies
visamies.wordpress.com facebook.com/visamies youtube.com/visamies twitter.com/visamies visamies.galleria.fi
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 16.02.2013 02:43 |
|
laakeri kirjoitti: XM-Hannu kirjoitti: Pidäpäs, Laakeri; lyhyt (tai pitkä) esitelmä siitä, miksi IRC:iä kannattaa käyttää. No en ole keksinyt mitään syytä käyttämättöolemiseenkaan. Tosin olen käyttänyt vasta jostain vuodesta '97 tai '98 asti. Mielestäni ihan näppärä tapa reaaliaikaiseen keskusteluun, eikä turhan paljoa kuormita tiedonsiirtoakaan silti. Mitään järkeviä vaihtoehtoja sille ei ole vielä tullut vastaan. Toisin sanoen, koska joku jumittaa jossain ja luulee olevansa oikeassa niin muidenkin pitäisi. Takapaksillinen hohhoijaaaaat.  edit: kirjoitusvirhe
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 16.02.2013 10:29 |
|
Noniin... enää ei ole pelkoa hiljaisuudesta kanavalla? #sitruuna 15.2.2013 kirjoitti:
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Les Excentriques
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 16.02.2013 12:28 |
|
laakeri kirjoitti: Noniin... enää ei ole pelkoa hiljaisuudesta kanavalla? #sitruuna 15.2.2013 kirjoitti: Mä olen kyllä keskimäärin ihan kohtuullisen hiljainen, mutta sitä hiljaisuutta ei ole ketään havaitsemassa. Kun avasin ircin, jätin koneen auki ja menin hallille hommiin, vaikutti sille, että olisin ollut hiljainen Mutta muuten kai ei ole mahdollista nähdä päivän aikana tai aiemmin käytyjä keskusteluja?
Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
|
|
|
|
 |
Tulsku
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 16.02.2013 16:20 |
|
Les Excentriques kirjoitti: Mutta muuten kai ei ole mahdollista nähdä päivän aikana tai aiemmin käytyjä keskusteluja? Juuei, ohjelma on oltava auki, jotta kaikki tärkeät löpinät tulevat (ja jäävät) näkyviin. 
C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
|
|
|
|
 |
RPekka
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 16.02.2013 17:36 |
|
Lemon kirjoitti: XM-Hannu kirjoitti: Tunnustan että minäkin olen ylpeä siitä, että en ole veispuukissa.  Minä voin ylpeänä tunnustaa etten ymmärrä mitä ylpeilyn aihetta moisessa on. Tänä päivänä naurattaisi jos joku sanoisi että olen ylpeä siitä etten ole koskaan käyttänyt puhelinta  En toki sano että sitä olisi kenenkään tarpeellista käyttää (puhelinta, sähköpostia, feispuukia tai twitteriä) mutta itse käytän sujuvasti muita paitsi twitteriä kun sille en ole vielä löytänyt käyttöä.
Citroen e-C4, vm 2020. Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013. Citroen 2CV "Justiina", vm 1980 Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
|
|
|
|
 |
XM-Hannu
|
Viestin otsikko: Re: Vaihtoehtoiset tiedotuskanavat: Twitter / Facebook Lähetetty: 16.02.2013 21:08 |
|
RPekka kirjoitti: XM-Hannu kirjoitti: Minä voin ylpeänä tunnustaa etten ymmärrä mitä ylpeilyn aihetta moisessa on. Tänä päivänä naurattaisi jos joku sanoisi että olen ylpeä siitä etten ole koskaan käyttänyt puhelinta  Kolmas jalka hauvassa-ilmiö selittänee veispuukki-vastaisuuteni. Vaikka muuten olen kyllä aika moterni...etustaahan autonikin 90-luvun uutta teknolokiaa. 
|
|
|
|
 |
|
|