Cituning kirjoitti:
Ja on olemassa myös suomeen alunperin maahantuotuja MK2:sia katittomana, lambdasäätöisenä 160 heppaisina, jollainen oli allekirjoittaneellakin.
Juuri näin, sama täällä. Ja on myös ruotsintuonti Mk 1, jossa on katalysaattorillinen DFW-kone. Joten Mk 1 ja Mk 2 jaottelulla ei yleispätevästi ole kytköstä D6C - DFW koneisiin mm. eri maiden säädöksistä johtuen. Totuus löytyy konepeiton alta.
Posambique kirjoitti:
Kyllä kai 19GTi ja 16GTi on esim. sisustaltaan täysin samanlaiset?
Ovat ja eivät ole. Alkupään 19 GTi:n verhoilukangas on sitä heikommin kestävää, ja se sitten vaihtui myöhemmissä malleissa muidenkin pienempien muutosten kanssa lopulta 16 GTi:tä vastaavaksi.