Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 23 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Vaihtaisinko ZX:n Kiaan?
ViestiLähetetty: 11.06.2009 23:36 
Vilaisin postin tuomaa kirjekuorta, näytti äkkiseltään Viking Linen lähettämältä ja kuvittelin saavani vapaalippuja. Mitä vielä, Delta-Auto halusi kertoa minulle, että hyvittävät Zeksistäni 2 000 euroa, jos vaihdan uuteen Kiaan. Suututti! Mitäs jos postinkantaja kertoo ympäri kylää, että mulle tulee postia Kiasta, maine menis ikiajoiksi! Jos olisin katsonut tarkemmin ja huomannut että kuoressa lukee Kia, olisin palauttanut avaamattomana lähettäjälle!

Viestin otsikko: Re: Vaihtaisinko ZX:n Kiaan?
ViestiLähetetty: 11.06.2009 23:44 

Lemon kirjoitti:
Vilaisin postin tuomaa kirjekuorta, näytti äkkiseltään Viking Linen lähettämältä ja kuvittelin saavani vapaalippuja. Mitä vielä, Delta-Auto halusi kertoa minulle, että hyvittävät Zeksistäni 2 000 euroa, jos vaihdan uuteen Kiaan. Suututti! Mitäs jos postinkantaja kertoo ympäri kylää, että mulle tulee postia Kiasta, maine menis ikiajoiksi! Jos olisin katsonut tarkemmin ja huomannut että kuoressa lukee Kia, olisin palauttanut avaamattomana lähettäjälle!

Ohhoh! :o Olipas erikoinen syy suuttua? Jos oikein hyvä tuuri käy, niin postinkantaja ei noteerannut koko kirjettä. Niin luulen.

Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa

ViestiLähetetty: 12.06.2009 00:04 
Käyttäjän avatar

Ole onnellinen, kun autostasi vielä tarjotaan jotain.
Ainoa, joka minun harrasteautostani on viimeaikoina ollut kiinnostunut, on Kuusakoski Oy. :roll:

"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa

ViestiLähetetty: 12.06.2009 00:07 
Nii mut Kia!!! Ja mun Zeksi kyllä on ainakin tuon 2 000 arvoinen! En mä sitä tollaseen vaihda, vaikka saisin 20 000 e!!!

Viimeksi muokannut Lemon päivämäärä 12.06.2009 00:10, muokattu yhteensä 2 kertaa

ViestiLähetetty: 12.06.2009 00:09 
Käyttäjän avatar

Kaikille joilla on säälittävä vanha auto tulee tämä kirje. Olen näitä itsekkin saanut, USEITA.
Muutama vuosi sitten tuli näitä vaihda Puntoon -kirjeitä. Tosi vitsikästä, uuden Punton vois ajaa suoraan paalaamoon :lol:
...sais siitä varmaan hyvät vibat kun niin tekis.

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 12.06.2009 00:30 
svc kirjoitti:
Ole onnellinen, kun autostasi vielä tarjotaan jotain.
Ainoa, joka minun harrasteautostani on viimeaikoina ollut kiinnostunut, on Kuusakoski Oy. :roll:

No en oo tyytyväinen, se on painonsa arvoinen kullassa. Ei se mkään harrasteauto ole, vaan ihan käyttöauto, mun uusin, vm -93! Eihän se oo vanhakaan!
Mikä näistä on se sun harrasteauto, mitä tarkoitat:
Xantia 2.0 16V -99, ZX Break 1.8 16V -97, Saab 99 Turbo 16V -84, ihan uudehkoo kalustoo sulla on ;)
PS. Joskus vielä haluan saapin

ViestiLähetetty: 12.06.2009 04:24 
Juu samanlaisen kirjeen sain viime viikolla. Kaikkea ne kuvittelevatkin, minäkö muka vaihtaisin Xantian johonkin idän ihmeeseen. :shock: Ei vaikka olisivat enemmänkin luvanneet vaihdossa autosta joka AutoArvio sivuston laskurin mukaan on 770 euron arvoinen. :mrgreen:

ViestiLähetetty: 12.06.2009 06:30 

Tehkää tietojenluovutuskielto AKE:lle ja pääsette eroon näistä tarjouksista. Nimimerkillä En vaihda Puntoon enkä Kiiaan

Poissa

ViestiLähetetty: 12.06.2009 06:47 

Onneksi minä olen jo pilannut maineeni naapureiden silmissä ajamalla vanhalla Nissanilla työmatkat (puutteessa kun elän...) :lol:
...kaiken kukkuraksi ajoin aikoinaan Saabilla ja yhdessä vaiheessa Volvolla...
...puhumattakaan Fordin ja Opelin käytöstä... :oops:

Ai mää vai...
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
Poissa

ViestiLähetetty: 12.06.2009 08:27 

Lemon kirjoitti:
Nii mut Kia!!! Ja mun Zeksi kyllä on ainakin tuon 2 000 arvoinen! En mä sitä tollaseen vaihda, vaikka saisin 20 000 e!!!

Jokin aika sitten Delta-autosta tuli sarjatulella tarjouksia, joissa suurimmillaan tarjosivat Vanista "hyvitystä" 3000 e. Todellisuudessa kait tuo on heidän käteisalennuksen määrä uudesta autosta ja sanan hyvitystä voi kääntää sanaksi hävitystä. Niin Vanin kuin ZX:n tie vaihdon jälkeen olisi täällä usein mainitulle Kuusakoski Oy:lle.
Delta-auto myy uutta peliä ja vanhat Sitikanromut ovat heille vain ylimääräinen riesa siinä välissä. Ja markkinoinnissahan ei sillä ole niinkään väliä mitä puhutaan, pääasia että puhutaan ja merkki pysyy esillä. Usein muuten tälläkin palstalla. Vanhassa Patongissa erityisesti ja taas putkahti. Näin tämänkin ketjun alkuun saanut tarjouskirje on tehnyt tehtävänsä, eli osui siinä mielessä hyvinkin otolliseen maaperään. Aina sieltä sitten myös kauppoja syntyy.

Poissa

ViestiLähetetty: 12.06.2009 11:19 
Käyttäjän avatar

Lemon kirjoitti:
hyvittävät Zeksistäni 2 000 euroa, jos vaihdan uuteen Kiaan!
Kahden tonnin hyvitystä ZX:stä vaihdossa tai kolmen tonnin alennus, jos et anna ZX:ää vaihdossa... markkinamiesten huonoja mainostemppuja siis. Onneksi meikäläiselle loppui mainosten tuleminen vaniin vaihtamisen yhteydesssä.

Jos tulee jokin tarjous, niin käyn ehdottamassa heille, että ostavat suoraan siihen tarjoamaansa hintaan (jos hinta on kohdallaan)... mitkään Ikeat vai mitä ne olivatkaan, eikäkun Kiat, eivät kauheasti kiinnosta.

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 12.06.2009 11:25 
Käyttäjän avatar

laakeri kirjoitti:
Lemon kirjoitti:
hyvittävät Zeksistäni 2 000 euroa, jos vaihdan uuteen Kiaan!
Kahden tonnin hyvitystä ZX:stä vaihdossa tai kolmen tonnin alennus, jos et anna ZX:ää vaihdossa... markkinamiesten huonoja mainostemppuja siis. Onneksi meikäläiselle loppui mainosten tuleminen vaniin vaihtamisen yhteydesssä.

:mrgreen:

Poissa

ViestiLähetetty: 12.06.2009 14:02 

Onhan niitä vaihtotarjouksia tullut, sekä Fiatiin, että Kiaan, mutten ole niistä ymmärtänyt suuttua tai loukkaantua. Viimeksi ehdottivat Berlingon vaihtamista johonkin Fiatin pakettiautoon. Saahan tarjouksia tehdä, kunhan eivät tee tarjousta, jos ei voi kieltäytyä. :?

Poissa

ViestiLähetetty: 12.06.2009 14:51 
quai_de_javel kirjoitti:
AutoArvio sivuston laskurin mukaan on 770 euron arvoinen. :mrgreen:

Ja mun hienojen käyttöautojen hintaa laskuri ei edes laske, ZXät alkaa vuodesta 1995, BXää tai 2CVtä siellä ei edes ole. Siis ovat täysin arvottomia :lol:
Pitänee alkaa lisäämään viestin loppuun "en suuttunut oikeasti" tms selventävää, ettei tuu väärinkäsityksiä :roll:

Viimeksi muokannut Lemon päivämäärä 12.06.2009 15:01, muokattu yhteensä 1 kerran

ViestiLähetetty: 12.06.2009 15:00 

Lemon kirjoitti:
Ja mun hienojen käyttöautojen hintaa laskuri ei edes laske, ZXät alkaa vuodesta 1995, BXää tai 2CVtä siellä ei edes ole. Siis ovat täysin arvottomia

Sitähän ne käytönnössä ovatkin. Ei myyntiarvoa, vain käyttöarvo. Se onkin sitten jo ihan itsestä kiinni. No, tuolla VC:llä, vai oliko se CV, sillä saattaa olla myös myyntiarvo.

Poissa

ViestiLähetetty: 12.06.2009 17:57 

nJoo.. Samanlainen lappu tuli postista hyvittävät bäxästä 2000,- ei. Kiitos. Viimeksi olisivat hyvittäneet mun uskollisesta työkalusta Renault 21 nevadasta 2500,- johonki käppänän kokoiseen farkku fiiuun. Ainahan sitä kannattaa yrittää.

Poissa

ViestiLähetetty: 12.06.2009 18:13 
Käyttäjän avatar

Tännekin päin tarjottiin BX:stä 2000€. En kuitenkaan vaihtanut huonompaan.

Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
Poissa

ViestiLähetetty: 12.06.2009 18:57 

Hyvinhän ne tarjoaa zx:stä ;) . Itse kävin Automaa liikkeessä tarjoamassa 407 2.0 HDi:tä -04 198tkm ajettua vaihdossa uuteen 308 2.0 HDi sporttiin. Olisivat antaneet 407 oikein 5000-6000€. Yllätys, ei tullut kauppoja. Ajan vissiin Pösön loppuun ja vien kuusakoskelle :evil:.

Poissa

ViestiLähetetty: 12.06.2009 21:57 
Käyttäjän avatar

jarruventtiili kirjoitti:
Tehkää tietojenluovutuskielto AKE:lle ja pääsette eroon näistä tarjouksista. Nimimerkillä En vaihda Puntoon enkä Kiiaan

Pitää vaan muistaa itse ilmoittaa www.citroen.fi:n kautta että haluaa jatkossakin saada Voilan.

Citroen e-C4, vm 2020.
Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013.
Citroen 2CV "Justiina", vm 1980
Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Poissa

ViestiLähetetty: 12.06.2009 22:10 
Käyttäjän avatar

Ehottomasti EI. Kävin tuossa jokuviikko sitten kattomassa uutta kiaa tai mikälie korean menopeli niin olisi uskonut jos se olisi ollut vuoden tahi pari vanha mutta ei kun uusi, niin (asiaan) peräluukun niinsanottu avaus kytkin(sähköllä) peräluukussa, kiinitys ruuvit umpiruosteessa!!!(uusi auto) ja käytön kannalta äkkipäittään outo(nappia pitää painaa kokoajan että saa luukun auki) esim. pösössä napin painallus ja nosto, luukku auki, mutta tässä kyseisessä autossa nappia täytyy painaa niin pitkään että luukku on todellakin "lukosta" irti että sen saa auki. Toisakseen olen juuri ostattelemassa itse zx:ää onkohan tässä jotain sympatioita zx:ään :lol: :lol: elekee ottako tätäkään lausumaa vakavasti :lol: :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 15.06.2009 14:45 
Käyttäjän avatar

Amppman kirjoitti:
Toisakseen olen juuri ostattelemassa itse zx:ää
Kaikille ei näköjään tule ongelmia vastaan riittävästi, kun niitä pitää ihan kerätä... :o

No, olenhan minäkin yhden ZX:n ostanut ja oli tähän astisen elämäni paras autokauppa. Kympin maksoi ja yli 10 litraa oli bensaa tankissa. Saatiin siitä Jehudin ZX:ään ehjä bensapumppukin. Joku onnellinen osti siitä ruiskun osat, toinen etupyöränkaari meni jollekulle, vaihteistokin kelpasi... ja jotain pikkuhärpäkkeitä mennyt. Pari vihreää relettä (=tavallisia) on tullut BX:ään myös siitä lainattua, toivottavasti eivät ZX:n taudit sitä kautta tartu...

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 17.06.2009 19:21 
Käyttäjän avatar

Nooh eihän sitä tullut ostettua kun toinen myyjä oli luvannut sen jo toiselle joka pisti sen heti seuraavana päivänä myyntiin 687€ :o kalliimmalla. Eihän se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa :lol: :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 18.06.2009 13:07 
Käyttäjän avatar

Mut kiathan ovat aika näpäkän näköisiä pelejä... Voisin sellaisen ottaakin, jos jotain corollaa hamuilisin.

Delta on noita 'Tuo romusi meille, saat huippuhinnan'-tarjouksia harrastanut aiemminkin. Ainoa vain, että tuon tarjotun huippuhinnan verran saa käteisalennusta, kun ei tuo sitä romua :mrgreen:

Terveisin
Tero, Taaborin tuunaaja, vintage-autoilija
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 23 viestiä ]