Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kuljetustarvetta?
ViestiLähetetty: 26.02.2013 10:44 
Käyttäjän avatar

Koska poikkeuksellisesti olen menossa työkeikalle poikkeuksellisen vähin työkaluihin ja tarvikkein, jää Xantiaan hieman tyhjää tilaa. Joten jos on joillekin inhimillisen kokoisille tavaroille kuljetustarvetta tällä viikolla välillä Lappeenranta-Mänttä, koukaten menomatkalla torstaina Lahden kautta ja palaten lauantai-iltana tai sunnuntaipäivällä takaisinpäin, niin kyytiin voi työntää.

VW Passat B7
Poissa

Viestin otsikko: Re: Kuljetustarvetta?
ViestiLähetetty: 26.02.2013 16:56 

Tämä on juuri sitä sitikkaihmisten välistä auttamisen halua, hienoa....hatun-nosto näille kavereille, jotka tätäkin harrastavat ja kiitos.......

Poissa

ViestiLähetetty: 17.03.2013 16:42 
Käyttäjän avatar

Jos joku tarttee kuljetusapua niin 12.4 väli pääkaupunkiseutu-Oulu, reitti menee nelostietä. Mukaan voisi mahtua jotain,mitä nyt CeeViitoseen menee asiallisesti. 14.4 sitten reitti toisinpäin eli Oulu-Pks
Pienet koukkaukset mahdollisia ja tuolta väliltä sitten voin ottaa kyytiin tai toimittaa.

Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Poissa

ViestiLähetetty: 17.03.2013 18:40 
Käyttäjän avatar

Profiili ICQ
black_van kirjoitti:
Jos joku tarttee kuljetusapua niin 12.4 väli pääkaupunkiseutu-Oulu, reitti menee nelostietä. Mukaan voisi mahtua jotain,mitä nyt CeeViitoseen menee asiallisesti. 14.4 sitten reitti toisinpäin eli Oulu-Pks
Pienet koukkaukset mahdollisia ja tuolta väliltä sitten voin ottaa kyytiin tai toimittaa.

Olis juu, mut sittenhän mä en itse pääse romun haku reissuun :lol: Loistava tarjous kyllä.

Poissa

ViestiLähetetty: 17.03.2013 19:46 
Käyttäjän avatar

No kyllä tämmöinen toiminta on hatun noston arvoista.
Hienoa!

Poissa

ViestiLähetetty: 17.03.2013 19:57 
Käyttäjän avatar

Ralle kirjoitti:
black_van kirjoitti:

Olis juu, mut sittenhän mä en itse pääse romun haku reissuun :lol: Loistava tarjous kyllä.

Säästyy aikaa ja vaivaa kun annat mulle sen romureissun,toimitan kotiovelle eikä maksa mitään :mrgreen:
Ja mikseipä sitä voisi jelpata tavaran kulkeutumista samaa kyytiä.
uppaan sitten lähempänä tuota ajankohtaa tätä ilmoitusta.

Poissa

ViestiLähetetty: 04.04.2013 17:50 
Käyttäjän avatar

uppista, 12pv lähenee ja jos jollakulla tarvetta asiallisen kokoisen/painoisen tavaran kuljetukseen niin yw.tä tulemaan.

Poissa

ViestiLähetetty: 10.04.2013 23:24 
Käyttäjän avatar

Ylihuomenna perjantaina lähtöä. jos tarttee viedä/tuoda jotain akselilla Helsinki-Oulu-Helsinki niin yw.tä tulemaan. Mukana kulkee vaikka rengassarja tms. Paluu sunnuntaina 14pv.

Poissa

ViestiLähetetty: 13.04.2013 13:29 

Pakettiauto kulkee huomenna sunnuntaina Keuruulta Helsinkiin tehden mutkan Ylöjärven kautta. Paluu Helsingistä Keski-Suomeen arviolta 7 vrk kuluttua. Tavaraa mahtuisi kyytiin mikäli tarvetta on.

Ford Transit 2.0 TDCi AWD -17, XM V6 24V -99, Subaru Forester 2.0 -14
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 9 viestiä ]