Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 5/13 [ 309 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Volcane 1.9i rojekti&hifistys
ViestiLähetetty: 24.02.2013 17:29 
Käyttäjän avatar

Se että lukeeko se tummennus otteella lienee ollut ihan siitä kiinni missä ja kuka on rekisteröintikatsastanut ko. auton..

2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa

ViestiLähetetty: 24.02.2013 18:42 
Käyttäjän avatar

Opettelu on toki hyvästä,etenkin jos mukana on sellainen joka sitten tietää mitä tekee,siinä sitä oppii parhaiten. En halua lannistaa mutta itse en aloittaisi noin hankalasta operaatiosta jos haju on noinkin heikko koko operaatiosta. Samahan se on minulla,tietyt remontit teen ja pystyn tekemään mutta osa on sitten sellaisia joiden kanssa en edes rupea teutaroimaan koska en tiedä asiasta tarpeeksi,ja ei hävetä myöntää etten osaa läheskään joka remonttia vaan annan suosiolla muiden tehtäväksi ja maksan siitä.

Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Poissa

ViestiLähetetty: 24.02.2013 18:48 

black_van kirjoitti:
Opettelu on toki hyvästä,etenkin jos mukana on sellainen joka sitten tietää mitä tekee,siinä sitä oppii parhaiten. En halua lannistaa mutta itse en aloittaisi noin hankalasta operaatiosta jos haju on noinkin heikko koko operaatiosta. Samahan se on minulla,tietyt remontit teen ja pystyn tekemään mutta osa on sitten sellaisia joiden kanssa en edes rupea teutaroimaan koska en tiedä asiasta tarpeeksi,ja ei hävetä myöntää etten osaa läheskään joka remonttia vaan annan suosiolla muiden tehtäväksi ja maksan siitä.

sehän se..meillä ei kummallakaan oo mitään käryä miten tuo jakopäähomma pitäs tehä...tultiin siihe tulokseen et se tekniikan vaihto sentää nonnistuu ja yhtä kalliiks tulee ku se että pitää kansi repiä auki ja vaihtaa uutta tilalle..koneistamos se uus kansiki tarvii käyttää et on varmasti suora.... uuden koneen vaihdan tuonne alle 10 tunnis vaikka pitäs sähköt vetää uusiks... :roll: farmarin kone vaihtu ekan keran elämässä ku tekniikan viahtoo nrupoesin tasan 10h kai se ny tokalla kerralla nopeemmin jo menee :D kunhan van samat kiinnikkeet ja vaihdelaatikko ja kytkin ym hilut sopii päikseen uuden myllyn kans ettei tarvi niitäki hommata.. :D

Citroen ZX Avantage Break 1.8i -96 lowrider.
Citroen ZX Avantage(tonic) Break 1.8i -95
MaxBoom Pro, stock 400w 141,8Db SM3 2011
http://www.youtube.com/user/TheCitroenZX/ <---ei suositella ZX rakastajille ;)
Poissa

ViestiLähetetty: 25.02.2013 02:12 
Käyttäjän avatar

TheMan82 kirjoitti:
black_van kirjoitti:
Opettelu on toki hyvästä,etenkin jos mukana on sellainen joka sitten tietää mitä tekee,siinä sitä oppii parhaiten. En halua lannistaa mutta itse en aloittaisi noin hankalasta operaatiosta jos haju on noinkin heikko koko operaatiosta.
sehän se..meillä ei kummallakaan oo mitään käryä miten tuo jakopäähomma pitäs tehä...
Joskushan se ensimmäinen kerta on jokaisessa asiassa. Kyllä sitä itsekin tuli ensimmäistä kertaa remmiä vaihdellessa laskeskeltua hampaita tarkasti ja mietittyä lukituksia, mutta siitä se lähti. Koko pakettia ei ole onneksi vielä keulilta tarvinut vaihtaa.

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 18.03.2013 14:11 

mahtuiskohan tuos kapistukses pyörimään ET35 omaavat vanteet? vai nappaako johonki kiinni? olis niin kivoja vanteita tarjolla halvalla mut ET noin pirun isot liki kaikis kivois :D

Poissa

ViestiLähetetty: 18.03.2013 14:48 
Käyttäjän avatar

TheMan82 kirjoitti:
mahtuiskohan tuos kapistukses pyörimään ET35 omaavat vanteet? vai nappaako johonki kiinni? olis niin kivoja vanteita tarjolla halvalla mut ET noin pirun isot liki kaikis kivois :D
Fordin vanteitako sie katselet? Riittävän kapeat ehkä voisivatkin mahtua. Eri asia on sitten, mitä ajettavuus ja pyöränlaakerit tykkäävät moisista.

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 18.03.2013 16:37 

luulen et pyörän lakerit tykkää muutenki kyttyrää ku tulee noin 300kg edestä hifiä konttiin... :D 7x17" vanteita katellu...

Poissa

ViestiLähetetty: 18.03.2013 16:51 
Käyttäjän avatar

TheMan82 kirjoitti:
luulen et pyörän lakerit tykkää muutenki kyttyrää ku tulee noin 300kg edestä hifiä konttiin... :D 7x17" vanteita katellu...
Ovatkos nuo erityisen halpoja vai miksi moiset? Luulisi esimerkiksi 6x15" olevan huomattavasti paremman näköisiä ja ZX:ssä ja kai nekin nyt mahtuvat ZX:n jarrujen ympärille? :?
Kestävyydessä ei niin kuormitus huoleta, luulisi kaikki kantavuuden rajoihin menevä huomioidun suunnittelussa, mutta laakerin keskilinjasta poikkeavalla kuormituksella aiheutettu vääntö siinä jonkin verran huolettaa.

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 18.03.2013 16:54 

Toi volcane on kuitenki joka tapauksessa jo mennyttä... :(

Poissa

ViestiLähetetty: 18.03.2013 18:34 

laakeri kirjoitti:
TheMan82 kirjoitti:
Ovatkos nuo erityisen halpoja vai miksi moiset? Luulisi esimerkiksi 6x15" olevan huomattavasti paremman näköisiä ja ZX:ssä ja kai nekin nyt mahtuvat ZX:n jarrujen ympärille? :?
Kestävyydessä ei niin kuormitus huoleta, luulisi kaikki kantavuuden rajoihin menevä huomioidun suunnittelussa, mutta laakerin keskilinjasta poikkeavalla kuormituksella aiheutettu vääntö siinä jonkin verran huolettaa.

erityisen halpoja ja sopii muutenki suunnitelmiin..muuten vakio näkönen päälle päin paitsi tontrtiin isoilla vanteilla ja soi sen 150+dB :P

Poissa

ViestiLähetetty: 18.03.2013 18:35 

Lemon kirjoitti:
Toi volcane on kuitenki joka tapauksessa jo mennyttä... :(

ei oo mennyttä...sisustaakaan ei pilkota vaan säästetään kaikki orginaali osat ja haetaan romuttamolta huonokmmat tilalle...ainut jäävä muutos on auton bitumointi mitä ei viitti repiä pois sitte jos auton joskus pois laitan :D :roll:

Poissa

ViestiLähetetty: 02.04.2013 08:52 

eilen tuli siirrettyä farkku samalle tontille mihnä volcane lepää ja tänään ehkä päästään kokeilemaan et vieläkö se farkun kone on ehjä...tarvii hakee yks alipaineletku minkä oon ilmeisesti lainannu nissaniin viimekesänä ja iskee tulpanjohdot kiinni ja sit voiki kokeilla miten käy..tuolla koneella ei tosin oo ikinä ollu ongelmia käyntiin lähtemisen kans oli sitte pakkasta tai hellettä.. :D

Kuva

Poissa

ViestiLähetetty: 02.04.2013 19:28 
Käyttäjän avatar

Kylläpä muuten tuossa kuvassa Xantian keula muistuttaa CX:ää.

"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa

ViestiLähetetty: 02.04.2013 20:07 
Käyttäjän avatar

svc kirjoitti:
Minkä Xantian? :?

VW Passat B7
Poissa

ViestiLähetetty: 02.04.2013 20:42 

laakeri kirjoitti:
svc kirjoitti:

menny puurot ja vellit sekasin :D on sielä farkus sentään xantian kone mut muuta ei tietääkseni oo :D

Poissa

ViestiLähetetty: 06.04.2013 11:32 

autolle ei oo tapahtunu vieläkään mitään kaverin työkiireitten takia :cry:

silti ei täs oo sormia pyöritelty...

https://www.facebook.com/TeamAdHdDBfreakz tuos mun oma maxboom tiimin sivut ja sieltä löytyy vähä video pätkiä...

Poissa

ViestiLähetetty: 06.04.2013 16:29 
Käyttäjän avatar

TheMan82 kirjoitti:
laakeri kirjoitti:
svc kirjoitti:
menny puurot ja vellit sekasin :D on sielä farkus sentään xantian kone mut muuta ei tietääkseni oo :D
No hups. Oli näyttö vähän himmeällä, kun tuota kuvaa katsoin. Ja minulla sentään oli samanlainen ZX.
No joka tapauksessa CX tuli tuosta kuvasta mieleen. Olisiko sivuvilkkujen puuttuminen, joka sen vaikutelman tekee?

"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa

ViestiLähetetty: 06.04.2013 18:01 

TheMan82 kirjoitti:
https://www.facebook.com/TeamAdHdDBfreakz tuos mun oma maxboom tiimin sivut ja sieltä löytyy vähä video pätkiä...

Jotain, mitä mun ei kannata katsoa, arvelisin... ? :?

Poissa

ViestiLähetetty: 06.04.2013 18:17 

Lemon kirjoitti:
TheMan82 kirjoitti:

Jotain, mitä mun ei kannata katsoa, arvelisin... ? :?

ei tuos ei oo citikasta vielä muuta ku kuvaa :D

Poissa

ViestiLähetetty: 11.04.2013 08:58 

viikonloppuna alkaa tekniikan vaihto operaatio. jos kaikki menee suunnitellusti niin sunnuntaina sen pitäs käydä ja maanantaina konttorille. :roll:
vihdoinki kaverilla työt hellittää ja pääsee hallia hyödyntämään :D

Poissa

ViestiLähetetty: 14.04.2013 03:07 

Vittu p*kl...tietenki kaverille tulee "esteitä" ja auton laitto jää...kaljaa sitte koneeseen..kaveri meinas et"huomenna" eli tänään mentäs sitte hallille tekemään sen mitä keritään/osataan....voitte uskoo et luotto ei oo kovin suuri siihenkään mut minkäs teet...rahaa ei oo noin isoon hommaan maksaa kellekkään :/ ellei joku oo niin kiltti ja tee ihan pilkkahintaan...3 lapsen isänä ja 2/3 on ad/hd lapsia ei juuri rahaa jää harrastaa mitään sen takia oon jo toista vuotta sivus harrastuksista ja keskittyny lapsien hoitamiseen ku emäntä käy töis...ite käyn kuntouttavas työtoiminnas sen verran mitä emänän työt antaa periks...edes hoitopaikois ei hoitajat kestä mun lapsia :/ jos joku täältä vaan pystyy auttamaan niin apu on tervetullutta...:( pelottaa ihan oikeesti jo että joudun luopumaan täysin citikoista...ps. mulla oli jo 2kpl harvinaisia nissan sunny coupeja jotka myin pilkkahinnalla pois että sain lapsille koko kesäks viihdykettä....:) farmari ZX:n oon saanu pidettyä helvetillisellä taistelulla emännän kans pihas ja nyt seki on siiretty samaan paikkaan mihnä volcane on...nyt on hilkulla etten joudu luopumaan molemmista :(

Poissa

ViestiLähetetty: 14.04.2013 09:35 
Käyttäjän avatar

harmillinen tilanne kieltämättä. autojen,varsinkin sitikoiden kanssa rahaa vaan menee,siitä ei pääse mihinkään. huonompi juttu jos sitä rahaa ei ole. halvalla ei kaikesta selviä ellei ole taitoa tehdä ihan kaikkea itse

Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Poissa

ViestiLähetetty: 14.04.2013 19:38 

Ihan oikeesti: meneekö Citikoihin enemmän rahaa kuin muihin? Ei ole kokemusta muista merkeistä, mutta olen aina ajatellut että vanhoihin autoihin sinänsä menee rahaa. Joo ei tässä kaikilla muillakaan ole mitään suuria rahoja, ja kaikki korjaukset on teetettävä. Merkkiä en silti aio vaihtaa! Toivottavasti valkoinen Volcane vihdoin tulee kuntoon.

Poissa

ViestiLähetetty: 14.04.2013 21:45 
Käyttäjän avatar

TheMan82 kirjoitti:
...edes hoitopaikois ei hoitajat kestä mun lapsia :/

Alle kouluikäisistä muksuista taitaa olla kyse? Ota lapset mukaan tallille ropausajaksi ja kaivat nenän eteen jonkun romumoottorin puolikkaan purettavaksi. Villimpikin vekara jaksaa puuhastella tuollaisen kanssa kun sopivasti ohjaa ja tarjoaa työkalupakista hiukan opastusta, vai?

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa

ViestiLähetetty: 15.04.2013 13:02 

Lemon kirjoitti:
Ihan oikeesti: meneekö Citikoihin enemmän rahaa kuin muihin?

Nimenomaan. Ajelin syys-joulukuun 80 audilla, ja sinä aikana siitä hajos laturi, vaihdelaatikko, lämppärit, kytkin, kuskin oven lukko, keskuslukon pumppu ja koko auto oli yhtä kosketushäiriöö (Tuli jopa kolaroitua se, kun kaikki valot veti pimeeks 12 jälkeen yöllä, tiellä ilman katuvaloja..) Menihän siihen lähemmäs 1000€ auton hinnan (300€) lisäks :D Mitä nyt sitikkaan mennyt rahaa suunnilleen yhtä pitkällä aikavälillä: 20€ takajarrupaloihin.

Xsara 1.8 16v farmari -98
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 5/13 [ 309 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Seuraava