mackaiveri kirjoitti:
moron. mitenkä sais halvalla ja fiksusti jaon vaihettua ax:ään? eteen sopii varmaa 106 tolpat napoineen mutta entäs taakse?
Eikös AX GTi ole nelipulttinen - käykö siitä osat? Mutta älä huoli, kyllä ne vanteet kolmellakin pultilla pysyvät siellä, kun ovat tähänkin asti pysyneet ja vähemmän on ruuvaamista talvi-/kesäpyöriä vaihdellessa
mackaiveri kirjoitti:
ja sit toinen kysymys millä toi iskari tolppa on kiinni pyörän navas kun mitään pulttia/ kiristys pantaa löytäny edestä
Haynes kirjoitti:
The strut damper cartridge can be renewd independently of the strut, but a special tool is required to unscrew the damper nut. This nut is very tight, and it is not possible to safely improvise a suitable tool. Unless the Citroën special tool is available (tool No 4501-T), the strut should be taken to a Citroën dealer for renewal of the damper cartridge.
Kaikkea kieroa noihin eksoottisiin rautajousilla tehtyihin korvikejousituksiin keksitäänkin...