Sanotaan, että Geesu/GSA-moottoria ei saa ajamalla rikki, vaan öljyvuodot tulevat ennemmin ongelmaksi. Olen erimieltä.
Entten tentten teelikamentten, valikoin projektiini sopivan pyörimiskuntoisen koneen, vaan kuinkas sitten kävikään...
Yllättävän kuivan oloinen:

Hetken sai
yksin jumpata, ennen kuin kone oli tuossa tilassa..

Moni kakku päältä kaunis. Sentään joskus huollettu, remmit suht hyvässä hapessa, tosin laakerit aivan jumissa.

Päältä niin siistin oloinen lauhu olikin alta varsin perinteinen:

Venttiilikoneistot ja nokat yllättävän hyvässä kunnossa:

Katso vaikka lähempää:

Ällöttävän ahtaat kanavat...

Pikkuisen olisi voinut karsta narskua venttiilikoneiston hampaissa, jos olisi läväyttänyt käyntiin:

Toinen puoli:

Mäntä per puoli päästä märkänä:

Toinen:

Tadaa! Hyvä, että valitsin juuri tämän koneen


Varsin hyvä aihio

Ja toinen puoli sama juttu, mutta tällä kertaa vauhtipyörän puoleinen!

Sokerina pohjalla: neljästä kiertokangesta kolmessa oli klappia!! Mites ny suu pantais, eli miten tästä eteenpäin?...Ei auta kuin purkaa seuraava kone
Ps. Noi kannet vois olla myytävänä nokka-akseleineen päivineen, mikäli joku tarvitsee. Mm. tulpankierteet ehjät. Tee tarjous yv:nä!