Tulosten mukaan (lambda-arvo) kierroksilla on pikemminkin laihalla (tyhjäkäynnillä katsuri ei taida ilmoittaa lambdaa, vai miten päis se olikaan).
Lambdassa kaikki yli ykkösen on laihalla (olisiko maks sallittu 1.03) ja alle ykkösen rikkaalla (0,97) maksimiteho koneesta saadaan yleensä melko rikkaalla (flat-out lambda 0,86 tms.)
toimiikohan tuo kuva Wikipediasta:

[Edit]... lambdaa katsotaan vain kierroksilla, vähäpäästöisen hylkäysperusteet (Euro3 ja 4 hieman näitä tiukemmat)
Vähäpäästöinen- tai kolmitoimikatalysaattori-merkinnällä varustettu auto.
Joutokäynnin CO>0.5% tai HC>100 ppm
Kierroksilla mitatun (väh. 2000 rpm)
käynnin
CO>0.3 tai HC>100 ppm tai (lihavoituna tuo joka on lähellä rajaa)
lambda-arvo ei välillä 0,97 … 1,03.
Tuon perusteella minun veikkaus (laihalla mutta silti kieroksillä häkää) mieluummin hieman kulunut katti kuin lambda tai lämpötila-anturi, mutta voihan olla että arvot heitteleekin... mutten turhia huolestuisi