vanhoja muistellessa... mähän kuvasin siellä kerhon perustamistapahtumassa videokameralla... kun mä rikastun taas niin mopar tohon citikan viereennnnnn... pitäis saada noita vanhoja vhs kasetteja vissiin pikkuhiljaa poltettua dvd levyille... oon kyllä ostanu jonku vhs ja tietsikka välivehkeen... ei sitte hajuaka miten kumpikaan toimii... nettiä vähä selailen... tämä sivusto ainoa mihin olen kirjautunut...
Esa66
Viestin otsikko: Re: mopar kerho...
Lähetetty: 04.05.2013 21:37
Interwebin keskustelualueet on luotu tiettyä tarkoitusta varten, joten ei muuta kuin rekisteröitymään sinne mopar keskusteluun
Hessu
Lähetetty: 05.05.2013 05:56
Kyllähän noita Chrysler Neoneita näyttäisi lähtevän jopa alle 500,- ei muuta kuin nettiä selailemaan...
Have more than you show, speak less than you know.
W13
Lähetetty: 05.05.2013 17:27
Meillä on ainakin paikallisessa citymarketissa ihan hyllyssä myynnissä semmoonen VHS-soitin jossa on polttava DVD-asema sisäänrakennetuna, eikä hintakaan päätä huimannu, sellasella vois kaikkein helpoiten onnistua tuo videokirjaston digitointi.
Ja mopar-kuumetta voin kans helpottaa, tule ostamaan tuo mun Fury pois tilaa viemästä, ilmo löytyy myyntipalstalta.
'99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '80 Chevrolet Blazer K5 6.2D +50mm 35" MT ... '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" '65 Plymouth Fury III matala kruisinki-laiva
Harri126
Lähetetty: 05.05.2013 21:08
Tämän linkin Monacolla ( 8 sek kohdalla) käytiin katsastamassa ACS. Toivottavasti lisää kuumetta.
Entiset -98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut -93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
uuno
Lähetetty: 06.05.2013 15:17
ajattelin myös seurata paljonko näitä juttuja luetaan... mielestäni aika hyvin... hyvä toi laskuri... no jos toi "yks" ottais parin kolmen vuoden jälkeen ton cheekkeri cahallengerin ajoon...RT/71...
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.