Jees. Se on tässä tullut todettua että c-miesten 2:tason kontaktit on joko 1) Saabeja 2) Jaggeja? 3) Porscheja 4) Jotain muuta ufoa.
Mikä meitä tietyllä tavalla elämää rakastavia ajaa kohti itsetuhoa näden merkkien parissa. Miksi ihmisen pitää rakastaa mukavuutta luotettavuuden sijaan?
kaseva
Viestin otsikko: Re: citroen-miesten vappuheilat
Lähetetty: 09.05.2013 01:33
Hei, mä en poikennut Bensikselle Kevätmiittiin Saabilla, vaikka... siitäkin puhuttiin. Olishan se kiva jos olis vielä Range, XJ ja C6. Minä olen se, joka rakentaa tallin. Huoh.
Hei, mä en poikennut Bensikselle Kevätmiittiin Saabilla, vaikka... siitäkin puhuttiin. Olishan se kiva jos olis vielä Range, XJ ja C6. Minä olen se, joka rakentaa tallin. Huoh.
Porka-turbokin kelpais.
Kaverilla on tulossa -73 XJ ja -74 varaosa-auto myyntiin, kiinnostaako?
Entiset -98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut -93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
svc
Lähetetty: 09.05.2013 11:24
jackowacko kirjoitti:
Jees. Se on tässä tullut todettua että c-miesten 2:tason kontaktit on joko 1) Saabeja 2) Jaggeja? 3) Porscheja 4) Jotain muuta ufoa.
Mikä meitä tietyllä tavalla elämää rakastavia ajaa kohti itsetuhoa näden merkkien parissa. Miksi ihmisen pitää rakastaa mukavuutta luotettavuuden sijaan?
Voisiko kohtua ihan siitä, että Citikka kuskin ensimmäinen ajatus auton ostossa ei ole tylsän harmaa luotettavuus? Itseäni kiehtovat jotenkin Lanciat ja jos en olisi Xantiaan eksynyt niin ehkä alla olisi saapasmaan tai brittiteollisuuden tuote
Scrat
XM-Hannu
Lähetetty: 11.05.2013 12:14
Ehkä siitäkin on jotain syöpynyt mieleen, kun on 6-vuotiaana ihmetellyt "isoa kissaa" naapurin pihassa.
2cvkimmo
Lähetetty: 11.05.2013 13:14
...jotenkin "jotain muuta ufoa" -aihetta sivusi tämä:
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.