Aakku kirjoitti:
Aloin miettimään taas syitä, miksi mulla Valeon sulat kestää vuosia toimien varsin hyvin.
Yksi syy voisi olla ajotapa. Itse en koskaan, siis en koskaan roiku muiden puskurissa. Valtaosa autoilijasta ajaa tappituntumassa. Niin myös kurakelillä. Aivan järjetöntä touhua. Peilistä näkee, kun takana tuleva roikkuu 5 metrin päässä pyyhkijät täysillä kuravettä pyyhkien.
Tämän trendin näkee myös siitä, kun katselee vaihtoautoja. Valtaosassa on konepelti kuin hiekkapuhalluksen jäljiltä. Kiveniskemää vieri vieressä. Samoin ajovalot ovat aivan sameat kiveniskuista. Omassani on ainoastaan yksi kiveniskemä, vaikka on ajettu jo 200 tuhatta. Lamput ovat liki kristallin kirkkaat.
Sanoisin, että suurin osa tuulilasin, pyyhkijöiden ym. kuluttajat ovat ns. persuksissa roikkujia. Itse he eivät sitä myönnä, tai tuskin tiedostavatkaan.
Eilen tätä ajellessa mietin, kyllä minun täytyy syödä oma typerä vastaukseni. Tuossa on hyvin pitkälle asiaa! Lisäksi soppaa yleensä puuttuvat roiskeläpät, varsinkin takapään roiskeläpät!