Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Xantia II (-00) moottorintuennan kumit
ViestiLähetetty: 28.06.2013 08:09 

Moi, onkohan kukaan uusinut moottorintuennan kumeja? Räjäytyskuvaa kun katselee näyttäisi olevan kaksi kpl kumikannattimia (oik.&vas.) ja lisäksi kaksi kuminiveltä jossakin (alhaalla?).
Minkähänlainen työ mahtaa olla?

Poissa

Viestin otsikko: Re: Xantia II (-00) moottorintuennan kumit
ViestiLähetetty: 28.06.2013 11:40 

Kertokaa ihmeessä miten tuo onnistuu ilman koneen ja laatikon irroittelua. Nyt pitäisi tuohon HDi pataan tehdä tuo sama homma. Pari vuotta sitten vaihdoin ne toiseen autoon, mutta silloin olikin kone ja laatikko pajan lattialla...

Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.
Poissa

ViestiLähetetty: 28.06.2013 14:14 

Täytyy tässä kysyä että aiheuttaako kumien löysyys kauhean "krohinan" vedätettäessä isolla vaihteella? Sitä tekee mun samanlainen xantia, break. Kolmosella jos kiihdyttää alle 1500rpm niin "kroooooo" kuuluu etupäästä.

Poissa

ViestiLähetetty: 29.06.2013 14:51 

Riippuu kai vähän äänen laadusta.. Mulla on kans vaihtokelpoiset kumit ja moottorin tärinä tulee polkimille asti. Äänellisesti huomaa siitä että ainakin pakosarjan lämpösuoja rämisee tietyillä kierrosalueilla. En kyllä krohinaksi itse kutsuisi, mutta resonointi voi päästellä tosi jänniä ääniä.

'94 Xantia VSX 16v
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ]