|
Kirjoittaja |
Viesti |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: iBodia, sporttia ja tsemppistä Lähetetty: 11.07.2013 22:39 |
Viestit: 3537 Paikkakunta: Espoo
|
Mä otin aikaa tuplasti ja söin puolessa välissä kuvun täyteen pastaa. Lounaan päälle otin vielä torkut sileällä rantakalliolla  Pitäisi hommata tuohon kyllä parempi satula. Ei vieläkään kärsi istua millään kovalla 
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
sitikkaporo
|
Viestin otsikko: Re: iBodia, sporttia ja tsemppistä Lähetetty: 20.07.2013 00:26 |
Viestit: 1114
|
Käveltiin daamin kaa tänään Pyhältä Luostolle, kartasta riippuen 30-32 km (sports tracker valehtelee näin hitaassa vauhdissa liikaa), kesto 10 h 15 min, sis. ruokatauot. Hiukan on jalkapohjat hellinä, parilla rakolla varustettuna. Hieno oli keli kävellä, kiveä vaan riitti joka polulle, nilkat kovilla. Mentiin polkuja pitkin, aina vaaran/tunturin laet käyden jos polku niiden kautta vei. Alamäet olivat loppupelissä ne vaikeammat, polvet kovilla. Luonnoneläviä nähtiin varsin vähän, kuukkeli nyt sentään ja pari pikkulintua joita en tunnistanut. Ja se pakollinen poro tietysti. Olipas mukava tunne päästä perille ja istahtaa Citroëniin, ajaa kämpälle ja suhauttaa auki olunen taivalluksen päätteeksi.
C4 e-HDi 115 Premium ETG6 -15, Dyane -68 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: iBodia, sporttia ja tsemppistä Lähetetty: 25.07.2013 22:38 |
Viestit: 3537 Paikkakunta: Espoo
|
Putkimies22 kirjoitti: Mä otin aikaa tuplasti ja söin puolessa välissä kuvun täyteen pastaa. Lounaan päälle otin vielä torkut sileällä rantakalliolla  Pitäisi hommata tuohon kyllä parempi satula. Ei vieläkään kärsi istua millään kovalla  Lidlistä sekä satulanpehmennin että pyöräilyshortsit. Tuli just sen verran lisää korkeutta että nyt jaksaa polkea ihan eri malliin! 37 km mittariin 
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
Jehudi
|
Viestin otsikko: Re: iBodia, sporttia ja tsemppistä Lähetetty: 29.08.2013 15:57 |
Viestit: 317
|
Maanantaina rullaluistellen nätisti 8km, tiistaina polkupyörällä 20 km + 5 km + 25 km, tänään 20 km + 20 km. Suunnistus ja hevostelut on nyt jäänyt muitten kiireitten takia, mutta korvataan ne työmatkapyöräilyllä kerran tai pari viikossa tuo 20 km suunttansa.
"Normaalia, mutta ei tämän ikäiselle..." Onko millään enää mitään väliä?
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: iBodia, sporttia ja tsemppistä Lähetetty: 02.02.2014 16:52 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
Hei läskit ja muut puolipyylevät! mihin tämä ketju on jäätynyt!? ...Viime vuoden lokakuulle. Vetäsin just 13.6 km Tuusulanjärven jäällä. Loppumatka vastatuulta eli kohtuu rankkaa. Myötäisessä (5 m/s) on ihan mahtava vetää. Käykääs kokeilees, törkee upeeta. Filmissä Erich Heiden, viisinkertainen ölympiamitalisti. Luonnonjäälle ei sitten VOI lähteä muuta kuin teroitetuilla luikkareilla koska kosketuspinta jäähän on murto-osa tekojäästä. Ja railoja kandee varoa, niistä lentää komeesti. Näkyvät vidoella kapeina valkoisina noroina. http://s638.photobucket.com/user/CIkatt ... f.mp4.html
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
jptcool
|
Viestin otsikko: Re: iBodia, sporttia ja tsemppistä Lähetetty: 02.02.2014 18:20 |
Viestit: 1723 Paikkakunta: Parainen
|
Täällä me edelleen läskit ollaan. Elopaino aamulla 93,6kg. Jos ei rasvaa pala ennen juhannusta noin 7 kg, palaa rahaa pahimmillaan 1000€. Pelkkä ajatuskin panee hikoilemaan ja paino putoaa  .
Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: iBodia, sporttia ja tsemppistä Lähetetty: 03.02.2014 12:42 |
Viestit: 1878
|
Ei jaksa kato enää tänne raportoida kun tulee niin rajusti sportattua... Kahvakuulaa aloin repiä viime syksynä, aivan loistava kapine! Toimii varsinkin tällaiselle konttorirotalle, ei ole pahemmin ollut hartia- ja niskajumeja enää viime aikoina.
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: iBodia, sporttia ja tsemppistä Lähetetty: 03.02.2014 13:01 |
Viestit: 3655
|
Tämä ketju on siirtynyt hölökohtaisen keskustelun alueelle. Tästä keskusteltiin face-to-face viimeksi Auran ABC:lla.
|
|
|
|
 |
C4_robotti
|
Viestin otsikko: Re: iBodia, sporttia ja tsemppistä Lähetetty: 03.02.2014 13:15 |
Viestit: 1999 Paikkakunta: JKL
|
Bodista ja sportista en tiedä, mutta istumatyöläiset, eli konttorirotat ja istuvat insinöörit saavat hiirikäden kipeäksi helposti. Kollegoiden Evoluent-pystyhiirtä aikoinaan ihmettelin edellisessä työpaikassani. Ruma kuin mikä  Mutta eipä ole käsivarsi ollut kipeä enää sen jälkeen kun vaihdoin pirkkaperushiiren pystymalliin. Huom. Tämä ei ole mainos. Aluksi hiiri tuntuu hankalalta käyttää, mutta siihen(kin) tottuu.
"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: iBodia, sporttia ja tsemppistä Lähetetty: 03.02.2014 13:25 |
Viestit: 1878
|
Minä olen käyttänyt jo vuosia piirtopöytää kaikkeen koneella työskentelyyn. Kuvankäsittelystä ja taittojen tekemisestä se lähti, mutta huomattuani sen todella luontevaksi tavaksi käyttää tietokonetta niin tavallista hiirtä en ole kaipaillut.
Saa hartiat silti jumiin jos kyyristelee liikaa, oli käyttölaite sitten mikä tahansa. Sähköpöytä on mainio keksintö myös, tätäkin kirjoitan seisaaltani.
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
sitikkaporo
|
Viestin otsikko: Re: iBodia, sporttia ja tsemppistä Lähetetty: 03.02.2014 13:59 |
Viestit: 1114
|
Minkä kokoisella piirtopöydällä siviilipuolella pärjää? Nuo halvimmat on tosi pieniä, ja epäilyttää tekeekö niillä mitään...
C4 e-HDi 115 Premium ETG6 -15, Dyane -68 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: iBodia, sporttia ja tsemppistä Lähetetty: 03.02.2014 15:03 |
Viestit: 1878
|
A5 kokoisen olen mieltänyt itse ehkä näppärimmäksi yleiskäyttöön. Turhan suurta ei kannata ostaa jos ei ole jotain selkeää tarvetta, A4 kokoisella joutuu itseasiassa veteleen jo aika pitkiä liikkeitä. Vähän ehkä kannattaa sovittaa myös työtilan kokoon l. montako näyttöä on hallittavana ja minkäkokoisia ne ovat.
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
korvee
|
Viestin otsikko: Re: iBodia, sporttia ja tsemppistä Lähetetty: 06.02.2014 20:15 |
Viestit: 67 Paikkakunta: Järvenpää
|
Cikatti kirjoitti: Hei läskit ja muut puolipyylevät!
Kokopyylevä läski ilmoittautuu! Kiersin Tuusulanjärven lenkin juuri retkiluistimilla, noin 16,5 km, aikaa meni 1:07. Vuonna 2009 lenkki meni 5,5 minuuttia nopeammin, saattaa johtua siitä, että silloin olin 3/4-pyylevä.
CX Break 2,0 -90, Xsara Picasso 1,8 -03 ja 1,6 -06; Elcat Cityvan 200 -95
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: iBodia, sporttia ja tsemppistä Lähetetty: 06.02.2014 20:49 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
Korvee piti kyllä hyvää vauhtia! Mä ulkoilutan kohta laardia sauvojen kera ja aamulla on 40 min vesijuoksua. Samoin lauantaiksi meinasin vesijuoksua.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Les Excentriques
|
Viestin otsikko: Re: iBodia, sporttia ja tsemppistä Lähetetty: 30.06.2014 01:06 |
Viestit: 1557 Paikkakunta: Tampere
|
jptcool kirjoitti: Täällä me edelleen läskit ollaan. Elopaino aamulla 93,6kg. Jos ei rasvaa pala ennen juhannusta noin 7 kg, palaa rahaa pahimmillaan 1000€. Pelkkä ajatuskin panee hikoilemaan ja paino putoaa  . Tämän vuoden juhannus meni jo, kuinka kävi?
Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
|
|
|
|
 |
|
|