Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Jumper kuluttaa vetoniveliä urakalla?
ViestiLähetetty: 30.07.2013 13:53 

Mulle vaihdettiin uudet vetarit (Motonetin sellaiset) helmikuussa, jonka jälkeen mittariin on kertynyt n. 10000 kilometriä.
Nyt vetarit naputtaa taas. Kyllä kai nyt vois kuvitella, että jopa tarvikekamat pitäis kestää vähän pidempään? Liekö sitten
korjaamo ryssinyt asennuksen jotenkin. En pääse katsomaan auton alle, mutta kun kädellä kokeilin niin vaikutti siltä että
rasvat olis tursunnu aika tehokkaasti ulos. Sen verran paljon sitä käsiin siitä tarttui.

Auto on 105 heppainen 2.2 HDI ja vuosimallia 2005, ajettu nyt n. 210tkm. Olen kyllä kuullu, että joillain kuluu näissä niveliä,
mutta ei varmaan ihan tähän tahtiin pitäisi mennä. Tutkin ensin vähän ite, ennenku lähden naama punaisena korjaamon
pakeille vaatimaan päitä vadille :lol:

Poissa

Viestin otsikko: Re: Jumper kuluttaa vetoniveliä urakalla?
ViestiLähetetty: 30.07.2013 18:03 

Ihan normaalia,itse joskus möin jotkut metellin nivelet ja tulivat takuuseen 16tkm ajon jälkeen...

Poissa

ViestiLähetetty: 30.07.2013 18:36 
Käyttäjän avatar

vähemmillä nivelten vaihteluilta pääsee kun ei harrasta kovin reippaita kiihdyttelyjä varsinkaan jos fillarit on vinossa.

Poissa

ViestiLähetetty: 30.07.2013 21:31 
SRMK kirjoitti:
Mulle vaihdettiin uudet vetarit (Motonetin sellaiset) helmikuussa, jonka jälkeen mittariin on kertynyt n. 10000 kilometriä.
Nyt vetarit naputtaa taas. Kyllä kai nyt vois kuvitella, että jopa tarvikekamat pitäis kestää vähän pidempään? Liekö sitten
korjaamo ryssinyt asennuksen jotenkin. En pääse katsomaan auton alle, mutta kun kädellä kokeilin niin vaikutti siltä että
rasvat olis tursunnu aika tehokkaasti ulos. Sen verran paljon sitä käsiin siitä tarttui.

Auto on 105 heppainen 2.2 HDI ja vuosimallia 2005, ajettu nyt n. 210tkm. Olen kyllä kuullu, että joillain kuluu näissä niveliä,
mutta ei varmaan ihan tähän tahtiin pitäisi mennä. Tutkin ensin vähän ite, ennenku lähden naama punaisena korjaamon
pakeille vaatimaan päitä vadille :lol:

Halpa ja hyvä pitää ostaa erikseen!

ViestiLähetetty: 31.07.2013 14:18 

Kyllä mulla on tavannu muissa laitteissa kestää Motonetin vetarit useamman vuoden.
On ollu henkilö- ja pakettiautoa. Ei kai nää nyt näis schaisseja voi olla :o

Alkuperäiset vetaritkin muka kestää vuoden päivät, väitti yks ukko.

Poissa

ViestiLähetetty: 07.08.2013 08:29 

Vielä lisätäkseni tuohon halpa ja hyvä - asiaan..

Kysyin tarjousta vetonivelien vaihdosta Seinäjoelta merkkiliikkeestä. Hinta vaatimattomat 900 euroa vaihdettuna.
Ei kuulemma saa alkuperäistä vetoniveltä, vaan tulee aina myös vetoakseli. Mahtavaa.

Poissa

ViestiLähetetty: 07.08.2013 10:01 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
SRMK kirjoitti:
Vielä lisätäkseni tuohon halpa ja hyvä - asiaan..

Kysyin tarjousta vetonivelien vaihdosta Seinäjoelta merkkiliikkeestä. Hinta vaatimattomat 900 euroa vaihdettuna.
Ei kuulemma saa alkuperäistä vetoniveltä, vaan tulee aina myös vetoakseli. Mahtavaa.

Niillä on sentään 2 vuoden takuu.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ]