|
Kirjoittaja |
Viesti |
Jari79
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 26.06.2009 08:33 |
|
Kuva kaksikosta?
Skoda Superb combi 1.5 TSI DSG
"Sitikat on ihan yhtä hyviä, kuin muutkin huonot merkit" Citikka Maken asentaja
|
|
|
|
 |
Croisette
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 26.06.2009 20:54 |
|
|
|
|
 |
Croisette
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 28.06.2009 22:43 |
|
Siinä ne nyt ovat rinnakkain, molemmat pikaisesti pestynä 
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 28.06.2009 22:50 |
|
ei ole kumpikaan mun lempivärejä, mutta siitä huolimatta todella kaunis kaksikko!
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 29.06.2009 00:21 |
|
Mä odotan koska toi otsikko muuttuu muotoon Legendat katuvat 
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
Ramsi
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 29.06.2009 08:07 |
|
Mä en voi sille mitään, mutta tuo keltaisen "takalasin säleikkö" häiritsee mun esteettistä silmää Ehkä tämä on niitä asioita, joita en vaan ymmärrä tai näe oikealla tavalla. Muuten kyllä hieno kaksikko, värit ovat mitä parhaat!
|
|
|
|
 |
Jallu
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 29.06.2009 11:45 |
|
Putkimies22 kirjoitti: Mä odotan koska toi otsikko muuttuu muotoon Legendat katuvat  Se mikä on varmaa, niin legendat ruostuvat. 
|
|
|
|
 |
Juuso
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 30.06.2009 22:06 |
|
Ja ainakin toinen on jo ruostunut. Ei kaduta yhtään ainakaan vielä!
[size=50] DS19 58 DS21ieH 5v. 71 C8 V6 04 BX19GTi 16V 90 Xantia TCT Activa 96 Xantia V6 Break 98, 2 x 00 14 x Xantia 1.8-2.0 95-01 Traction avant B15H -54 (projekti)
|
|
|
|
 |
Croisette
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 01.07.2009 00:01 |
|
Lainaa: Mä en voi sille mitään, mutta tuo keltaisen "takalasin säleikkö" häiritsee mun esteettistä silmää Mua tuo häiritsee tuo myös, mutta mun mielestä se sopii tähän autoon ??? Tässä autossa se on taasen kuin se olis siihehen uutena laitettu 
|
|
|
|
 |
Ramsi
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 01.07.2009 15:01 |
|
Croisette : kyllä se mua häiritsee tässäkin autossa, ei voi mitään. Mutta ehkä mä opin elämään tämänkin näyn kanssa 
|
|
|
|
 |
Croisette
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 17.11.2009 18:33 |
|
Ei kaatunut keltainen legenda vielä, vaan sai tänään tuoreet paperit katsastuskonttorilta  . Tarkkaan inssi auton kävikin läpi, yhden ruostereijänkin vielä sai aikaa  , mutta siitä onneksi vain korjauskehoituksen kirjoitti  Mutta vielä on siis kerran hitsipilliä näytettävä, luulin sen olleen tältä vuodelta jo ohi. Hinta katsastukselle oli suuri yllätys, 47€+19€ savumittaus  , kuitissa lukee notta alennusta antoivat , ja totta vieköön yli 80 ekee toi mun mielestä on ennen ollut A-katsastuksella, kerrankin positiivinen ylläri katsastuksessa  .
|
|
|
|
 |
Esa66
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 17.11.2009 18:56 |
|
Eli,ei kaatunut vielä ainakaan  Tuossa oranssissa haluaisin vielä nähdä sen musta-valkoisen nahkasisustan!Olen pariin settiin törmännyt suomessa,mutta oranssiin Gti versioon ne alunperin kuului,joten oranssiin musta-valkonahat Missäs teetetään takalasitarrat "Oma riittää-siksi citroen"
|
|
|
|
 |
Croisette
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 17.11.2009 21:27 |
|
Esa66: jos siihen oranssinpunaiseen joskus penkkien verhoilut teetän, niin ne tulee olemaan orggismalliset, eli siis auton väriset, ja ovipaffit samoin, silloin se on sellainen kuin se vuonna -76 tehtaalta lähti, ei silloin tietääksei ollut vielä nahkapenkkejä. Ja jos tähän muutokseen ryhdyn, niin pellin allekkin tulee orggiskamaa, tosin 5v-lootasta en taida luopua  . Ps. pakko muuten kertoa sen verran, että ei ne katsastusmiehen löytämät viat ole aina todellisia, eli Juuson aikana tässä autossa oli mukamas vasen alapallonivel väljä, noh minä en siitä välystä löytänyt, eikä inssikään. Minä en oikein jaksa uskoa sitä, että alapallon välys katoaa, kun auto seisoo ajamatta puolisen vuotta....
|
|
|
|
 |
Esa66
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 17.11.2009 21:55 |
|
Arvoisa citroen asentaja(tuntija),no minkäs väriset ne penkit oli oranssinväriseen autoon?Leikkiähän tämä on,ei herneitä  Ja minä puhun mallista Gti,jossa tuo väri oli!
|
|
|
|
 |
maarit
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 17.11.2009 22:06 |
|
Croisette kirjoitti: Ei kaatunut keltainen legenda vielä, vaan sai tänään tuoreet paperit katsastuskonttorilta  . Onnittelut!
------- Sitikka-kyytiä v:sta -58 nyt alla Xantia Activa TCT
|
|
|
|
 |
Croisette
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 17.11.2009 22:28 |
|
Esa66 kirjoitti: Arvoisa citroen asentaja(tuntija),no minkäs väriset ne penkit oli oranssinväriseen autoon?Leikkiähän tämä on,ei herneitä  Ja minä puhun mallista Gti,jossa tuo väri oli! Tuota väriä ei tainnut olla koskaan GTI-mallissa, korjatkaa jos olen väärässä? Ja ennen kaikkea siis se että tuo oranssinpunainen on siis -76 vuosimallia, silloin ei ruiskuja ollut, eli kaasarikone sinne pellin alle kuuluu, ja sisustakin tulee olla kokonaan oranssinpunainen  .
|
|
|
|
 |
Esa66
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 17.11.2009 22:35 |
|
No minä ilomielin korjaan tämän käsityksen  Gti:stä ehtiin erikoisversio joka oli väriltään oranssi,musta-valkoisella nahkasisustuksella ja harvinaisempi kuin...öööööö...öööööö.englantilainen -88 Gt axu isoilla mittareilla 
|
|
|
|
 |
Juuso
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 17.11.2009 22:42 |
|
Kovasti onnitteluja minunkin puolestani! Croisette voisi osallistua Vuoden Citroën-teko kisaan! Oletko muuten "hitsaillut" sitä muovista Postert -etupuskuria yhtään kasaan? Muistaakseni se oli siinä kuosissa, että dieselin pitkään tyhjäkäynnillä ravistaessa siitä saattaa palasia putoilla! Eikä kaduta vieläkään yhtään, päinvastoin! 
[size=50] DS19 58 DS21ieH 5v. 71 C8 V6 04 BX19GTi 16V 90 Xantia TCT Activa 96 Xantia V6 Break 98, 2 x 00 14 x Xantia 1.8-2.0 95-01 Traction avant B15H -54 (projekti)
|
|
|
|
 |
Croisette
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 17.11.2009 22:56 |
|
Juuso kirjoitti: Oletko muuten "hitsaillut" sitä muovista Postert -etupuskuria yhtään kasaan? Muistaakseni se oli siinä kuosissa, että dieselin pitkään tyhjäkäynnillä ravistaessa siitä saattaa palasia putoilla!
Hiukan olen sitäkin liimannut kasaan, lisää pitää liimailla, pitää vain hakea sitä hondan keltaista maalia eka, jotta saa paikkaukset hiukan siistimmäksi  . Esa66: mikähän on ollut väri, nimittäin minun -76 CX ei ole oranssi, ei todellakaan  .
|
|
|
|
 |
Esa66
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 17.11.2009 23:02 |
|
Herttoniemessä Rekaran takapihalla makaa(tai ainakin makasi kk sitten) nelivaloilla ja tuolla puskurilla oleva CX,kyselyt sinnepäin!Oli kuulemma menossa paaliin
|
|
|
|
 |
Esa66
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 17.11.2009 23:08 |
|
Croisette kirjoitti: Juuso kirjoitti: Oletko muuten "hitsaillut" sitä muovista Postert -etupuskuria yhtään kasaan? Muistaakseni se oli siinä kuosissa, että dieselin pitkään tyhjäkäynnillä ravistaessa siitä saattaa palasia putoilla!
Hiukan olen sitäkin liimannut kasaan, lisää pitää liimailla, pitää vain hakea sitä hondan keltaista maalia eka, jotta saa paikkaukset hiukan siistimmäksi  . Esa66: mikähän on ollut väri, nimittäin minun -76 CX ei ole oranssi, ei todellakaan  . Minä olen puhunut väristä ja mallista,en sinun autosta 
|
|
|
|
 |
Croisette
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 17.11.2009 23:18 |
|
Esa66 kirjoitti: Minä olen puhunut väristä ja mallista,en sinun autosta  No minun auton väri on kuitenkin ollut kaiketi se keskustelun alku? Siis se oranssinpunainen väri  .
|
|
|
|
 |
Pete H
|
Viestin otsikko: Re: Legendat kaatuvat Lähetetty: 18.11.2009 13:22 |
|
Hieno on pari! Mukava nähdä vielä tuokin elossa, siis se keltainen.
Muista hymyillä, Pete 040-7334478
|
|
|
|
 |
|
|