Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Päivän kiukku
ViestiLähetetty: 02.10.2013 13:31 

Ennakkomyynti ZX 2.0 i 16 v SP3
"Laitetaan se jokkikseen tai rokkiralliin???? Ainut, että sielläkään se ei pärjää tehoissa "

Älä ny viittii, jotain kunnioitusta sentään! :evil:

Poissa

Viestin otsikko: Re: Päivän kiukku
ViestiLähetetty: 02.10.2013 13:40 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Turha kiukutella, kyllä samalla koneella olevat Mi16 pösöt ihan hyvin kyläkisoissa pärjää :D

Onhan parhaissa tuupparifiateissa silti enemmän tehoa kuin tossa vakiona mutta ei ne mitään oikeita jokkisautoja enää sit olekaan...

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 02.10.2013 14:10 

No ei tosiaan mihkään jokkikseen. Vaikka mulla on kyllä paha aavistus seuraavasta jokkiskisasta Alastarolla...

Poissa

ViestiLähetetty: 02.10.2013 15:59 
Käyttäjän avatar

Profiili ICQ
Teuski kirjoitti:
Turha kiukutella, kyllä samalla koneella olevat Mi16 pösöt ihan hyvin kyläkisoissa pärjää :D

Onhan parhaissa tuupparifiateissa silti enemmän tehoa kuin tossa vakiona mutta ei ne mitään oikeita jokkisautoja enää sit olekaan...

Lisää vettä myllyyn :lol: :lol:
Ei ole sitten sama tekniikka Mi16:sta.... :roll:

Ei taida tää mun huumori nyt purra varsinais-suomess? :mrgreen:

Poissa

ViestiLähetetty: 02.10.2013 18:07 
Käyttäjän avatar

:) siellä nyt ei taida oikein mikään huumori purra , paitsi mitä nyt itse viljelevät ja sitä taas ei muualla ymmärretä. :twisted:

Poissa

ViestiLähetetty: 12.03.2014 08:56 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Voi perkeleen perkele tätä meidän yhteiskuntaa!! :twisted: :twisted: :twisted:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288664269866.html?pos=ok-nln

Tiviistelmä:
Putkivaras teki kolme keikkaa, viimeisellä sai yrittäjän peräänsä. Yrittäjä ajoi varasta takaa 180km/h ollessaan yhteydessä poliisiin ja näin auttoi kiinniotossa.
Yrittäjälle 4000€ sakkoa ja 3kk ajokielto törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Varkaalle törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, kolmesta varkaudesta, rattijuopumuksesta ja huumausaineen käyttörikoksesta 240€ sakko ja 5kk EHDOLLISTA. Lisäksi vältteli oikeutta.

Mitä tästä opimme? Kannattaa hoitaa homma loppuun asti itse?

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 12.03.2014 09:56 

Kuvitteellinen tilanne: joku vaikkapa huumepäissään tunkeutuu kotiisi ja yrität estää sisäänpääsyn. Vedät oven kiinni estääksesi tunkeutujan sisääntulon mutta hepun käsi onkin oven välissä. Käsi murtuu tai katkeaa. SINÄ olet aiheuttanut vamman toiselle, josta saat tuomion. Eli oikeuden mukaan pitää päästää tyyppi kotiin penkomaan paikat ja tekemään muitakin hirvityksiä. Oikeutta kun ei saa ottaa omiin käsiin. Ja tämä johtuu siitä, että olet tehnyt poliisille ilmoituksen. Entä jos "hoitaa" itse asian, eikä huutele viranomaisille sen enempää. Tuskinpa rikollinen menee itse poliisille itkemään pahoinpitelystä...Ei he..tti. Nyt mä sen hokasin. Saattaahan se Suomessa onnistua :twisted: Sitten konstaapeli tulee ovellesi ja olet itse kusessa..Rikollisille järjestetään terapiat sun muut tuet ja rikoksen kohde saa tuomion. Hyvä esimerkki on rattijuoppojen hyysääminen. Siihenkin kunnon tuomiot niin eiköhän peli rauhoitu.

"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ]