|
Kirjoittaja |
Viesti |
jean-michel
|
Viestin otsikko: Tekniikan Maailma 20/1985 Lähetetty: 16.10.2013 11:46 |
Viestit: 1293 Paikkakunta: Espoo
|
Olisiko patonkilaisilla otsikon lehteä ja jatkona, olisiko intoa referoida ao. artikkeli. (Citroen Cx Gti Turbo) juttu oli muistaakseni hauskasti kirjoitettu, päättyen suunilleen näin: "Hänen syliinsä on mukava uinahtaa, kunhan saan kasalle vaadittavat myötäjäiset, 250 000, menemme naimisiin."
Kiinnostaisi myös jutun kuvauksissa olleen auton rekisterinumero.
"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"
Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
|
|
|
|
 |
Les Excentriques
|
Viestin otsikko: Re: Tekniikan Maailma 20/1985 Lähetetty: 16.10.2013 12:34 |
Viestit: 1557 Paikkakunta: Tampere
|
On lehti, sen sijainninkin tiedän muutaman metrin tarkkuudella. Palaan asiaan illemmalla.
Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Tekniikan Maailma 20/1985 Lähetetty: 16.10.2013 12:56 |
Viestit: 3655
|
Sulla on sitten hyvä järjestys. Sain vuosi pari sitten kamalan ison kasan, oikeastaan Beksin takapaksillisen, TM:iä ja jouduin sijoittelemaan ja pinoamaan niitä vähän joka paikkaan: kaappeihin, hyllyille, hyllyn alle... ja lehtien järjestyksenä on tietenkin mahtava epäjärjestys. Mutta hauska niitä on selailla, vaikkakin epäjärjestyksessä.
|
|
|
|
 |
itäsuomi
|
Viestin otsikko: Re: Tekniikan Maailma 20/1985 Lähetetty: 16.10.2013 13:29 |
Viestit: 87
|
Ja mulla myös juttu löytynee, jos tarvetta ilmaantuu...
|
|
|
|
 |
jptcool
|
Viestin otsikko: Re: Tekniikan Maailma 20/1985 Lähetetty: 16.10.2013 19:14 |
Viestit: 1723 Paikkakunta: Parainen
|
Muistelisin kyseisen yksilön menneen lunastukseen joskus 90-luvulla. Korjatkaa, jos ajatte kyseisellä Cx:llä 
Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
|
|
|
|
 |
Pete H
|
Viestin otsikko: Re: Tekniikan Maailma 20/1985 Lähetetty: 16.10.2013 19:30 |
Viestit: 923 Paikkakunta: Etelä-Savo
|
Kiinnostaa myöskin kyseinen juttu.
Muista hymyillä, Pete 040-7334478
|
|
|
|
 |
Hessu
|
Viestin otsikko: Re: Tekniikan Maailma 20/1985 Lähetetty: 16.10.2013 20:44 |
Viestit: 1526 Paikkakunta: The City of Häijää
|
Lehti on tässä käsillä. Juttu menee näin: "Se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Jouduttuani luopumaan hänestä jäin syvästi kaipaamaan toivoen pikaista kohtaamista uudelleen. Elämältä ei voi vaatia kaikkea. Mutta kunhan saan kasaan vaadittavat myötäjäiset, kaksi ja puolisataatuhatta, niin menemme naimisiin. Muitakin vastaavia fiilistelyitä löytyy artikkelista. Toimittajana oli Toni Jalovaara. Auto jota "polkaistiin" oli suomikilpinen, UTT-860. Musta, harmaalla kukonaskelverhoilulla ja turbon aluvanteilla tietty.
Have more than you show, speak less than you know.
|
|
|
|
 |
Harri126
|
Viestin otsikko: Re: Tekniikan Maailma 20/1985 Lähetetty: 16.10.2013 20:58 |
Viestit: 1687 Paikkakunta: Helsinki
|
Olis kiva lukea koko juttu... 
-05 Citroen C5 2.0i 16V Break Aut -89 C25 Matkailuvehje -82 MB 500SEC -92 MB SL500 -63 VW Karmann Ghia -97 Honda VF 750 Magna
Entiset -98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut -93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
|
|
|
|
 |
jean-michel
|
Viestin otsikko: Re: Tekniikan Maailma 20/1985 Lähetetty: 16.10.2013 21:22 |
Viestit: 1293 Paikkakunta: Espoo
|
Hessu kirjoitti: Lehti on tässä käsillä. Juttu menee näin: "Se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Jouduttuani luopumaan hänestä jäin syvästi kaipaamaan toivoen pikaista kohtaamista uudelleen. Elämältä ei voi vaatia kaikkea. Mutta kunhan saan kasaan vaadittavat myötäjäiset, kaksi ja puolisataatuhatta, niin menemme naimisiin. Muitakin vastaavia fiilistelyitä löytyy artikkelista. Toimittajana oli Toni Jalovaara. Auto jota "polkaistiin" oli suomikilpinen, UTT-860. Musta, harmaalla kukonaskelverhoilulla ja turbon aluvanteilla tietty. Peltipuskurinen 1 sarjalainen? Rekkari ei osunut.
"Viisas ihminen ei joudu tilanteisiin, joista älykäs selviytyy, mutta kummalla on kivempaa?"
Cx 25 Gti turbo, 2 X XM V6-24 3 x XM V6-12, C5 2,0 16v Exc. T., C6 2,7 exc. , renault midliner 1991, renault master Maxi 2008
|
|
|
|
 |
Hessu
|
Viestin otsikko: Re: Tekniikan Maailma 20/1985 Lähetetty: 16.10.2013 21:23 |
Viestit: 1526 Paikkakunta: The City of Häijää
|
2-sarjalainen tuo oli.
Have more than you show, speak less than you know.
|
|
|
|
 |
|
|