Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 16 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Entäs 607?
ViestiLähetetty: 26.10.2013 19:32 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3465
Paikkakunta: Vallis Gratiae
607:aa 2.7 HDi:llä ja automaatilla on tarjolla ihan tolkullisella hintatasolla.

Onko järkeä? Mitä ymmärrettävä katsoa?



2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Entäs 607?
ViestiLähetetty: 27.10.2013 14:19 
Fapin vaihto/ puhdistustarve kannattaa selvittää ja kaikkien sähkölaitteiden toiminta varmistaa. Esimerkiksi ovien lukot ovat aika kalliita. Jos on sähkösäätöiset iskarit kannattaa säädön toiminta varmistaa. Iskarit ovat hävyttömän hintaisia. Normaalia kuluvaa osaa, kuten jarrulevyjä, palloniveliä ja pyöränlaakereita tietenkin raskaassa autossa menee. Ehdottomasti tehtävä kokonaistesti testerillä. Vikakoodeja varmasti löytyy, mutta usein harmittomia tilapäisiä juttuja. Vanhemmassa mallissa tietokoneen näyttö on ongelma, uudemmasta värinäytöstä en osaa sanoa. Jos nopeudenrajoitin ei toimi, saattaa pahimmassa tapauksesssa joutua uusimaan kaasupolkimen. Vaihteiston on toimittava hyvin. Jos vaihtaa karkeasti, menee hydrauliyksikkö uusiksi. Vikakoodeja vaihteistosta ei välttämätttä tule. Hydrauliyksikön hinta ostopaikasta riippuen on 1300 ylöspäin. Pahimmillaan hinta voinee olla yli 2000? Jakohihnojen vaihtoon saa rahaa palamaan runsaasti.
Tietenkin pitää katsoa ihan yleiset jutut, kuten vuodot, onko kolaroitu ym.
Ajelin 607:lla ennen C6:sta ja minusta auto oli mukavan hiljainen ja hyvä ajettava, eikä mitään suurempia ongelmia ollut.


   
 
 Viestin otsikko: Re: Entäs 607?
ViestiLähetetty: 05.11.2013 20:34 
Käyttäjän avatar

Viestit: 51
Paikkakunta: Turku
Terve!

Meillä on perheessä em. kulkuneuvo nyt sellaiset 120.t taivaltaneena, uutena ei tuota ostettu, mutta tuli kolmen vuoden jälkeen ex-leasarina ja oli ollut valtiolla, koko ikä huollettu Raision Automaassa. On Ph.2,5 eli uudet takavalot, nyt palaa luukussakin takalyhdyt eikä vain takakulmissa postimerkit.

Hiljainen ja mukava auto ajaa, mutta ainakin tässä yksilössä on ilmennyt harmittavaisia sähkövikoja viime aikoina. ABS-anturin paukkuvat, olen jo kolme vaihdattanut ja juuri tänään taas syttyi molempiin näyttöihin ABS-failure, ASR-failure, ESP-failure. Joten kai tuo neljäs sitten sai kilometrinsä täyteen, sikäli outoa, että tuo on massattu uuten ja tehty jälkikäsittely.

Sama koskee ABS-antureita, kuusi on jo vaihdettu ja pipo "paloi" Pösön hinnoitteluun - maksavat Pösön laatikossa sellaiset 130e + vaihtotyö. Olen oppinyt ostamaan Veholta, C5:sen ykköskoppa käyttää samoja antureita ja saa tunnuksella Capteur 6590.A5 vähän näköjään myyjästä riippuen 70:n ja 100:sen väliltä, itse haen Raision Veholta, jossa meillä C6 käy, ihme saksalainen äkseerääminen ja komentelumeininki ollut muutaman kerran jopa sitikalla, vaikka suomiauto ja ostettu omalla rahalla.
Uudemmat anturit on suojattu Ferodo-massalla, eli sellaista Plastic Paddingin tyypistä harmaata massaa on siloteltu johdon ja rungon läpivientiin.

Muuten ei vikoja juuri ole ollut, ainoa mekaaninen vaihdettu osa on ollut etujarrulevyt, jotka V6:sen 330m:sinä suolaisen hintaisia sekä yksi vakaajan pystytanko taakse.

On hiljaisempi auto kuin C6, takapenkki on selvästi leveämpi ja takapenkki on mielestäni parempi, vaikka eihän itse siellä ole koskaan kyydissä tullut istuttua... :oops:
Kiihtyvyys on parempi samalla 6-lovisella Tiptronicilla ja samalla moottorilla, molemmat ovat vielä 204hv:isia, minäs vuonna tuo 240HDi tuli, josta salaa haaveilen. Ei kyllä mene siltikään kuin hiukan alle 10 sekunnin.
Ohjaus on parempi ainakin omasta mielestäni tai siis vähemmän totuttelua vaativa kuin C6 keskittävä.

Ei vetele ihan niin pahasti urissa, vakio rengaskoko PH2 225/50/17, kun C6 pitänyt mennä pilaamaan 18-tuumaisilla 245;silla, jotka eivät sovi yhteenkään Suomen tieksi kutsuttavan panssarivaunun uraan.

V6:sissa jousituksen säätö eli normi tai sportti, jälkimmäinen vaikuttaa vasta noin satasen nurkilla. Jämäkämpi kuin C6.

Tavaratila on huomattavasti suurempi, mutta sähköinen takaluukku voi olla ongelma, oma päättää kostealla kelillä välillä ajaa itsensä ensimmäisellä kaukkarin napin painalluksella vain 1/3, ehkä puolet tai jopa mennä kerralla ylös asti, kuten kuuluu. Kosteus tuntuu vaikuttavan.
Ulkoinen avaus piilotettu mallimerkinnän 0-sisäkehään ja PH2. kaukkarin keskimmäinen näppäin avaa.
Ajotietokone hankala käyttää, vakiona on pieni näyttö ja käyttö radion valikoiden kautta, C6:ssa on tuo isompi ja sekavampi radion nappulahelvetti kun on pitänyt puhelin siihen upottaa. Omassa tuo isompi värinäyttö, sitä ilmeisesti saanut navigoinnin ja integroidun puhelimen sekä CD-vaihtajan kanssa samassa.
- MIKSEI OLE SAATU KUMPAANKAAN KOSKETUSNÄYTTÖÄ, TUO VALIKKOHELVENTIN SELAAMINEN RADION NÄPPÄIMILLÄ ja osa toiminnoista PESURIVIIKSEN KYTKINTÄ PAINAMALLA VOI OLLA VAIN RANSKALAINEN, PITKÄN LOUNAAN JA LITRAN VIINIÄ SEKÄ KYMMENEN PASTISNAUKUN JÄLKEEN TULLUT "HYVÄ IDEA" :shock:

Mittaristossa joskus kostealla tai pakkassäällä näyttää muutaman pikselin hetken sekalaisena, värinäyttösäätö mahdollista - valitse joko jokin taustaväreistä tai automaattinen, jolloin tuntuu vaihtavan harmaan ja lohenpunaisen välillä.

Etupenkit ergonomialtaan vain kohtuulliset, Volvoon ja Sitikkaan verrattuna ovat ergonomialtaan huonommat ja ainakin itselläni pitkällä matkalla selkä muistuttaa itsestään enemmän kuin muilla ajaessa. Usein penkin sähkösäätö pätkii, helppo korjata kun heiluttelee johtoja kuskin penkin alla, on se vihreä neliskanttinen liitin.

Etuovet jäätyvät kostealla pakkaskelillä helposti kiinni, vaikka olisi tiivisteen käsitelty silikonilla. Vaikka auto ollut n. -6c kelillä lämmityksessä tunnin + sisälämppäri, niin etuovia ei tahdo saada auki, kahva kyllä nousee mutta ovi ei irtoa tiivisteistä, pakko siis mennä takaovien kautta sisälle leikkimään akrobaattia ja sitten paukuttaa ovet auki sisäpuolelta - suunnitteluvirhe.

Riippuen varustetasosta, perusmallin sisustus ja varustus varsin köyhät, sävypaketit Ivoire ja Ebene todella harvinaisia myöhemmissä malleissa. Omassa Ivoire merkitsee beigeä nahkaa, sisäverhoilua turvavöitä myöden kojelaudan yläosaa lukuunottamatta ja "pähkinäpuista" törkeää muovihärpähelvettiä kojelaudan yläosassa, onneksi keskikonsoli ja radio + ilmastoinnin käyttöyksikkö on tällöin maalattu beigeksi. Ei tullut mieleen käyttää oikeaa puuta, kuten Sitikka tehnyt, vaan halpaa muovipuuta.

Ebene on punaruskea nahka ja osa sisustuspaneeleista, kojelaudan ja ovien yläpaneelit mustat.
Perusmalleissa voi olla joko musta "muovihiilikuitujäljitelmä" tai Sportin hiilikuitujäljitelmä kojelaudassa, mittariston taustassa sekä ovinpaneeleissa, ovat halpaa muovia luovat halvan vaikutelman.

Pitkä miinus, Xenonit lisävarusteena ja pitkiin ei ole saanut edes rahallakaan. Konepellin pudottelu ohjeiden mukaan syö noitakin polttimoita, toinen jouduttu vaihtamaan vain 15t ajon jälkeen kun väri muuttunut ja simahteli - miksei voi tehdä normaalisti painamalla suljettavia konepeltejä.

- Akku tavaratilan vasemmassa seinässä - ei saa antaa apuvirtaa tai ladata, pitää ottaa erikseen ulos lataukseen.
- Sisäänkääntyvät peilit jäävät pakkasella helposti sisälle ja kun väkisin kääntää ulos, niin seuraavan kerran keskuslukkoa avatessa sitten ajavat itsensä yli. Saa eliminioitua käännön, kun sulkee lukot avaimella kuskin lukosta, tosin hälytin ei mene silloin päälle ja ei kerro lukittumisesta vilkuilla, kuten esimerkiksi 307 tekee avaimellakin tehdessä.
- Ruostumisongelma takaluukun takalasin puoleisessa sisäsaumassa, meillä maalattu uudelleen tuo takalasin alapuolta vasten tulevan tiivisteen osa, kun ruoste juoksi lähes koko matkan kittikerroksen alla.

Ja pisin miinus, suurin osa merkkihuollon organisaatiosta on helvatan kädetöntä, tätä on TM:n huoltoteisteissä aikanaan moitittu ja itse on tullut opeteltua kantapään kautta, että Raision Automaa (nykyinen Laakkonen) ei osannut kirjoittaa kuin vain vähintään tonnin laskuja, auto pitänyt tuoda korjaukseen tai huoltoon klo 7.30 ja sijaisautoa ei tarjota tai se pitäisi itse talvella kaivella lumihangesta -30 asteen pakkasessa ja maksaa lystistä 70e....
Huolto sekoillut välillä, tuot auton aamulla ja ei saada työn alle edes puolilta päivin, ei osata soitella asiasta ja ihmetellään, kun asiakas alkaa näyttää hapanta odotettuaan turhaan.
Autokeskus- osataan kirjoittaa laskuja, mutta huoltaminen.... En sano enempää, ettei tule kunnialoukkaussyytettä. Itse käytän Salossa nykyisin PP-autossa, kun ei tahdo kaikkeen elektroniikkaan enää pienemmillä korjaamoilla riittää ohjelmat, valitettavasti.

Että sellaista, kyllä tuossa tasoero on C6:seen verrattuna, mutta silti ihmetyttää, että mitä Sitikan insinöörit tekivät kuusi vuotta siinä välissä odotellessaan C6:sta 607:n lanseerauksen jälkeen, kun ei p*rkele ole aivopieruista opittu. Tosin eri alustaanhan nuo perustuvat, mutta sisätilat ovat kaikesta huolimatta paremmat kuin Sitikassa, jossa akseliväli on pidempi.

Nyt puhun vain tästä meidän yksilöstä, hyvin varusteltuja yksilöitä on vähän ja enemmän on perusmalleja tarjolla.



Kaksi Sitikkaa ja kaksi Pösöä, myös pari takatuupparivolvoa.
"Viherkommarit muuttavat Suomen yksityisautoilun pohjois-Koreaksi, ajattele, ketä äänestät"!
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Entäs 607?
ViestiLähetetty: 05.11.2013 21:32 
Käyttäjän avatar

Viestit: 51
Paikkakunta: Turku
Opettelenpa lukemaan, tarkistuskohteita täällä piti luetella:

- Nokkahihnan vaihto, Pösöllä Sitikkaa lyhyempi vaihtoväli niin aika kuin km:t. Itse vaihdatin meidän mopoon toissa vuonna vuotta etuajassa, kilsoja olisi ollut kyllä vielä edessä, mutta varmuudeksi. Työn teetin itseään merkkihuolloksi kutsuvassa liikkeessä, joka huoltanut tuota luovutuksesta lähtien edellisen omistajan aikana. En tiedä, puijattiinko tyhmää, kun sanottiin operaation olevan niin vaikea, että vaatii moottorin noston ja menee koko työpäivä (mielenkiintoista).

Olen työssäni huoltanut ja käyttänyt isoja ahdettuja V12 ja V16 meridieseleitä, niin rivi, v- , kuin Delticeinä, niin tupla kuin quadruppelikannella, mutta en silti ole konetilassa suojamuovien alle kurkkaamisen jälkeen halunnut lähteä arpomaan, - roina on ängetty kenkälusikalla sisään. Koneoppia olen monet kerrat miettinyt autotallissa kyllä noita ratkaisuja tutkiessani. Tähän oikeasti haluaisin vastata jotain järkevää, mutta kun en perkule itse ole hihnaa vaihtanut tuohon, niin en tiedä, vaan olen luottanut tähän itseään merkkihuolloksi kutsuneeseen liikkeeseen... terveisiä, kai Te minut haastatte oikeuteen kunnialoukkauksesta, en vain ymmärrä, että mitä kunniaa olisin voinut loukata?

Tuo 2,7 yhteistyödiesel ainakin Jaguarin nokalla ilmoittaa olevansa NELJÄLLÄ NOKKAKETJULLA, joten ilmeisesti olen taas ymmärtänyt väärin ja siksi pankkikorttini kärsii.... :oops: Alkaa ottamaan kuulaan, kun selitellään tiskillä jotain ihan käsittämätöntä ja kun mainitsee jotain koneista tietävänsä, niin keksitään jotain muuta. Siksi liikettä vaihdettu, rehellisesti sanottuna huollot olleet ihan sikaluokkaa, eivät osaa alle tonnin laskuja kirjoittaa Automaassa (edesmennyt) tai Autokeskuksessa, jossa taas asiakkaan ongelman ratkaisu ei kiinnosta pätkääkään ja asiakaspalvelu on tuntematon käsite. - merkki ansaitsee paremman huolto-organisaation ja rehellisesti voin sanoa, että itse olen volvoista oppinut merkkihuoltokirjan tärkeyden, nuo perkuleet pelittävät säännöllisesti huollettuina kuin junan vessat, nykyiset PSA:laiset taas hajoilevat ja pösöllä kädetön huolto sekoilee, Sitikasta en nyt mitään mainitse, kun siellä tunnistetaan kyllä ja en kaipaa lisää mitään saksalaista 40-luvun äkseeräämistä.

Ikkunanostimet sikakalliita, muistaakseni 700e, itse en ole joutunut vaihtamaan, mutta molemmat etuikkunat nousevat hieman vaivalloisesti ja siksi ei ei juuri käytetä.

- Tarkista värinäyttöjen toiminta, 2,7:aa ei koskaan tehty PH1.senä, jossa olisi ollut punaiset tuplanäytöt. Vakio pikkuinen värinäyttö kohtuullinen, mutta kallis varaosana, ei omassa ainakaan havaittavia kuolleita pikseleitä.
- Mittariston ajotietonäyttö, tämä aina lohenpunainen ja kostealla tai pakkasella näyttää kuolleita pikseleitä, mutta rauhoittuu lämmetessään - sikakallis uusia, joten jos on rikki niin hintaa alas heti tonni ja sitten katse ebayhyn, sama kuin tuolla keskusnäytöllä.

- Etupenkkien istuinlämmittimet. Pösö ei osaa tehdä kestäviä penkkilämppäreitä, kahdessa edellisessä 406:sessa nämä olivat rikki - ei saa nojata penkkiin koko painolla, elementit menevät rikki.
Säädin on uudemmissa rullattava 3-asentoinen, omassa kuskin penkin lämmitys oli pois pelistä penkin alapuolisen huonon kontaktin johdosta, hanttarin meni taas tuon rullakytkimen kontaktin - ei saa saada mennä vettä sisään. Toisen korjaus ei mitään, toinen korjattu ebay - osalla Ranskasta, olisiko ollut jopa 12e + rahti.

- Vakaajatangot tässäkin kulutustavaraa, tarkista.
- Vetarit tarkistettava, muutama omistaja kertonut joutuneensa vaihtamaan ja ei ole halpaa hupia.
- Ilmastoinnin käyttökytkimien valaistus, lamppu ei ole vaihdettava, vaan vaihdetaan koko kytkin kerralla, hinta ei ollut mikään kovin paha kuitenkaan, mutta huonoa suunnittelua.
- ABS-anturit, mistäs noita ulkoa näkee.
- Parkkitutkat, sama vika, edessä ei näe, mutta sisemmät voi tuntea kokeilemalla ylemmän alamaskin aukon kautta.
HDI-suodatin ja neste, äkkimuistista en heitä arviota, jotain päälle 100t ja en nyt viitsi lähteä autotalliin ja mennä hanskalokeroon penkomaan huoltokansiota hankiksesta, sorry vaan.
- Ovien aukeamisrajoittimet, nämä kuluvat vanhemmissa ja voivat päästää oven lyömään yli, ongelma lähinnä ex-takseissa, näitä ilmeisesti osa myynnissä olevista.
- Ohjaustehostin voi vuotaa, korjaaminen kallista ja v-mäistä.
- Automaatin laatikon öljynvaihto, ei ole merkitty suositusväliä huolto-ohjelmaan, itse vaihdatin n. 100.000km lasissa, kun alkoi motarin kiihdytysrampeilla jäämään jurruttamaan pienille pykälille liian pitkäksi aikaa ja nykimään vaihdossa. Esim. 307 vaihtosuositus on 80.000km, eri laatikko kyllä mutta silti.

Nyt ei muuta tule valitettavasti mieleen, meillä tuo on sähköjä kiukutellut, lähinnä tunnistimia.
Mutta palaan asiaan, jos tulee jotain mieleen ja YV:llä saa toki aina kysyä lisää.



Kaksi Sitikkaa ja kaksi Pösöä, myös pari takatuupparivolvoa.
"Viherkommarit muuttavat Suomen yksityisautoilun pohjois-Koreaksi, ajattele, ketä äänestät"!
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Entäs 607?
ViestiLähetetty: 06.11.2013 01:39 
Käyttäjän avatar

Viestit: 51
Paikkakunta: Turku
Voi perhana, täällä ei ole muokkaa -näppäintä.

Noissa kahdessa viestissä on pari asiavirhettä ja oikaistaan tässä viestissä.

1. Puhun ABS-antureista varaosamerkinnällä, kyseessä on tietenkin parkkitutka-anturi, eli se sama mitä C5 käyttää, - totaalinen aivopieru.
2. Puhun HDI -nesteestä toisessa viestissä, kyse on tietysti FAP-nesteestä, eli se ureapohjainen, jota lisätään huollossa sikamaiseen hintaan säiliöön.

Viesti on sikäli turha ja toivon, että ylläpito voisi korjata nämä asiavirheet viesteihini, kun en itse pääse muokkaamaan ja sitten poistaa tämän viestin.

Anteeksi ja kumarrus... :oops:



Kaksi Sitikkaa ja kaksi Pösöä, myös pari takatuupparivolvoa.
"Viherkommarit muuttavat Suomen yksityisautoilun pohjois-Koreaksi, ajattele, ketä äänestät"!
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Entäs 607?
ViestiLähetetty: 06.11.2013 07:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2929
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Profiili WWW
Eikös se neste ole Eolys'ia eikä Ad-Blue, joka olisi ureapohjainen :?



Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Entäs 607?
ViestiLähetetty: 06.11.2013 09:29 

Viestit: 3655
Visalainen kirjoitti:
Voi perhana, täällä ei ole muokkaa -näppäintä.

On, totta kai, mahtavat 15 minuuttia! Tämä pistää miettimään tarkkaan mitä kirjoitat. Esim. kirjoitat ensin viestisi wordilla, luet sen ja annat puolison/lasten/naapurin/työkaverin oikolukea ja sen jälkeen nukut yön yli. Aamulla kaffeen jälkeen luet sen uudelleen, ajatuksella, kiinnitä ennen kaikkea huomiota yhdysssanoihin, välimerkkeihin ja elikkäs-sanan käyttöön. Ja jos kaikki näyttää olevan kunnossa, voit kopioida viestisi wordista patonkiin ja painaa esikatsele-painiketta. Lue vielä kerran huolellisesti viestisi ja jos ei ole korjattavaa, voit painaa lähetä-painiketta. Kun viestisi on lähetetty, on syytä vielä kerran lukea se alusta loppuun ja varmistua, että kaikki on kunnossa, koska 15 minuutin kuluttua peli on menetetty etkä voi enää tehdä sille mitään. Näin helppoo ja yksinkertaista se on!

Ai katkera, ai mää vai - eeeeei, emmää.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Entäs 607?
ViestiLähetetty: 06.11.2013 22:07 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1687
Paikkakunta: Helsinki
Visalainen kirjoitti:
2. Puhun HDI -nesteestä toisessa viestissä, kyse on tietysti FAP-nesteestä, eli se ureapohjainen, jota lisätään huollossa sikamaiseen hintaan säiliöön.

Kuulostaa siltä, että asiakasta ei kusta ainoastaan silmään vaan myös säiliöön. :)
Pieni kevennys. :oops:



-05 Citroen C5 2.0i 16V Break Aut
-89 C25 Matkailuvehje
-82 MB 500SEC
-92 MB SL500
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 Magna

Entiset
-98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut
-93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Lisää ceriumia sisältävästä Eolys aineesta.
ViestiLähetetty: 08.11.2013 12:47 

Viestit: 884
Paikkakunta: Naantali
http://pubs.healtheffects.org/getfile.php?u=295


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Entäs 607?
ViestiLähetetty: 08.11.2013 14:42 

Viestit: 725
607:n tapauksessa näyttää tällä hetkellä siltä että vanhempi malli (00-04) on jopa hieman laadukkaampi kuin uudempi. Aika näyttää miten käy.

Molemmat mallit kiinnostaa, tarkoituksena hankkia joskus bensa V6. Mutta ainoastaan pre-faceliftiä saa manuaalina, uudempaa ei.
607 perustuu 605:n alustalle. Osa osista jopa samoja.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Entäs 607?
ViestiLähetetty: 15.11.2013 12:27 

Viestit: 884
Paikkakunta: Naantali
Miksi pitää aina valita se monimutkaisin/kallein malli?Itse ottaisin pre-facelift 2.0 Hdi manuaali askilla.Se on ainakin pomminvarma yhdistelmä.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Entäs 607?
ViestiLähetetty: 15.11.2013 13:18 
Käyttäjän avatar

Viestit: 709
Eiköhän se yksinkertaisin malli kuiteskii oo 2.2 bensa manuaali... ei mene kansipahvia, suuttimia...



C5II 2.0 HDI break automatic AM6
C5II 2.0 HDI berline automatic AM6
C5II 2.0 16v berline man.
C4 I 1.6 16V
ex. C5I 2.0 16v berline man, C5I 2.0 16v break man, Xantia berline 1.8 16v man
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Entäs 607?
ViestiLähetetty: 15.11.2013 16:02 

Viestit: 884
Paikkakunta: Naantali
The V6 sounds nice but needs to be worked hard - go for the punchy, smooth 2.2-litre HDi instead. The 2.0-litre petrol and 2.0 HDi diesel are OK, but the 2.2-litre petrol is not much more economical than the V6.

Read more: http://www.autoexpress.co.uk/peugeot/60 ... z2kicOpNIX


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Entäs 607?
ViestiLähetetty: 15.11.2013 19:56 
Peugeot 607 2.7 diesel ja Aisin-automaatti-yhdistelmän omituisuuksista tässä ketjussa kai alunperin oli kysymys?
Lisään listaan mahdollisista vikakohteista EGR-venttiilit, jonka ovat työläät vaihdettavat ja ostopaikasta riippuen hinta on 200-400 kpl.
Sama juttu kaikissa PSA:n äänekkäissä 2.7 V6-dieseleissä.


   
 
 Viestin otsikko: Re: Entäs 607?
ViestiLähetetty: 16.11.2013 01:23 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1878
rundvik kirjoitti:
Miksi pitää aina valita se monimutkaisin/kallein malli?Itse ottaisin pre-facelift 2.0 Hdi manuaali askilla.Se on ainakin pomminvarma yhdistelmä.


Kaktuksen saa moni pidettyä hengissä, Bonsai-puun harvempi. 8-)



__________________________________________________________________
G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Entäs 607?
ViestiLähetetty: 17.12.2013 19:28 
2cvkimmo: Kauppa ei tainnut edetä aietta pidemmälle?


   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 16 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: