Cikatti kirjoitti:
Odotan kovasti päivää jolloin sähköauton akku on loppumaisillaan ja ajetaan siitä huoltikselle ja "tankille". Tankataan noin 72 sekuntia ja ajetaan taas edes noin 400 km. Se on melko pieni pyyntö.
Tämähän on jo arkipäivää. Seuraava teksti sisältää arveluttavaa kieltä ja kirosanoja kuten Opel

.
Juttelin tässä syksyllä huoltoasemalla erään Opel Amperan kuljettajan kanssa. Tuo Amperahan kulkee sähköllä jota siihen voi ladata kotona töpselistä. Jos sähkö loppuu, bensiinillä tuotetaan lisää sähköä matkan jatkumiseen. Polttomoottori ei siis osallistu auton liikuttamiseen, sitä käytetään ainoastaan sähkön tuottamiseen jos auton akuston varaus laskee liikaa. Tuolla Amperalla oli vuosi takanaan sisältäen talven 2012-2013 ajot. Pelkällä sähköllä kuulema pääsi 60km ja kovilla pakkasilla 40km. Tankillisella (en muista tähän hätään tilavuutta) bensiiniä toimintasäde on kaupunkiajossa on 400-600 km.
Jos minulla olisi varaa, niin ostaisin tuollaisen Opelin (näinhän voi aina jossitella

). Tuolla toimintasäteellä se kattaisi lähes kaikki minun ajot. Työmatkat menisi juuri tuohon pelkän sähkön voimilla päästävään toimintasäteeseen ja loma- sekä pidemmät työreissut pääsisi bensiinin avustuksella. Lisäksi saisi moottorimeluttoman auton, jota voisi ainakin toistaiseksi "tankata" ilmaiseksi lämmitystolpasta työpäivän aikana.