|
Kirjoittaja |
Viesti |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Tallinnassa huomioitua Lähetetty: 11.07.2009 21:29 |
|
avbx kirjoitti: Mun haalarit alkaa olla jo kokolailla mustat, tumma kokopuku on siis olemassa. Siiten vain kylille tyylikkäänä ja tuoksunahan on Diesel. wau, tällaisen tumman puvun ja tuoksun luulisi kiinnostavan kaikkia citikkanaisia 
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Tallinnassa huomioitua Lähetetty: 11.07.2009 22:32 |
|
"Budapestissä kävelykadun varrella oli mukava katsella puku päällä käveleviä miehiä, vaikka hellettä oli +30 astetta niin silti oli tummat puvut liiveineen päällä." Ja Lemon sanoo myös että ei ole järkeä pukeutua tummaan pukuun kesällä Tuota, miesten puvuthan ON tummia = musta. Jos hommaa villakankaasta tehdyn miesten puvun niin voin kertoa että se ei ole kuuma. Villa ei ole kuumaa vaan sopivaa, niin kesällä kuin talvella. Esim tietyn työyhteisön työtuolitkin ovat päällystetty suoraan lampaan taljalla ja vain syystä että se on lämmin talvella ja ilmavan viileä kesällä ja se villataljajakkara on matkustajakoneen ohjaamossa muuten.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Tallinnassa huomioitua Lähetetty: 11.07.2009 22:51 |
|
No joo Cikatti, miehet voi mun puolesta ihan rauhassa pukeutua mustaan villaan tai lampaantaljaan helteellä jos haluavat, ei se mua haittaa. Itse taas haluan pukeutua kesällä kevyemmin ja tuntea auringon ja kesätuulen ihollani, kesä on täällä lyhyt, ja toivottavasti se ei puolestaan haittaa muita vaikka en mikään missi olekaan, ja toisaalta jos haittaa niin so what 
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: Tallinnassa huomioitua Lähetetty: 11.07.2009 23:31 |
|
Tyylikäs pukeutuminen ei edellytä että pitäisi tarpoa piikkarit jalassa jänismetsälle, ei todellakaan. Jos naisista puhutaan niin ei tarvii olla piikkaria ollenkana ollakseen tyylikäs tai muodikas. Mutta kun mennään teatteriin paskasilla tai linttaan astutuilla kengillä niin silloin ei ole enää selityksen paikka. Silloin on mokattu tyylimielessä. Eikä kyse ole vain omasta mielestä vaan myös muiden arvostamisesta. Itse asiassa paskaset kengät kuuluu paskaseen ympäristöön. Ja siistissä ympäristössä siistit kengät. Helppoa!
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Tallinnassa huomioitua Lähetetty: 12.07.2009 00:04 |
|
Putkimies22 kirjoitti: Mutta kun mennään teatteriin paskasilla tai linttaan astutuilla kengillä niin silloin ei ole enää selityksen paikka. Silloin on mokattu tyylimielessä. Eikä kyse ole vain omasta mielestä vaan myös muiden arvostamisesta. Itse asiassa paskaset kengät kuuluu paskaseen ympäristöön. Ja siistissä ympäristössä siistit kengät. Helppoa! Näin! Ja koskee sekä miehiä että naisia! 
|
|
|
|
 |
jasu
|
Viestin otsikko: Re: Tallinnassa huomioitua Lähetetty: 12.07.2009 13:07 |
|
Tähän kenkäasiaan kommentoin sen verran, että joskus voi olla "ihan oikea syy" olla käyttämättä "niitä siistimpiä" kenkiä..? Kuten itselläni, oikein ärsyttää kun ei ole pariin vuoteen vaan voinut käyttää "niitä oikeita" kenkiä jotka on "opetettu" omille jaloille... Varpaankynsi sopivasti varpaansyrjästä läpi->eipä vaan bootseja jalkaan laiteta. Useamman kerran muuten jo kuvitellut että olis jo kyseinen paikka jalasta rauhoittunut, mutta ehei, turvakengillä edelleen mennään, ainoat missä varvas on v*ttuilematta..! Muistakaa, maailma ei ole niin mustavalkoinen kuin ideologisessa maailmassa kuvitella voisi, tässäkään asiassa..!
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: Tallinnassa huomioitua Lähetetty: 12.07.2009 21:13 |
|
jasu kirjoitti: Tähän kenkäasiaan kommentoin sen verran, että joskus voi olla "ihan oikea syy" olla käyttämättä "niitä siistimpiä" kenkiä..? Kuten itselläni, oikein ärsyttää kun ei ole pariin vuoteen vaan voinut käyttää "niitä oikeita" kenkiä jotka on "opetettu" omille jaloille... Varpaankynsi sopivasti varpaansyrjästä läpi->eipä vaan bootseja jalkaan laiteta. Useamman kerran muuten jo kuvitellut että olis jo kyseinen paikka jalasta rauhoittunut, mutta ehei, turvakengillä edelleen mennään, ainoat missä varvas on v*ttuilematta..! Muistakaa, maailma ei ole niin mustavalkoinen kuin ideologisessa maailmassa kuvitella voisi, tässäkään asiassa..! Mä kärsin vastaavasta ongelmasta vuosia kunnes asiansa osaava jalkahoitaja laittoin kynnet kuntoon. Oli mahtava olo kävellä pois hoitolasta kun jo ensimmäisillä askeleilla huomasi että tulehduspaikka alkaa parantua ja kivi kengässä on poissa! Eli suosittelen käyntiä, oli kyllä sen rahan arvoista!
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
jasu
|
Viestin otsikko: Re: Tallinnassa huomioitua Lähetetty: 12.07.2009 22:53 |
|
Putkimies22 kirjoitti: jasu kirjoitti: Tähän kenkäasiaan kommentoin sen verran, että joskus voi olla "ihan oikea syy" olla käyttämättä "niitä siistimpiä" kenkiä..? Kuten itselläni, oikein ärsyttää kun ei ole pariin vuoteen vaan voinut käyttää "niitä oikeita" kenkiä jotka on "opetettu" omille jaloille... Varpaankynsi sopivasti varpaansyrjästä läpi->eipä vaan bootseja jalkaan laiteta. Useamman kerran muuten jo kuvitellut että olis jo kyseinen paikka jalasta rauhoittunut, mutta ehei, turvakengillä edelleen mennään, ainoat missä varvas on v*ttuilematta..! Muistakaa, maailma ei ole niin mustavalkoinen kuin ideologisessa maailmassa kuvitella voisi, tässäkään asiassa..! Mä kärsin vastaavasta ongelmasta vuosia kunnes asiansa osaava jalkahoitaja laittoin kynnet kuntoon. Oli mahtava olo kävellä pois hoitolasta kun jo ensimmäisillä askeleilla huomasi että tulehduspaikka alkaa parantua ja kivi kengässä on poissa! Eli suosittelen käyntiä, oli kyllä sen rahan arvoista! Käyty, mut ei sit vissiin osaavalla..? 
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Tallinnassa huomioitua Lähetetty: 12.07.2009 23:05 |
|
En ole ollut hemmoteltu kakara mutta kerran teinarina mua hemmoteltiin: sain joulahjaksi Camel-bootsit ja minä perkele ajoin niillä 16 000 km H Monkyllä (mopoilu tunnetusti kuluttaa kenkää ja pieni monkey varsinkin) ja edelleen niin oli pohjassa kuvio eikä niillä liukastellut vieläkään. Kun musta joskus alkoi kasvaa miehen tynkää niin kävin niillä tukkimettällä ja edelleen oli hyvät. Eipä taida niitä enää saada, mistään.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: Tallinnassa huomioitua Lähetetty: 12.07.2009 23:16 |
|
jasu kirjoitti: Putkimies22 kirjoitti: jasu kirjoitti: Tähän kenkäasiaan kommentoin sen verran, että joskus voi olla "ihan oikea syy" olla käyttämättä "niitä siistimpiä" kenkiä..? Kuten itselläni, oikein ärsyttää kun ei ole pariin vuoteen vaan voinut käyttää "niitä oikeita" kenkiä jotka on "opetettu" omille jaloille... Varpaankynsi sopivasti varpaansyrjästä läpi->eipä vaan bootseja jalkaan laiteta. Useamman kerran muuten jo kuvitellut että olis jo kyseinen paikka jalasta rauhoittunut, mutta ehei, turvakengillä edelleen mennään, ainoat missä varvas on v*ttuilematta..! Muistakaa, maailma ei ole niin mustavalkoinen kuin ideologisessa maailmassa kuvitella voisi, tässäkään asiassa..! Mä kärsin vastaavasta ongelmasta vuosia kunnes asiansa osaava jalkahoitaja laittoin kynnet kuntoon. Oli mahtava olo kävellä pois hoitolasta kun jo ensimmäisillä askeleilla huomasi että tulehduspaikka alkaa parantua ja kivi kengässä on poissa! Eli suosittelen käyntiä, oli kyllä sen rahan arvoista! Käyty, mut ei sit vissiin osaavalla..?  Senkin oon saanu kokea että noissa on eroja! Kaks ekaa neuvoi poistamaan kynnen kokonaan  (toinen näistä oli lääkäri). Yritin googlata paikkaa mutten löytänyt. Ainakaan SE henkilö ei siellä enää ole (Vaasassa).
|
|
|
|
 |
|
|