|
Kirjoittaja |
Viesti |
Akaile
|
Viestin otsikko: F1 insinööripornoa Lähetetty: 26.02.2014 21:12 |
Viestit: 1977 Paikkakunta: Espoo
|
En omista kanavapakettia ja aika vähän tulee nykyään Formuloita seurattua, mutta nyt täytyy tunnustaa, että tuo uusi moottori on ehkä kiinnostavin paketti vuosiin: http://www.youtube.com/watch?v=4vIjJg0lXgcVai miltä kuullostaa 1.6 litraa ja 600hp? http://www.youtube.com/watch?v=pXNLQQC_AGU
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
|
|
|
|
 |
HiTec
|
Viestin otsikko: Re: F1 insinööripornoa Lähetetty: 26.02.2014 21:25 |
Viestit: 1940 Paikkakunta: Helsinki
|
Aikä wänkää kun turbokin toimii sähkömoottorilla  Kuulostaa ihan junnuaikojen mopovirityksiltä, kun yritettiin sähköpuhaltimella saada lisää ilmaa moottoriin  Ihan tuosta ei tässä nyt kuitenkaan ole kyse, mutta sähköavusteisena päästään turbo-viiveestä tyystin eroon => moottori vastaa kaasun polkaisuun nopeammin = kurvista päästään uloskin myös hieman hätäisemmin, joka saattaa noilla kierros- ja mutkamäärillä olla jopa merkittävä aikaetu kisassa 
Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20 Weinsberg CaraOne 550 UK -24 Suzuki GSF1250SA GT Bandit -08
|
|
|
|
 |
Akaile
|
Viestin otsikko: Re: F1 insinööripornoa Lähetetty: 26.02.2014 22:00 |
Viestit: 1977 Paikkakunta: Espoo
|
Sanokee kuka mitä tahansa vähentyneistä männistä, mutta kyllä tuossa saundissa on luonnetta! http://www.youtube.com/watch?v=MvHaj8X8tFQKorkeat taajuudet katoavat vanhemmiten, mutta basso heiluttaa kuuroakin!
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
|
|
|
|
 |
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: F1 insinööripornoa Lähetetty: 26.02.2014 22:16 |
Viestit: 2821
|
Akaile kirjoitti: Korkeat taajuudet katoavat vanhemmiten, mutta basso heiluttaa kuuroakin! TÄ? 
|
|
|
|
 |
Akaile
|
Viestin otsikko: Re: F1 insinööripornoa Lähetetty: 27.02.2014 09:33 |
Viestit: 1977 Paikkakunta: Espoo
|
Niin, tarkoitan vaan, että tuohon Veekuukkeli vormulaan on tullut hauskaa murinaa mukaan, kun kierrokset loppuvat vaatimattomasti 15 000 kierrokseen ja tehoa tarvitsee saada jo alempaa kuin ennen. Toisena hauskana lisänä on tuo suihkumoottorin kuuloinen turbo  En toki väitä, etteikö V12, V10, V8 koneissa olisi hienot äänet, mutta kun formuloissa mennään sinne yli 10 000 kierroksen pintaan niin ei se ääni juuri ininästä eroa, oli moottori mikä tahansa.
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
|
|
|
|
 |
powerage
|
Viestin otsikko: Re: F1 insinööripornoa Lähetetty: 27.02.2014 09:37 |
Viestit: 708
|
Uudet F1 V6 kuullostavat aivan ruohonleikkurille  hyi S***na. Vanha V10 on paras (eniten kierroksia). Makuja on monia...
C5II 2.0 HDI break automatic AM6 C5II 2.0 HDI berline automatic AM6 C5II 2.0 16v berline man. C4 I 1.6 16V ex. C5I 2.0 16v berline man, C5I 2.0 16v break man, Xantia berline 1.8 16v man
|
|
|
|
 |
kokemjne
|
Viestin otsikko: Re: F1 insinööripornoa Lähetetty: 27.02.2014 18:57 |
Viestit: 4693 Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
|
nii tietysti . vigutin mikä vingutin. johan ne otti aikoinaan turbo 1.5 litrasista yli tuhat kaakkia , mutta alko olla kestävyys koetuksella , joten vielä on parisataa löydettävissä ilman isompia ongelmia. ja VÄÄNTÖ on se joka ropposta vie eteenpäin. ja jelppaa kunnolla mutkista ulos lähtiessä.
|
|
|
|
 |
Akaile
|
Viestin otsikko: Re: F1 insinööripornoa Lähetetty: 27.02.2014 20:42 |
Viestit: 1977 Paikkakunta: Espoo
|
powerage kirjoitti: Uudet F1 V6 kuullostavat aivan ruohonleikkurille  hyi S***na. Vanha V10 on paras (eniten kierroksia). Makuja on monia... Taisin juuri löytää tekijän tälle videolle: http://www.youtube.com/watch?v=kzCfsxRJ0w0 
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
|
|
|
|
 |
|
|