Vaijeri irtoaa sorminäppäryydellä, muistelisin että pieni jousi pitää vaijerin päässä olevaa klunssia urassaan. Koskaan en tosin ole sulaketaulun irroittamisen takia moista irroittanut, pelkästään kojelautaa enempi purkaessa...
Startille sähkö tulee joko suoraan virtalukolta, tai sitten releen kautta. Automaateissa on aina rele, ja kohdalleni on osunut manuaaliversioita sekä releellä että ilman. Jos mukana on rele, se on kuskinpuolen ajovalon tietämillä, flektin releiden kaverina...
Toki pitää muistaa matkalla olevan useampia liitoksiakin, virtalukolta sulaketaululle, taululta moottorin johtosarjalle, siitä sitten joko releelle tai startille, luonnollisesti vähintään parin liitoksen kautta...
Piuhanväreistä en sano mitään, nekin kun tuntuvat olevan toisinaan vähän mitä väriä sattuu...
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
|