Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Brake pads worn -varoitus
ViestiLähetetty: 22.03.2014 15:15 

Viestit: 1
C5 exclusive valittaa jarropalojen kulumisesta, vaikka palat ja levyt on vaihdettu ja itse valoa on yritetty saada nyt kahteen kertaan sammumaan huollossa (anturin päät vedetty yhteen).

Ilmeisesti johto jostain kohtaa poikki, mutta jos joku tietäisi miten tuon varoituksen saisi nollattua olisi kiitollinen.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Brake pads worn -varoitus
ViestiLähetetty: 22.03.2014 17:30 

Viestit: 150
Mun muistikuva on että kun johdot on poikki niin ei tule varotusta kun monessa autossa se on toisinpäin eli kun jyhteys menee poikki niin tulee varotus.Joku vois tarkentaa vai olenko väärässä.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Brake pads worn -varoitus
ViestiLähetetty: 22.03.2014 20:47 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1940
Paikkakunta: Helsinki
Öö... Noihin paloihin menee johdot ja kun pala kuluu, niin johdon pää ottaa levyyn = runkoon. Eli johto kun roikkuu ilmassa, on hommat kondiksessa ja kun se maadottuu, niin palat ovat kuluneet. Eli tässä tapauksessa yksi mahis voisi olla johdon kuluminen jostain kohtaa s.e. se ottaa runkoon kiinni :?



Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Weinsberg CaraOne 550 UK -24
Suzuki GSF1250SA GT Bandit -08
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Brake pads worn -varoitus
ViestiLähetetty: 22.03.2014 21:10 

Viestit: 150
Minulla muistaakseni oli johdot katkastu ja teipattu eikä ole herjaillut


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Brake pads worn -varoitus
ViestiLähetetty: 23.03.2014 08:47 

Viestit: 4467
Paikkakunta: Paimio
Eli anturille tullee 2 johdinta, itse palaan tunnistinnastaan ja toinen naparakenteen runkoon, eli maadoitus. Eli palan kuluessa alkaa tunnistinnasta paljastua kitkamateriaalin seasta ja tehdä kontaktia kiekkoon. Eli se on siinä.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Brake pads worn -varoitus
ViestiLähetetty: 23.03.2014 10:31 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1590
Paikkakunta: Lappeenranta
MKI kirjoitti:
...itse valoa on yritetty saada nyt kahteen kertaan sammumaan huollossa (anturin päät vedetty yhteen).

Ilmeisesti johto jostain kohtaa poikki

Mitä tarkoittaa "anturin päät vedetty yhteen"? Jos ne kaksi karvaa yhdistää toisiinsa, niin ihan varmasti hälyttää koko ajan jarrupaloista. Ne pitäisi nimenomaan saada erilleen toisistaan, kuten aiemmissa vastauksissakin on todettu.



C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: