Sitroman kirjoitti:
En vaan niin hyvin ole perillä näistä Xantian "ominaisuuksista", joten pistetään pallo teille viisaamille. Eli mitä näistä Xantioista on hyvä ostettaessa huomioida tuon jousituksen puolesta? Tekniikka muuten ei huoleta, mutta en ymmärrä juuri mitään näitten vehkeitten nestepalloista yms??
Minäkin olen aika kokematon näiden hydevehkeiden kanssa, mutta minulle on jäänyt tällainen mielikuva: painele käsin autoa joka kulmasta alas, jos painuu pehmeästi ja palautuu takaisin samalla tavalla, niin pallojen pitäisi olla kunnossa (ja osittain näin saa tarkastettua myös jousitolppien kunnon). Takapäästä kannattanee katsoa takapyörien asento, jos ovat kovasti länkällään, niin silloin takakynkkien laakerit ovat finaalissa. Tosin, tämäkin voi ilmetä tuossa edellisessä testissä pykältämisenä tai narinana.
Muita vinkkejä en oikein osaa antaa, kun tuntuu, että BX:ään annetut ohjeet esim. paineenvaraajan naksumisesta varaajapallon tarkistamiseen eivät taida päteä Xantiaan... Olin varma, että tuosta meidänkin vehkeestä on varaajapallo lopussa, kun joissain tilanteissa regu naksuttaa kuin jänisräikkä, mutta se johtuukin kuulemma siitä onnettoman tehottomasta pumpusta. Sellaista varmaa vertailupohjaa ei ole vielä siis päässyt syntymään.
Hm, vähän jäi laihaksi tämä kirjoitus, mutta joskohan fiksummilta tulisi enemmän neuvoja.

Ajamallahan sen tuntee, onko alusta hyvä vai ei. :>
Ai niin: kannattaa tarkastaa LHM-säiliön sisälle, nesteen pitäisi olla kirkkaan (läpikuultavan) vihreää. Jos se on muun väristä, niin hydepuoli on ehkä ollut vähän huonommalla hoidolla...