Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kuuluisa palloniven irroitus, mikä tahansa kulkine
ViestiLähetetty: 21.07.2009 20:17 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Kaikki tietää merkit: TuliTaivasMaaVesi...

Näistä on vähän väliä ongelmaa. Puhutaan "taidokkaasta lyönnistä oikeaan paikkaan..."

Elementit ovat tietenkin Leka (3 kg hienosäätöversio), GS;n tukivarren puolikas, tukeva ja kova alusta (teräspalikka) ja tietenkin tuli.

1. Lämmitä mutterin irrotuksen jälkeen jenkaosan yläreunaa mutta ÄLÄ sulata pallonivelen kumia.
2. Tukeva, raskas, tasapäinen terästanko (esim GS:n vakaajan puolikas, tms)
3. Lyö raskaalla vasaralla pari kertaa
4. Nauti irtoamisen tuomasta nautinnosta

Kuvien liitokset olleet kiinni noin 19 vuotta.

http://i638.photobucket.com/albums/uu10 ... oint_2.jpg
http://i638.photobucket.com/albums/uu10 ... oint_1.jpg

Tämä tuli siitä kun GS:n vakain päästi sarjan käsivarteen, joten, käyttäkäähän suojalaseja kun lyötte jotain, kovaa!
http://i638.photobucket.com/albums/uu10 ... /blood.jpg



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kuuluisa palloniven irroitus, mikä tahansa kulkine
ViestiLähetetty: 21.07.2009 20:50 
Cikatti kirjoitti:
Tämä tuli siitä kun GS:n vakain päästi sarjan käsivarteen, joten, käyttäkäähän suojalaseja kun lyötte jotain, kovaa!
http://i638.photobucket.com/albums/uu10 ... /blood.jpg

Auts! :cry:


   
 
 Viestin otsikko: Re: Kuuluisa palloniven irroitus, mikä tahansa kulkine
ViestiLähetetty: 21.07.2009 20:51 
Käyttäjän avatar

Viestit: 996
Paikkakunta: Nokia

Profiili WWW
On täytyny olla tiukassa, kun tollaset aseet tarvii :shock:



// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti
# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kuuluisa palloniven irroitus, mikä tahansa kulkine
ViestiLähetetty: 21.07.2009 21:54 
Käyttäjän avatar

Viestit: 852
Paikkakunta: VT 2

Profiili WWW
Vaikka tirvauttamalla irrottaiskin, niin eikös pikku esispänni kumminkin helppais asiaa? Esim. tuommoisella haarukalla kun kirii ensin löysät pois, saattais mahdollisesti lähteä vähän maltillisemmalla moukaroinnilla. (Tai sitten ei.)



Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kuuluisa palloniven irroitus, mikä tahansa kulkine
ViestiLähetetty: 21.07.2009 22:05 
Logiikka hukassa kartioliitoksen irroituksessa?


   
 
 Viestin otsikko: Re: Kuuluisa palloniven irroitus, mikä tahansa kulkine
ViestiLähetetty: 22.07.2009 00:43 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Vai hukassa jotain? Se oli tiukassa, mutta jännä juttu että vanha GS:n vakaajan puolikas päätti purkautua noin, sillä kaivon kädestä pari metallin palaa. Kartioliitokset ovat joskus tiukassa. Tuolla tangolla olen lyönyt "asioita" vuosia eli sillä kävi kuin samurain miekalle, siinä tuli atomien ahdistus vastaan. Tiedättehän miten samurain miekka tehdään? Sitä lyödään vuosia ja vuosia lisää.

Kaikki mun haarukat esikirraukseen ovat olleet sopimattomia ja ei sitä nyt jaksa lähteä kauppaan niiden takia kun tuolla vakaajan puolikkaalla on tähän asti auennut kaikki pallot 10 vuoden aikana.

Hyvän Citikan takia pitää vuotaa, jos ei verta niin kyyneliä :lol:

Muuten, tuo liitos oli tunkki-vaijeriviritys venytyksellä noin 20 tuntia ennen lekakäsittelyä. Lämmitys ennen lyöntiä oli mun viimeinen ase ja sitten hienosäätöä 3 kg lekalla.
Myönnän, olen amatööri.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Kuuluisa palloniven irroitus, mikä tahansa kulkine
ViestiLähetetty: 22.07.2009 11:52 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3537
Paikkakunta: Espoo
Amatöörin määritelmä on: se joka tekee ilosta. Vastaavasti ammattilainen tekee rahasta :)



Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: