Xantippa kirjoitti:
Uusikorisilla vitosilla lienee ajettu 400tkm ilman suurempia murheita, näkyyhän noita ex-takseja olevan jonkin verran kaupan. Alustan osathan ovat pitkälti samoja, joten en usko että tuon suhteen suuria ongelmia on kutosessakaan. Kai ne alapallolaakerit kestää kun on kerran vaihdettu uudistettu versio tilalle?
No perkele, meinasin uskoa tämän ennenkuin tutustuin ketjuun C5 III - kymppitonnin(n) käytetyllä.
Xantippa, miksi kaunistelet asioita rajusti? Ote yllämainitusta threadista:
"Kummassakin etupyöränkotelossa öljy+muta mönjää, joten ei tämä jousisylinterien laatu ole yhtään parantunut, vaikkakin osanumerot viittaavat parannettuun versioon. Olisikohan tuohon miten monimutkainen homma vaihtaa rautajousisen komponentit jousitukseen? Ilmeisesti joutuisi lisäämään iskarille yläpään ja jousen+iskunvaimentimen."
Tämä kyllä sopii hyvin yhteen aikaisemman käsitykseni kanssa. Alustan huoltokulut ovat taivaassa myös C5 III:ssa, ei pelkästään C6:ssa. C6:sta minulla on sen verran kokemustakin ihan omassa rahapussissa, että ei mene kuulopuheeksi.
Yleensäkin, minkälainen se vika sitten pitää olla että se on "suurempi murhe", Xantippa? Auto räjähtää? Moottori ja vaihdelaatikko räjähtävät samaan aikaan? En ole koskaan kuullut että 300tkm ajetussa XM:ssä, ihan sama millä koneella, olisi ollut tuommoinen määrä ongelmia kuin tuossa audi-c5:ssä "C5 III - kymppitonni(n) käytetyllä" threadissa.