Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 16 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Jokkiskuume
ViestiLähetetty: 16.04.2014 13:12 

Yli 10 vuoden jälkeen se iski.Piti käydä tutkinnossa,vaikka silloin joskus päätin että se on tässä.Nyt sitten autoa rakentamaan.Tosi kilpurithan hankitaan kisoista,mutta lisäksi täytyy rakentaa yksi oma joka ei lähde heti kiertoon kun sen vie kisaan.Kovasti mieli tekis sitä xm.ää,mutta Mertsi sinun tuuri että trailerini on niin kapea ettei mahdu siihen.Katselin tuosta pihasta vaihtoehtoja,olis xantia josta joku on aikoinaan aloittanut tekemään rokkiralliautoa.Siitä taidan ottaa koneen ja laatikon.Eihän xantialla tai zx.llä viitsi ajaa ihmisten nähden muutenkaan,niin miten sitten kisoissa.Päädyin laittamaan tuon 1.8 i 16v tekniikan dyaneen,kait siitä jonkinmoisen saa.Vois olla sopivalle radalle ihan kiva vekotin jos vain saa viivasta irti edes kohtalaisesti.

Poissa

Viestin otsikko: Re: Jokkiskuume
ViestiLähetetty: 16.04.2014 13:18 

Muistuikin miäleen että Mertsi mitä ZX:lle kuuluu, joko se on liikenteessä. :)

Poissa

ViestiLähetetty: 16.04.2014 14:35 
Käyttäjän avatar

Kansa vaatii kuvia!! :twisted:

Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Poissa

ViestiLähetetty: 16.04.2014 15:29 
Käyttäjän avatar

Sehän pitää tehdä sitten takamoottoriseksi kuten

http://www.youtube.com/watch?v=bUS9Zs-1ieU

tai

http://www.youtube.com/watch?v=wHwLx2vF4IA

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa

ViestiLähetetty: 16.04.2014 17:40 
Käyttäjän avatar

Aprillipäivä meni jo! ;)

Poissa

ViestiLähetetty: 16.04.2014 18:35 

Säännöt kieltää tekemästä takamoottorista,kardaanivetoisen voi tehdä.Ajattelin tehdä kuiteskin etuvedon ja tiedän että tälläkin foorumilla on ainakin yksi henkilö joka on ajanut jokkista mm.rättärillä.Mielellään otan neuvoja vastaan.Ja heille jotka kauhistelevat voin sanoa ettei mene käyttökelpoinen yksilö jokkikseen.Laitan aihion kuvan kun joku laittaa ohjeet miten se onnistuu.

Poissa

ViestiLähetetty: 16.04.2014 21:11 
Käyttäjän avatar

Profiili ICQ
noever ZX kirjoitti:
xantia josta joku on aikoinaan aloittanut tekemään rokkiralliautoa.

Vieläkö se per#¤le on olemassa? :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 16.04.2014 21:41 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Ei ole itsellä sääntötieto ihan tuoretta, mutta saakos dyaneen nykyään laittaa moniventtiilikoneen?

itsellä meni jokkiksesta maku muutama vuosi sitten kun oli nää jokkisracet ym., kuskit parkui kaikesta mutta eivät olleet itse valmiita laittamaan tikkua ristiin kisojen eteen...

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 17.04.2014 11:04 

Onko tuo xantia Rallelle tuttu?Tuotiin joitakin vuosia sitten Heinolasta.Nykysääntöjen mukaan etuvetoisessa saa käyttää moniventtiili konetta.

Poissa

ViestiLähetetty: 17.04.2014 13:39 
Käyttäjän avatar

Profiili ICQ
noever ZX kirjoitti:
Onko tuo xantia Rallelle tuttu?Tuotiin joitakin vuosia sitten Heinolasta.Nykysääntöjen mukaan etuvetoisessa saa käyttää moniventtiili konetta.

On. :mrgreen: Ei vaan jaksanut enää hydeillä ajaa rokkirallia.

Poissa

ViestiLähetetty: 17.04.2014 15:43 

Älä Lemon hätäle ei vielä liikenteessä mutta tulee kyllä, jokkisautoksi se on liian pienikin. :D

Ami Super, C6, DS 23i, C5, C4, Xantia, XM, CX, GSA, Jumper,2CV6,BX gti, BX vani, ZX Volcane, Falcon matkailuauto (Peugeot)
Poissa

ViestiLähetetty: 17.04.2014 18:34 

Kyllä mä Mertsi luotan ja luotin koko ajan siihen ettei siitä Volcanesta tuu jokkisautoa, tuo sopi vaan vastaukseksi aloitukseen. :) Yks ZX kyllä on rakentumassa jokkisautoksi, en tiedä vaikka olisi jo valmis.

Poissa

ViestiLähetetty: 17.04.2014 19:23 

noever ZX kirjoitti:
Eihän xantialla tai zx.llä viitsi ajaa ihmisten nähden muutenkaan,niin miten sitten kisoissa.

Sen lisäksi että mulla on noin hävettävät ja halveksittavat autot, myös mun vaatteet on varmaan tosi naurettavat. Entä mun koti: varmaan sekin on täysin ala-arvoinen rötäskä. Työnikin on varmaan kaiken arvostelun alapuolella. Ei kai nyt pelkästään Citikkamalli ole ainoa veetuilun aihe. Puhumattakaan mun ulkonäöstä ja tyylistä, ai niin sehän on jo julkisesti haukuttu täällä... Luulisi, että nimen omaan merkkifoorumilla olisi suvaitsevaisuutta ja hyväksyttäisiin kaikki eri mallit. Töissä saan välistä kuulla jotain nälvimistä mun automerkistä, mutta se on vaan sellaista hyväntahtoista, toisin kuin täällä. Mutta joo, meitä on moneksi.

Poissa

ViestiLähetetty: 17.04.2014 20:28 

Jaa tämä menee taas tähän! En todellakaan tiedä millä autolla kukin ajaa ja mitä vaatteita pitää ja missä on töissä piste.Minä en henkilökohtaisesti aja xantioilla enkä zx.llä koska ne on MINUN mielestäni citroenin epäonnistuneimpia tekeleitä olen omistanut molempia muutaman ja yhdestäkään en löydä mitään hyvää sanottavaa!Huomautan että tämä on vain minun mielipiteeni jos jotkut on niihin tyytyväisiä niin ihan ok.Ja alkuperäiseen asiaan tällä hetkellä jokkiksessa pyörii mukana ainakin kaksi zx.ää ja toisella on ajettu muutama finaalipaikka kyläkisoissa.

Poissa

ViestiLähetetty: 17.04.2014 21:20 

Lemon kirjoitti:
noever ZX kirjoitti:
Eihän xantialla tai zx.llä viitsi ajaa ihmisten nähden muutenkaan,niin miten sitten kisoissa.

Sen lisäksi että mulla on noin hävettävät ja halveksittavat autot, myös mun vaatteet on varmaan tosi naurettavat. Entä mun koti: varmaan sekin on täysin ala-arvoinen rötäskä. Työnikin on varmaan kaiken arvostelun alapuolella. Ei kai nyt pelkästään Citikkamalli ole ainoa veetuilun aihe. Puhumattakaan mun ulkonäöstä ja tyylistä, ai niin sehän on jo julkisesti haukuttu täällä... Luulisi, että nimen omaan merkkifoorumilla olisi suvaitsevaisuutta ja hyväksyttäisiin kaikki eri mallit. Töissä saan välistä kuulla jotain nälvimistä mun automerkistä, mutta se on vaan sellaista hyväntahtoista, toisin kuin täällä. Mutta joo, meitä on moneksi.
Ite sen kai parhaiten tietää...

Jyrki
C5 X7 sedan 2.0 HDI 136, C8 2.0 HDI ja jaguar ja Kia ja punto ja yaris ja aygo
Exiä:Pöso 407 2,7 HDI, Berlingo 1,4 Multispace -99, C5 2.0 HDI Break -02, 406 HDI pösö -03, Xantia 2.0 16V Break -96, BX 19 GTI, Visa GT, BX 16 Break
Poissa

ViestiLähetetty: 18.04.2014 14:55 

No mitä tulee tähän eri mallien diggaamiseen, nii mut on nakitettu tekemään
Classic Motor Show:n AC:n osastoille kyltit. Aiheena on CX 40V. Mä vihaan
sydämeni pohjasta CX:iä. Repikää huumoria sitten niistä kylteistä :lol:

2xHY, 3xDyane, 2xBX, Acadiane, C4, C5
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 16 viestiä ]