Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 3/3 [ 56 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Xantia -99
ViestiLähetetty: 27.08.2013 06:27 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1687
Paikkakunta: Helsinki
Esa66 kirjoitti:
Taasko se hikoilee, on kyllä ihme juttu?
Siellä on se laippakikkare kyllä paikallaan, kun sen sinne lisäsin. Olisko käytetty putki antamassa taas periksi?

Ei se hikoile vaan vuotaa norona.
Onko se putki oikea vai pitäiskö sen pään olla toisenlainen?



-05 Citroen C5 2.0i 16V Break Aut
-89 C25 Matkailuvehje
-82 MB 500SEC
-92 MB SL500
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 Magna

Entiset
-98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut
-93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia -99
ViestiLähetetty: 27.08.2013 19:00 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Putki on otettu samanlaisesta autosta ja vaihdettu tosiaan pumpunpään puolen mentyä edellisestä putkesta pikspoks. Cikatilla vois olla se paineensäädin vielä tallessa, mikä kuuluu tuon putken pariksi. Mitään silmämääräistä eroa en huomannut tiivistepinnoissa, putken tiivistelaipan jälkeisessä pituudessa etc


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia -99
ViestiLähetetty: 07.09.2013 19:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1687
Paikkakunta: Helsinki
Sain vihdoinkin tämän kuntoon. Piti meribelistä ottaa putki ja päävaraajan runko.
Melko turhaa oli yrittää vanhaa saada toimimaan.



-05 Citroen C5 2.0i 16V Break Aut
-89 C25 Matkailuvehje
-82 MB 500SEC
-92 MB SL500
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 Magna

Entiset
-98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut
-93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia -99
ViestiLähetetty: 08.09.2013 00:27 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Hieno homma! Tulee ainakin loppuun kulutettua.
Lienee sitten tuo paineensäädin ollut tiensä päässä.

Huomenna pitäs aloitella toisen projektin purkua, jos vaikka keväällä saisi auton alle? Eihän nämä kädet taskussa mihinkään valmistu :)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia -99
ViestiLähetetty: 23.04.2014 16:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1687
Paikkakunta: Helsinki
Nyt tää lakkas lataamasta.
Laturia olin irroittamassa, mutta menikin sormi suuhun.
Mitä kaikkea pitää purkaa edestä, että pääsee laturia irroittamaan?



-05 Citroen C5 2.0i 16V Break Aut
-89 C25 Matkailuvehje
-82 MB 500SEC
-92 MB SL500
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 Magna

Entiset
-98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut
-93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xantia -99
ViestiLähetetty: 23.04.2014 18:02 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Olikohan se niin, että öljysuodatin irti ja alakautta laturi pois? Tämä on vain hämärä muistikuva, joku asian tunteva varmaan kertoo miten se oikeasti tapahtuu.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/3 [ 56 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: