Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 2/2 [ 37 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kolme osumaa ja lisänumero
ViestiLähetetty: 21.07.2009 19:04 
Tää alkaa mennä jo niin paljon ohi aiheen, että voi voi sentään. :roll:

ViestiLähetetty: 21.07.2009 19:17 
Käyttäjän avatar

God damn mikä ketju!

Kanttori on hieno tyyppi kuten "kanttori Äikää ja kirkonkellot mäikää..." mutta minusta merkityksellä "hauskan pito" tarkoitetaan että itse elämä on hauskanpitoa jolla ei ole mitään tekemistä minkään uskonnon kanssa. Kun jokainen ajattelee elämäänsä niin sehän vain paranee loppua kohti koska kaikki jutut, vastoinkäymiset ja iloiset asiat ovat elämän rakennuspuita. Jossain vaiheessa elämä päättyy. Sen jälkeen päättymisen jälkeen tuskin todellakaan tulee mitään helvetin tulta tai muuta mutta "jotain" voi tulla... Mistä se ihmeen "uskominen" tulee?!?! Maailmassa on miljoonia uskontoja joissa uskotaan "ylempään"

Sori, mut mun ylin on esimerkki uskomisesta on mm Heikki Oja, suuri tähtiteteilijä joka mm sanoo että maailman kaikkeudessa voi olla elämää joka on meille kuin asia joka puhuttelee meitä kuin jugurttia. Voiko jugurtille puhua vaikka se on elävä "olento"? ...syy miksi mm me emme mm löydä elämää maailmankaikkeudesta voi juurikin olla tuo: ME olemme se jugurtti :lol:

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 21.07.2009 20:26 
Käyttäjän avatar

Mun mielestä uskontojutut ei kuulu tänne enempi kuin kanttorin mollaamineenkaan. Ostin yhen Sitikan Kirkkoherralta ja Hän sanoi,että Ceeäksät on tehty Jumalia varten, mutta kirkkoherratkin niillä saa ajaaSiinä on se juttu. Ei saa olla tiukassa pipo päässä. Kyllä kirkonmiehilläkin huumoria riittää.:x

Poissa

ViestiLähetetty: 21.07.2009 21:53 
Käyttäjän avatar

Toinen asia on myös se ettei keskustelu uskonnoista koskaan tule valmiiksi tai oikeaksi. Täynnä henkilökohtaisia mielipiteistä asiasta johon ei ole yhtä totuutta. Vaikken itse jumaliin usko niin silti "tiedän" että ne ovat uskovaisille täyttä totta. Joten... :?

Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa

ViestiLähetetty: 23.07.2009 09:12 

Täällä ei kannata keskustella uskonnosta, politiikasta, liikennesäännöistä eikä siitä kenellä on paras vaimo.
Kaikki on makuasioita ja suhtautuminen asiaan riippuu täysin katsojan näkökulmasta.
Jutellaan me vaan siitä yhdestä asiasta mistä me kaikki olemme samaa mieltä (ainakin lähes...), eli Citroen on paras automerkki!

Ai mää vai...
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
Poissa

ViestiLähetetty: 23.07.2009 09:38 
Kami kirjoitti:
, eli Citroen on paras automerkki!

Juuri näin. :)

ViestiLähetetty: 23.07.2009 10:05 
Käyttäjän avatar

quai_de_javel kirjoitti:
Kami kirjoitti:
, eli Citroen on paras automerkki!

Juuri näin. :)

Jep, mutta keskustelu menee ihan puhtaasti tolla linjalla niiiiin tylsäks. :(

Ps. En kannata mitään uskonto/politiikka juttuja myöskään, mutta joskus vois joku
muukin kuin minä myöntää, että mun bx oli kyllä ihan täys p..ka. :mrgreen:

Poissa

ViestiLähetetty: 23.07.2009 10:53 

sahtivaari kirjoitti:
Mun mielestä uskontojutut ei kuulu tänne enempi kuin kanttorin mollaamineenkaan. Ostin yhen Sitikan Kirkkoherralta ja Hän sanoi,että Ceeäksät on tehty Jumalia varten, mutta kirkkoherratkin niillä saa ajaaSiinä on se juttu. Ei saa olla tiukassa pipo päässä. Kyllä kirkonmiehilläkin huumoria riittää.:x

Oiskohan sama kirkkoherra, jolle myin muinoin Cx:ni? Herra kuvaili citikalla ajoa "kuin pilven reunalla istuisi"

Poissa

ViestiLähetetty: 23.07.2009 11:15 

Jallu kirjoitti:
... mutta joskus vois joku muukin kuin minä myöntää, että mun bx oli kyllä ihan täys p..ka. :mrgreen:

No kyllä mä myönnän, jos kerran sellaisen jostain olet hankkinut, ja tämä jotenkin helppaa. Miks' muuten sellaisen sitten itelles hommasit, kun hyviä BX:iä on markkinat piukassa? Tai, jos ei ihan noin, niin ihan kohtuu toimivia Beksejä on myynnissä vielä nykyäänkin. Ja halvalla!
Ja tarkennukseksi vielä: Minua ei haittaa, vaikka BX manattaisiin maanrakoon. Tuo koskee myös omistuksessani olevia. Kuva

Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa

ViestiLähetetty: 23.07.2009 11:28 
Käyttäjän avatar

r_a_n_u kirjoitti:
Jallu kirjoitti:
... mutta joskus vois joku muukin kuin minä myöntää, että mun bx oli kyllä ihan täys p..ka. :mrgreen:

No kyllä mä myönnän, jos kerran sellaisen jostain olet hankkinut, ja tämä jotenkin helppaa. Miks' muuten sellaisen sitten itelles hommasit, kun hyviä BX:iä on markkinat piukassa? Tai, jos ei ihan noin, niin ihan kohtuu toimivia Beksejä on myynnissä vielä nykyäänkin. Ja halvalla!
Ja tarkennukseksi vielä: Minua ei haittaa, vaikka BX manattaisiin maanrakoon. Tuo koskee myös omistuksessani olevia. Kuva

Helpotti. :P Tää oli katos mun eka sitikka ja mä en ymmärtänyt siinnä vaiheessa (en ehkä vieläkään) tasan mitään niistä. Olis pitänyt tajuta, jotta jotain vikaa on, kun jobbari kiskoo korkeudensäätövipua hampaat irvessä ja saa sen väkisin väännettyä (siis tanko väänty) seuraavaan koloon, todeten "toimiihan se". Auto ei tosin vaihtanut milliäkään korkeutta. :mrgreen:

Kannattaa ostaa Helsinkiläisen musiikkiliikkeen ent. liisari. :cry:

Poissa

ViestiLähetetty: 23.07.2009 12:05 

Levishän kuulemma sekin BX, jonka pari viikkoa sitten suurella rahalla myin. Sellaisia ne vanhat autot ovat. Ai, että mikäs siihen tuli. No, mittarinvaijerin alapää katkes ja meni poikki. Näin mulle on kerrottu. Että osas ajan valita. Ja harvoin yleensäkin niitä katkeaa.

Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa

ViestiLähetetty: 24.07.2009 20:15 
Käyttäjän avatar

Kyllä se aapo kirkkoherra ei helposti Ceksistään luopunut. Perämoottori ei eläkkeellä mahtunut takaluukkuun, että silleen. :D

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 37 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2