Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 64/94 [ 2331 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 94  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe
ViestiLähetetty: 27.04.2014 16:36 

alan väsyä taistelemaan... :(

Poissa

ViestiLähetetty: 27.04.2014 18:30 

^ http://areena.yle.fi/tv/1722683

;)

Ennen oli Sitikka, nyt vain Väärämmerkkinen Japaninmersu

Assumption is the mother of all fuck ups.
Poissa

ViestiLähetetty: 30.04.2014 00:18 

Menin Motonetiin tekemään tärkeitä hankintoja ja kassalla huomasin, hetken pengottuani laukkua, että lompakko on kotona, kameralaukussa. Joku puu on alkanut kukkia, ZX oli tänään eka kertaa tämän kevään aikana paksun, keltaisen pölyn peitossa, ja lisäksi joku lehmän kokoinen lintu (jätöksistä päätellen) oli ruiskauttanut hemmetinmoisen ruiskauksen ZX:n päälle sillä aikaa ku olin Prismassa. Tämä oli taas yksi niitä ei-kovin-hyviä-päiviä. Onneksi tulee vappu, CMS ja pitkä viikonloppu!

Poissa

ViestiLähetetty: 04.05.2014 19:42 

Käytiin katsomassa vaimon mummoa sairaalassa. Alkaa olla lähtölaskennassa luvut aika pieniä jo, keuhkofibroosi on edennyt sen verran pitkälle. Hitto toivottavasti muutaman kymmenen vuoden sisään saadaan ihmisillekin lopetuspiikki käyttöön, ei tossa ole mitään järkeä että ihminen pikkuhiljaa vaan tukehtuu eikä sille voi mitään :(

Poissa

ViestiLähetetty: 04.05.2014 20:26 

^Äsken pääsi onneksi pois kärsimästä, onneksi ehdittiin käydä tänään katsomassa.

Silti, perseestä :cry:

Poissa

ViestiLähetetty: 04.05.2014 22:20 
Käyttäjän avatar

vibes kirjoitti:
Käytiin katsomassa vaimon mummoa sairaalassa. Alkaa olla lähtölaskennassa luvut aika pieniä jo, keuhkofibroosi on edennyt sen verran pitkälle. Hitto toivottavasti muutaman kymmenen vuoden sisään saadaan ihmisillekin lopetuspiikki käyttöön, ei tossa ole mitään järkeä että ihminen pikkuhiljaa vaan tukehtuu eikä sille voi mitään :(

Ymmärrän tunteen. Isäni toivoi lopetusta noin 10 kk ennen kuin sitten kuoli. EI se lopetuspiikki aidosti huono idea ole ja senhän taitaa saada mm Hollannissa, Belgiassa ja Sveitsissä.

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 04.05.2014 22:37 

Osanottoni vibes! Pelkään kipua ja tuskallista loppua. Haluan kaiken päättyvän sitten aikanaan tuskattomasti.

Poissa

ViestiLähetetty: 04.05.2014 22:58 
Käyttäjän avatar

Lopetuspiikki on tuskaton paitsi Jenkkilässä vangeille, jotka jäävät uudella piikillä henkiin ja kuolevat vasta tunnin päästä sydäriin. Näin on alkanut käymään kun sössitään lääkeen laadulla jonka ovat onnituneet fiksaamaan pilalle. Kunnon aineen valmistaja lopetti kun sitä ja tätä alkoi tapahtua.

Poissa

ViestiLähetetty: 04.05.2014 23:19 
Käyttäjän avatar

Pojan xantian leima olikin mennyt vanhaksi pari viikkoa sitten. Lomalla olisi ollut aikaa hoitaa sekin, mutta muistelin leimauksen ajankohdaksi toukokuun puoötaväliä. No aamulla pitää hoitaa sekin pois.

BX 1.9 Gti 16V, BX 1.6 Gti, Xantia 1.6i SX berline, C5 2.0 SX Break, Berlingo 1.6 Multispace
Poissa

ViestiLähetetty: 05.05.2014 08:36 

Aamulla vilkaisin ikkunasta ulos ja voin vain todeta, että olen nukkunut koko kesän yli... :cry:

Poissa

ViestiLähetetty: 05.05.2014 15:42 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Cikatti kirjoitti:
EI se lopetuspiikki aidosti huono idea ole ja senhän taitaa saada mm Hollannissa, Belgiassa ja Sveitsissä.

Taannoin kirjoitin toisaalla näin:
Lainaa:
Minulla on ALS edennyt vaiheeseen, jossa hengityshalvaus on tällä vauhdilla edessä muutaman kuukauden päästä. Pitkälle edenneestä sairaudesta huolimatta olen edelleen työkykyinen silmäskannerin avulla ja halukas jatkamaan elämää hengityskoneen varassa kun sen aika tulee.

Lääkärien suhtautuminen haluuni jatkaa elämää on ollut uskomattoman häikäilemätöntä. Hengityshalvauspotilaan hoidon kalleus ja työläys on tuotu moneen kertaan esille, samoin koneen varassa elämisen epämukavuus. Viime kerralla kehtasivat kantaa huolta vaimoni jaksamisesta pienen lapsen äitinä, kun minun ylipuhumiseni ei ole edennyt.

Yhtään lisää sosiaalista hyväksyttävyyttä hankalien potilaiden päiviltä päästämiseen ei minun mielestäni ole syytä lääkäreille antaa.

Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
Poissa

ViestiLähetetty: 05.05.2014 16:47 

^Ai perhana tuokin on kyllä ihan totta. Itse lähinnä ajattelin tässä tuota tilannetta, jossa on kyse siitä elääkö vanhus muutaman päivän/viikon kauemmin tuskissaan vai ei. Asiat eivät ole koskaan mustavalkoisia.

Poissa

ViestiLähetetty: 13.05.2014 20:41 
Käyttäjän avatar

zafira mikä tunkeutui c6:sen takaluukkuun :cry:

GS break 1015 Convertisseur 1972 Jaune Primevere
CX25TRI break serie1 1985 Bleu Romantique
C6 3.0HDi exclusive 2010 Gris Thorium
MB C43 AMG Touring 2017

Volvo Amazon P220 Herrgårdsvagn 1969
Poissa

ViestiLähetetty: 13.05.2014 20:48 

Auts. :(

Dee Schneider ja Tepsu
Poissa

ViestiLähetetty: 15.05.2014 22:46 

Visalainen kirjoitti:
Kiertoilmaisuja käyttäen sanoisin olevan Xantian helmamädän - ei ole, perkule!

Täällä jo sanoin, että mikä harmittaa. - se on selkään iskenyt melanooma, joka nyt kolmatta kertaa aloittaa rynnäkköään mun selässäni. Tämä on kolmas kerta ja neljäs leikkaus, kun tätä paskiaista poistetaan multa selästä. Olen oppinut elämään pari kuukautta kerrallaan, mutta jatkosta ei mitään tietoa.
Pelkään hävinneeni taistelun, tämä on neljäs kerta, enkä tiedä, miten tästä eteenpäin, selviänkö, kituuttelenko, vai ilmoitanko Teille Sitruunistit, että tauti vei.
Harmittaa kertoa tätä, omat ennusteet olivat 70/30 ja ilmeisesti menetän oikean keuhkoni, jossa on melannoman nopeasti kasvanut etäpesäke.
-En toivo tätä kohtaloa kenellekään, olen tiennyt taudistani ja siksi tuonut esiin, kuinka volvoni voivat tulla viimeistä kesää, nauti joka hetkestä.

Tosielämän Ymmi Hinaajia vihaan, mutta hänen esikuvansa on valtionhallinnossa, - vähintään henkilöstöpäällikkö.

Mutta, en anna periksi, pahoittelen häiriöjuttua volvoista, olen päättänyt nähdä syksyn ja joulun 2014 sekä elämää siitä eteenpäin.
Olen vain Visalainen, eli Osku.

Viheliäisiä nuo syövät. Yleltä tuli talvella dokumentti paastosta, jonka on väitetty auttavan/helpottavan mm. syöpähoitoa. Ehkä kannattaisi tutustua aiheeseen. Kommentit artikkelissa ovat kiintoisia.

Poissa

ViestiLähetetty: 17.05.2014 19:02 

Istun parhaillaan paikallisen simpukka- aseman pesuhallissa, toisen kerran muutaman tunnin sisään. Nääs pesetin pikapesussa valkean Hajotan ja ihmettelin pesun aikana violettia shamppoota. Pesusta kauppakeskukseen ja autolle palatessa huomasin takaovessa violettia väriä reilusti. Ja katossa, konepellissä, etulokarissa... Soitto asemalle, vedellä kuulemma lähtee, ts auto pestävä käsin uudestaan. No en pese, joten hieman pitkin hampain harjaton pesu ilman pesuainetta, kohta nähdään tulos.

Mitä tästä opimme? Pese auto aina käsin.

Skoda Superb combi 1.5 TSI DSG

"Sitikat on ihan yhtä hyviä, kuin muutkin huonot merkit"
Citikka Maken asentaja
Poissa

ViestiLähetetty: 17.05.2014 19:52 

Jari79 kirjoitti:
Istun parhaillaan paikallisen simpukka- aseman pesuhallissa, toisen kerran muutaman tunnin sisään.

Mitä tästä opimme? Pese auto aina käsin.

Tai pesetä autosi jossain muualla.

Poissa

ViestiLähetetty: 17.05.2014 20:05 

No tuonne en ainakaan vie, enää ikinä, enkä voi suositella muillekkaan. Korvaavan pesun sain ja paljon ylimääräistä vaivaa, pahoitteluja tms ei kuulunut lainkaan.

Tämä oli toinen pesu ko paikassa, lähinnä siksi, että edelliseen superhyperpesuun sai astetta heikomman kaupan päälle. Ei se ensimmäinenkään hyvä ollut ja mahottoman hyvä vaha mikä piti olla osoittautui tänään mielestäni ihan vakitökötiksi.

Tyhmä maksaa... Seuraava pesu käsin ja käsin vaha päälle.

Skoda Superb combi 1.5 TSI DSG

"Sitikat on ihan yhtä hyviä, kuin muutkin huonot merkit"
Citikka Maken asentaja
Poissa

ViestiLähetetty: 18.05.2014 06:56 

kesäautoa etsiessä, Riihimäeltä rättäri, olin päivän myöhässä. Huittisista volvo pv, olin päivän myöhässä :cry:

Poissa

ViestiLähetetty: 18.05.2014 10:41 

mister kirjoitti:
kesäautoa etsiessä, Riihimäeltä rättäri, olin päivän myöhässä. Huittisista volvo pv, olin päivän myöhässä :cry:

Tule hakemaan Helsingistä Tiina.

Poissa

ViestiLähetetty: 18.05.2014 10:46 

aaltosa kirjoitti:
mister kirjoitti:

Tule hakemaan Helsingistä Tiina.

onko sininen? 2cvkimmo linkitti mulle sieltä yhden, se on nyt kärkisijalla.

edit.
se olikin miki kenen nimimerkki myy autoa. millanes Tiina on?

Poissa

ViestiLähetetty: 18.05.2014 21:22 
Käyttäjän avatar

citrique kirjoitti:
zafira mikä tunkeutui c6:sen takaluukkuun :cry:

Työkaveri tuli tohkeissaan kertomaan uutisena, että oli ajanut kolaroineen C6:n ohi kaupungilla.

Totesin tähän, että taisi olla Zafira asialla - Patongista luin jo.

Jähmettynyt hiljaisuus. :lol:

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa

ViestiLähetetty: 19.05.2014 18:29 
Käyttäjän avatar

8-) patonki toimii

Sen sijaan harmitus on kestänyt jo viikon

GS break 1015 Convertisseur 1972 Jaune Primevere
CX25TRI break serie1 1985 Bleu Romantique
C6 3.0HDi exclusive 2010 Gris Thorium
MB C43 AMG Touring 2017

Volvo Amazon P220 Herrgårdsvagn 1969
Poissa

ViestiLähetetty: 19.05.2014 19:08 
Käyttäjän avatar

Profiili ICQ
rmattila kirjoitti:
Cikatti kirjoitti:
EI se lopetuspiikki aidosti huono idea ole ja senhän taitaa saada mm Hollannissa, Belgiassa ja Sveitsissä.

Taannoin kirjoitin toisaalla näin:
Lainaa:
Minulla on ALS edennyt vaiheeseen, jossa hengityshalvaus on tällä vauhdilla edessä muutaman kuukauden päästä. Pitkälle edenneestä sairaudesta huolimatta olen edelleen työkykyinen silmäskannerin avulla ja halukas jatkamaan elämää hengityskoneen varassa kun sen aika tulee.

Lääkärien suhtautuminen haluuni jatkaa elämää on ollut uskomattoman häikäilemätöntä. Hengityshalvauspotilaan hoidon kalleus ja työläys on tuotu moneen kertaan esille, samoin koneen varassa elämisen epämukavuus. Viime kerralla kehtasivat kantaa huolta vaimoni jaksamisesta pienen lapsen äitinä, kun minun ylipuhumiseni ei ole edennyt.

Yhtään lisää sosiaalista hyväksyttävyyttä hankalien potilaiden päiviltä päästämiseen ei minun mielestäni ole syytä lääkäreille antaa.

On se kumma jos elämänhalua riittää ja laitteet on olemassa, niin miksi lääkäreiden pitää olla vastaan? Eikös ne ole aikanaan antaneet valan jossa elämää edesautetaan? Hattua pitää rmattilalle nostaa.

Poissa

ViestiLähetetty: 19.05.2014 23:18 
Käyttäjän avatar

Mun tekstejä on lainattu hyvin omalaatuisesti. Minä olen kirjoittanut lopetuspiikkiasiasta vain omaan isääni vedoten ja hän toivoi sellaista tietäen ettei voi saada sitä.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 64/94 [ 2331 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 94  Seuraava