Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C5 2.0 HDI:n kansipahviko?
ViestiLähetetty: 24.07.2009 09:07 

Viestit: 54
Pari päivää sitten ostamani on hukannut vähän nestettä paisarin korkin kautta. Nyt nesteen pinta on noin 5cm korkista. Moottorin lämmöt ovat normaalit ja auto toimii normaalisti. Öljyt ovat hyvän väriset.
Kun autoa käyttää tyhjäkäynnillä paisarin korkki auki niin mitää kuplia ei tule nesteeseen. Kun moottoria kierrättää pitkään kovilla kierroksilla alkaa nesteen pinta kuohumaan ylös niin paljon että nestettä tulee ulos säiliöstä.
Onko kansipahvin rikkoontuminen ainoa mahdollisuus käytökselle vai voiko järjestelmään jäädä ilmaa?
Onko kyseisessä moottorissa ollut pahvi murheita ja onko moottorin perusta vanhaa märkäputki kantaa?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 2.0 HDI:n kansipahviko?
ViestiLähetetty: 24.07.2009 09:57 

Viestit: 2699
Hieman vastaava tapaus. 1,9 BX:stä oli syyläri pois. Laitoin takaisin, täytin järjestelmän ja ilmasin huolella. En kuitenkaan tarpeeksi huolella. Ajoin autolla pari kilometrin lenkkiä ja lisäsin jäähdytysnestettä ja ilmasin. Sitten tein autolla 15 km lenkin. Kun tulin pihaan ja avasin syylärin korkin tuli sieltä arviolta pari/kolme litraa nestettä pitkin pihaa. Sen jälkeen täytin järjestelmän ja tietenkin myös ilmasin samalla. Sen jälkeen 250 km lenkki ja neste pysyy sisällä.
Onkohan siitä ollut jäähdytysjärjestelmä jostain syystä tyhjänä juuri ennen kaupantekoa ja, kuten epäilitkin, ilmausta ei tehty kunnolla.



Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: