Yleensä irtoaa suht vähällä vaivalla, harvoin on sellainenkin tilanne vastaan tullut että varsinkin pitempään paikallaan ollut on vaatinut reilummin työtä...
-mahdollinen propellin suojaverkko pois -propellin keskeltä 14mm kannalla oleva pultti pois (M10 kierteinen, 14mm kannalla, älä hukkaa) -samaiseen paikkaan, mistä juuri pultin poistit, esim pitkä 1/2" jatkovarsi niin pitkälle kuin menee -jatkovarren päähän, sivusuuntaan, ensin kämmenellä lyöntejä, jos ei irtoa niin lekaa isontaen ja lyöntien suuntaa vaihtaen
Ikinä en ole kenenkään saanut kampiakselia rikottua tuolla tavalla, vaikka se periaatteessa mahdollista onkin. Arveluttaakin kovasti, varsinkin tällaista joka ekaa kertaa taistelee tuon kanssa, että noin "saa" lyödä...
Asentaessa sitten rasvaten kampiakselin päässä oleva kartio, ettei jatkossa niin kovasti hakata tarvitsisi...
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
puuparta
Viestin otsikko: Re: 2cv6
Lähetetty: 07.05.2014 19:36
Viestit: 274 Paikkakunta: Lohja
Joo, tolleen hemputtamallakin se irtoo, mutta minä(kin) aikoinaan hifistelin ja tein hommaa varten ulosvetäjän. Yhä tallella vaikka apinakiikku läks taloudesta vuonna -95 kun isäukko lainas sitä viimeisen kerran ja ajoi reissulla kuolonkolarin
Miks nää aina hajoo jostain kohtaa,,,
Roplaaja
Viestin otsikko: Re: 2cv6
Lähetetty: 07.05.2014 19:44
Viestit: 461 Paikkakunta: Tuusula
Tässä on vielä se juju että aikoinaan kun minäkin lekin apinaa kiikussa niin ei sinne poteroon mennytkään tavallinen 14mm hylsy. Piti sorvata laitoja paljon uhuemmiksi ja johan pelitti
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.