Ostin Gs:n vuosimallia -75( lievä projekti.) Auton olisi saanut ilmaiseksi ja pullakahvit päälle.Mutta kun olen tottunut aina maksamaan ostoksistani niin lupasin maksaan 100€. Nyt täytyy hommata draileri jolla saan Gs:n Joensuuhun.Ei ole muuten tullut Gs:ää vastaan muutamaan vuoteen. Niin että jos näette "postin värisen" Gs:n liikkeellä Joen kaupungissa niin se olen minä joka sillä pöristelee. Kunhan saan sen ajokuntoon. Ps.Omistamani citikkani numero 13. Eihän tämä ole sairautta eihän??
Citroen C3 Picasso 1,6 bensa -09, 2cv4-70 projekti
Onnea! Jotenkin nämä vie mukanaan Jos valkoisesta MB Vitosta moikataan niin se olen sitten minä, käyn siellä työn puolesta yhtenään Oranssi on hieno väri! Laita vaan pian ajokuntoon, "...vielä on kesää jääljellää..."
Hieno homma eka hydesitikka mitä olen ajanut niin oli juuri 75 GS ja oranssin värinen pikkukoneella olen kuvitellut että moisenväriset gempsut on tyystin hävinny. Onnea projektille
Cikatti
Viestin otsikko: Re: Ostin Gs:n
Lähetetty: 25.07.2009 11:51
Mahtavaa että joku vielä viitsii Mulla oli noin 4 Geesua ja sen ajotuntuma/käytös on ihan omaa omituista luokkaansa. Mahtaako missään olla niiiiin hyvää ohjausta kuin GS:ssä. Lisäksi valtavat pyörät kapeilla renkailla saa vehkeen nousemaan vaikka ojasta.... Kerran ajoin lumipälveen ja kosla lähti kylki edellä ojaan, ojan pohjalla kakkonen pesään kun vauhtia vielä oli jäljellä ja talla pohjaan. Oli hämmentävää huomata miten se nousi sieltä ja ilman että vehje ei edes kääntynyt kyljelleen. Hitsi kun siihen vielä laittas vaikka Subarun boxerin niin laite olis käsittämättömän hieno poljettava ja lämpöäkin sais talvella ilman häkämyrkytystä.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Rosberg
Lähetetty: 29.07.2009 21:39
Nyt on Gs koti pihassa. Valokuviakin otettiin kun citikka oli vielä trailerin päällä. Voisihan niitä kuvia laittaa patonkilaisillekin... mutta mutta kun en osaa. Täytynee häiritä nuorisoa ko.asian suhteen.
Citroen C3 Picasso 1,6 bensa -09, 2cv4-70 projekti
Onneks olkoon hyvästä harrasteauto valinnasta. Tulihan sitä männävuosina Geesulla ajeltua n. 100000 km. Hyvät on muistot ja siitä oon varma, että täälläkin palataan joskus GS kantaan!
Cikatti
Lähetetty: 30.07.2009 00:41
Geesussa ironista on sen talviajettavuus eli siitä pitäs ottaa talviauto. Ajoin noin 6 talvea Geesuilla. Jotenkin vain tuli mittari täyteen sitä jatkuvaa käryä ja käryjen tukkimista. Jos mulla on vielä Geesu joskus niin siinä on moottori joka ei ole orkkis. Sori nyt vaan mutta se on kori jota voi sallia vähän "pimpata"
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
citsportsite
Lähetetty: 30.07.2009 22:05
Hienoa että Geesuja vielä löytyy, vieläpä noita vanhempia.
Täälläkin kohta yksi ajossa, tänään rekisteröintikatsastus läpi ja kilpiä odotellaan...Kyseessä -79 Pallas.
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.